برنامه غذایی برای چاق شدن صورت را بهتر بشناسید

دیگر کمتر کسی از صورت لاغر و با لپ های شل و افتاده خوشش می آید. زیرا هر چقدر صورت پر تر باشد و گونه ها نمایان تر، چهره جذاب تر و جوان تر دیده خواهد شد و پیری دیر تر نمود خواهد کرد. البته دیگر کمتر کسی به رژیم ها و برنامه غذایی برای چاق شدن صورت توجه می کند چرا که روش های مختلفی همچون تزریق چربی یا ژل یا فیلر باب شده است که در کمترین زمان شما را به نتیجه ای که می خواهید می رساند. اما اگر وارد مسیر پر از ماجرای روش های مدرن چاقی صورت شوید باید منتظر عواقب آن باشید. پس بی حوصلگی را کنار بگذارید و با خواندن این مطلب از روش های طبیعی توپر شدن صورت بهره مند شوید.

برای چاقی صورت چی بخوریم؟

برنامه غذایی برای چاق شدن صورت به وفور در دنیای مجازی و سایر سایت ها دیده می شود، اما شما باید در انتخاب خوراکی ها احتیاط کنید زیرا ممکن است به برخی حساسیت داشته باشید و بجای آنکه صورت خود را توپر و شفاف کنید، جای لک و آکنه را برای خود بر جای بگذارید. در این بخش به سوال برای چاقی صورت چه کنیم پاسخ داده می شود.

 


 

کره بادام زمینی، جواب سوال چاقی صورت چی بخوریم

بادام زمینی یکی از خوراکی هایی است که اغلب ورزشکاران برای سیر نگه داشتن خود از آن استفاده می کنند. آن ها با مصرف این دانه روغنی خوشمزه، صورتی توپر و در عین حال جذاب و با طراوت بدست می آورند. توجه کنید که چاقی صورت به معنای افزایش چربی بدن نیست بلکه زیبا کردن آن با داشتن رژیم چاقی صورت میسر می شود که این حالت شامل استخوانی بودن آن نیز می باشد.

شیر را فراموش نکنید

شیر با داشتن مواد مغذی بسیاری از جمله انواع ویتامین و مواد معدنی نیاز های روزانه تان را تامین می کند و بعد از مدتی با مصرف مداوم شیر می توانید صورتی پر داشته باشید.

سیب را صبح ها بخورید

سیب حاوی مواد مغذی و ویتامین هایی است که برای پوست مفید هستند. هم چنین سیب دارای آنتی اکسیدان می باشد که می تواند از آسیب بافتی و چین و چروک در صورت جلوگیری کند. علاوه بر این سیب با دارا بودن کلاژن و الاستین پوست را صاف و سفت نگه می دارد.

با هویج التهاب پوست را کم کنید

پتاسیم موجود در هویج از خشکی پوست جلوگیری می کند و خاصیت ضد التهابی دارد که می تواند پوست را بازسازی کند.

آلوئه ورا بنوشید

استفاده موضعی از آلوئه ورا و مالیدن آن بر روی گونه در شادابی پوست بسیار موثر است زیرا قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد. همچنین می توانید آب آلوئه ورا را برای گرفتن نتیجه بهتر بنوشید و آن را در رژیم چاقی صورت قرار دهید.

 

عسل را فراموش نکنید

یکی از غذاهای چاق کننده صورت عسل می باشد. می توانید از عسل به صورت موضعی برای ماسک خانگی و به منظور چاقی صورت استفاده کنید. ماسک عسل را بر روی صورت بمالید و بعد از مدتی با آب ولرم شستشو دهید. همچنین خوردن عسل در وعده صبحانه صورت را شاداب تر می کند، حتما آن را در این وعده خوشمزه قرار دهید.

شنبلیله را به غذا اضافه کنید

یکی از موادی که می توان در رژیم برای چاقی صورت می توان از آن استفاده کرد، شنبلیله است. با شنبلیله می توانید گونه های خود را توپر و برجسته کنید زیرا شبلیله حاوی مقادیر زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان می باشد که طراوت و شادابی را برای فرد با صورت شل و از قیافه افتاده به ارمغان می آورد.
کربوهیدرات را به درستی مصرف کنید

از آن جایی که کربوهیدرات ها انرژی بدن را تامین می کنند، کمبود کربوهیدرات در رژیم غذایی باعث می شود بدن برای تامین انرژی از چربی های زیر پوست استفاده کنند، بنابراین برای اینکه صورت پری داشته باشیم باید کربوهیدرات بیشتری مصرف کنیم و آن را در رژیم چاقی صورت قرار دهیم.

از مصرف سیگار و مشروبات الکلی بپرهیزید

سیگار و مشروبات الکلی هر دو باعث می شوند پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست داده و ظاهری نا مطلوب پیدا کند و صورت لاغر تر به نظر برسد، پس اگر خواهان زیبایی و جذابیت هستید، از مصرف سیگار و مشروبات الکلی بپرهیزید چرا که نتیجه آن پوستی شل و افتاده خواهد شد.

در مصرف آجیل زیاده روی نکنید

آجیل ها خوراکی هایی هستند که به تنهایی باید در برنامه غذایی برای چاق شدن صورت وجود داشته باشند. اما می توان با ترکیب چند عدد از آن ها یک حب تهیه کرد و پس از مصرف آن تفاوت را در طراوت و شادابی احساس کرد. برای تهیه این ماده خوشمزه به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید. چند خوراکی را باهم خمیر کنید و پس از گرد کردن، آن ها را بخورید.

 

برای چاقی صورت چه قرصی بخوریم

معمولا همه پس از طی کردن مسیر هایی همچون رژیم غذایی و ورزش به سراغ قرص ها می روند و سعی می کنند آن را در برنامه غذایی برای چاق شدن صورت شان قرار دهند. یکی از قرص ها و موادی که برای چاقی صورت استفاده می شود، پودر جوانه گندم است که دارای ارزش غذایی بالایی بوده و پروتئین های گیاهی به وفور در آن یافت می شوند چاقی صورت است. کسانی که دوست دارند صورتی پر طراوت و جذاب داشته باشند باید مصرف منیزیم، روی، پتاسیم، تیامین، فولات، انواع ویتامین های ای و فسفر را در اولویت قرار دهند. اگر به دنبال قرصی هستید که تمامی خصوصیات بالا را داشته باشد، قرص چاقی صورت فت فیس بهترین گزینه است.

 

 

یکی دیگر از قرص هایی که برای شفاف شدن و توپر شدن صورت مورد استفاده قرار می گیرد، قرص چاقی صورت هیمالیا است. این قرص کاملا گیاهی است و بافت صورت را حجیم می کند اما باید بدانید که بدون تجویز پزشک به هیچ وجه آن را مصرف نکنید.

نتیجه گیری

از آنجایی که صورت لاغر با گونه های شل و وارفته دیگر مد نیست و طرفدار خاصی ندارد، همه به دنبال توپر کردن صورت و داشتن گونه هایی برجسته هستند. ورزش کردن و داشتن یک برنامه غذایی برای چاق شدن صورت یکی از بهترین روش ها برای زیبایی و جذابیت بیشتر است. بهترین رژیم چاقی صورت را می توانید از متخصصان سایت من و رژیم دریافت کنید چرا که با استفاده از آن طراوت و شادابی را برای خود بهمراه خواهید آورد.

امیر احمدی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل