افزایش وزن و زیبایی با بهترین رژیم چاقی

همه افراد لاغر و دارای کمبود وزن می‌ خواهند چاق شوند و تناسب اندام داشته باشند. تناسب اندام خوب است ولی نه با هر روش و به هر قیمت. اگر راه درست افزایش وزن را ندانیم عوارض جانبی بسیاری در انتظار ما خواهد بود. روش‌های مضر برای اضافه کردن وزن ممکن است به سلامتی ‌تان آسیب برساند و یک عمر ناراحتی و پشیمانی را برایتان به دنبال بیاورد. با خواندن ین مطلب با رژیم چاقی و روش های موثر آن برای افزایش وزن و زیبایی ناشی از آن آشنا می شوید.

چاق شدن ممکن است زمان زیادی طول بکشد. ولی باید صبور باشید و از راه درست وزن خود را افزایش دهید. اگر هدف شما این است که با بهترین و کم ‌خطر‌ترین روش موجود چاق شوید ما رژیم های چاقی موجود در وبسایت من و زبان را به شما پیشنهاد می دهیم. با استفاده از رژیم های چاقی ارائه شده در وبسایت من و رژیم که البته به صورت هوشمند و جداگانه متناسب با شرایط بدنی هر فرد ارائه می شود، می توانید بدون به ‌خطر انداختن سلامتی خود به وزن ایده آل تان برسید و از تناسب اندام خود لذت ببرید.

افزایش وزن و زیبایی با بهترین رژیم چاقی

گام های طلایی در رژیم چاقی و افزایش وزن

1. مواد غذایی پرکالری راه موثری پیش روی شما

اولین گام در رژیم چاقی این است که مقدار کالری دریافتی روزانه‌ خود را با مصرف غذاهای سالم و پرکالری افزایش دهید و از برنامه‌ های غذایی بی پایه و اساس به شکل کورکورانه پیروی نکنید. بهتر است در برنامه تغذیه خود غذاهایی را بگنجانید که کالری بالایی دارند. حبوبات،‌ غلات، گوشت، برنج، نان، میوه‌های خشک و آجیل از جمله مواد غذایی خوب و پرکالری هستند که می توانند به شما در این راستا کمک کنند.

2. سبزیجات تازه و افزایش اشتها

هرگز از مصرف سبزیجات غافل نشوید. سبزیجاتی مانند کلم بروکلی، لوبیا سبز، هویج، کاهو، اسفناج، کدو تنبل، بادمجان و کنگر می توانند علاوه بر کمک به افزایش اشتها، سلامتی شما را نیز تضمین نمایند.

3. مصرف به اندازه گوشت، لبنیات و روغن زیتون

گوشت را مصرف کنید ولی نه به میزان زیاد؛ چرا که مصرف بیش از حد گوشت کلسترول شما را بالا می برد و برای سلامتی مضر است. سعی کنید از لبنیات با چربی کامل به جای نوع کم چرب آن ها استفاده کنید و در مصرف روغن از روغن زیتون برای سرو سالادهای خود استفاده نمایید.

4. فست فودها انتخاب درستی نیستند

فکر نکنید چون نیاز به افزایش وزن دارید مصرف فست فود اشکالی ندارد؛ اشتباه نکنید! درست است که باید کالری دریافتی خود را افزایش دهید، ولی نباید در سه وعده‌ی غذایی خود بیش از همیشه غذا بخورید و یا فست فود ها را وارد برنامه غذایی خود کنید.

5. افزایش وعده های غذایی و میان وعده ها، کلید موفقیت چاقی

برای افزایش وزن، تنها کافیست وعده‌های غذایی خود را افزایش دهید و مواد غذایی را مطابق با یک رژیم چاقی مناسب پیش ببرید. سه وعده‌ ی اصلی غذایی خود یعنی صبحانه‌، ‌ناهار و شام را به صورت پرکالری و مفید استفاده کنید ولی از میان وعده ها در بین وعده های اصلی نیز استفاده نمایید.

6. دسر و پیش غذا بخورید

وعده صبحانه را کامل و مفصل بخورید و اگر می ‌توانید پیش غذا را قبل از وعده های ناهار و شام و دسر را پس از اتمام این وعده ها میل نمایید. اغلب افراد به خوردن دسرهای گوناگون علاقه دارند. دسرهای خوشمزه و رنگارنگ با طعم های دوست داشتنی و مورد علاقه تان را انتخاب کنید و روزانه با توجه به رژیم چاقی خود از آن ها استفاده نمایید.

7. به صورت منظم و در ساعات درست غذا بخورید

اگر به ‌طور منظم غذا بخورید، سطح انرژی در بدن شما ثابت می ‌ماند. بنابراین در هر وعده، غذای زیادی نمی ‌خورید و در نتیجه چربی نیز اضافه نمی ‌کنید. هدف هم دقیقا همین است که چربی اضافه نکنید؛ بلکه سعی کنید حجم ماهیچه را افزایش دهید نه میزان چربی را. توجه داشته باشید که می‌خواهید وزن اضافه کنید و اندام خود را متناسب کنید، پس باید ماهیچه بسازید، نه چربی.

8. چربی خوب به‌ دست بیاورید نه چربی های مضر

برخی از چربی ها که چربی ‌های خوب نام دارند برای عملکرد‌های حیاتی بدن لازم هستند و سوخت ‌و ساز بدن بهبود می دهند. اما دسته دیگر چربی ها که به چربی های مضر معروف هستند برای بدن و سلامتی خوب نیستند و باید از مصرف آن ها اجتناب کرد. بهتر است با مصرف چربی‌ های خوب همچون آجیل ها، سبزیجات، ماهی سالمون، روغن تخم کتان، روغن آووکادو و خیلی از دانه‌ها سلامت خود را تضمین کنیم. چربی‌های مفید سرشار از اسید‌های چرب امگا ۳ و امگا ۶ هستند که برای بدن بسیار مفید و موثر هستند.

افزایش وزن و زیبایی با بهترین رژیم چاقی

چاق شدن در نواحی مناسب بدن

همانطور که چاق بودن باعث ناراحتی و نگرانی افراد است، لاغری بیش از حد نیز باعث نگرانی و مشکلات مختلف است. برای افزایش وزن و چاق شدن باید به دنبال بهترین و موثرترین روش باشیم. روشی که با آن قطعا به نتیجه برسیم تا زمان، انرژی و هزینه مان به هدر نرود. اغلب افراد به اشتباه فکر می کنند که افزایش وزن و چاق شدن راحت تر از کاهش وزن است. ولی حقیقت این است که به دست آوردن وزن به روش سالم، بسیار دشوار است و گنجایش شکم یک فرد لاغر کم بوده و افزایش اشتها یک چالش بزرگ برای اوست. البته در مواردی هم فرد دارای بدنی با میزان جذب پایین است و به همین دلیل علی رقم خوردن زیاد باز هم لاغر است که این مورد متفاوت می باشد. همچنین از سویی به دست آوردن چربی ناسالم برای افراد خطرناک تر از کاهش وزن است.

یکی از نگرانی های اصلی برای افراد لاغر اندام این است که اضافه کردن وزن باید به طور مساوی در بدنشان پخش شود، نه اینکه تنها در ناحیه شکم متمرکز شود. در واقع آن ها می خواهند وزنشان به صورت یکپارچه افزایش یابد نه اینکه تنها در برخی نواحی شاهد چاقی باشند. همانطور که افراد چاق نمی خواهند در گرفتن رژیم های لاغری دچار لاغری موضع صورت شوند.

دلایل کم وزنی و لاغری چیست؟

کمبود وزن ولاغری بیش از حد دلایل متعددی دارد که عبارتند از:

  • عادات غذایی نامناسب
  • زمان غذایی نامناسب
  • انتخاب نادرست مواد غذایی
  • بیماری های طولانی مدت
  • اختلالات خوردن
  • بی اشتهایی عصبی
  • فعالیت بیش از حد
  • استرس و اضطراب، هیجان، افسردگی
  • اشکال در هضم و جذب مواد غذایی
  • وجود بیماری های مزمن مثل سل و سرطان
  • کم خونی
  • اختلالات هورمونی و متابولیکی مانند تیروئید و مرض قند
  • عوامل آب و هوایی
  • و…

موارد بالا همگی در لاغری و کمبود وزن موثر هستند و باید در جهت بهبود هر کدام از این عوامل بکوشیم تا بتوانیم به تناسب اندام دست پیدا کنیم. ابتلا به بیماری هایی مانند تیرویید و دیابت از جمله مواردی هستند که ممکن است لاغرترین فرد به آن ها دچار شود.

رویای چاقی و افزایش وزن را به حقیقت تبدیل کنید

اکثریت افراد لاغر تصور می کنند که مصرف غذا به مقدار زیاد برای افزایش وزن موثر است و یا اینکه نباید به هیچ عنوان ورزش کنند. باید بگوییم که میزان مواد غذایی بی تاثیر نیست ولی درست و اصولی هم نیست. ورزش کردن نیز باید باشد، چرا که سوخت و ساز بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. اما بهترین راه برای چاقی رعایت یک رژیم چاقی مناسب زیر نظر متخصص است. با توجه به رژیم مناسبِ بدن خود که از طریق وبسایت من و رژیم می توانید دریافت کنید، بدن شما به بهترین فرم ممکن در می آید و دیگر جای هیچ گونه نگرانی بابت لاغری بیش از حد وجود ندارد.

در مسیر تناسب اندام، چه کاهش و چه به دست آوردن وزن، گوش های ما پر از نظرات مختلف از سوی اطرافیان، دوستان و آشنایان است. هر کس عقیده و راه حلی پیرامون مسئله چاقی و لاغری دارد. برخی می گویند تا می توانی غذا بخور، برخی می گویند تا می توانی بخواب و فعالیت نداشته باش و بسیاری دیگر از توصیه های غیر علمی و ناشیانه که ممکن است حتی سلامت شما را به خطر بیندازند.

غذاهای طبیعی وجود دارند که باعث می شود شما به روش سالمی وزن اضافه کنید. مصرف مواد غذایی غنی از چربی سالم، ماهی هایی مانند ماهی تن و سالمون، آب میوه طبیعی، نان گندم سبوس دار و مواد غذایی دیگری که یک رزیم غذایی اصولی در اختیار شما قرار می دهد.

توصیه هایی برای افزایش وزن و چاقی

میزان و مقیاس مشخص در مصرف مواد غذایی را مطابق رژیم رعایت کنید:

تعداد دفعات و میزان مواد غذایی همچون میوه ها سبزیجات، نان و … همگی در یک رژیم غذایی به صورت حساب شده و دقیق هستند به طوری که انرژی مورد نیاز بدن شما را در طول روز فراهم نمایند. بنابراین نگویید میوه است؛ اگر نخورم اتفاقی نمی افتد، یا اگر فلان چیز را کمتر بخورم تاثیر چندانی ندارد. رعایت صحیح رژیم غذایی است که نتیجه مناسب را به ارمغان خواهد آورد.

عادات غذایی خود را اصلاح کنید

انتخاب و خوردن مواد غذایی سالم و مناسب برای بدن شما ضروریست و در مقابل مصرف نوع ناسالم آن، نه تنها باعث کندی فرآیند افزایش وزن می شود منجر به خطرات بسیاری برای سلامتی شما می شود. جویدن درست غذا از نکاتی است که نباید از آن غافل شد. برای بهبود هضم غذا، اجتناب از مصرف موادی همچون کافئین که مانع جذب مواد مغذی می شوند، می توانند در روند افزایش وزن موثر باشند.

رژیم چاقی را تا انتها ادامه داده و صبور باشید

هدف نهایی شما باید این باشد که وزنی که مورد نیاز است را به دست آورید. به عنوان یک فرد لاغر، اگر در حال کسب وزن هستید، باید این را بدانید که چون جذب غذا در افراد لاغر کند تر است، بنابراین مهم است که صبور باقی بمانید و رژیم چاقی خود را تا انتها ادامه دهید. دقت داشته باشید که این یک برنامه ی تایید شده است و چنانچه درست دنبال شود و مشکلی از لحاظ جسمی و روحی برای شما وجود نداشته باشد به طور حتم، تاثیر خود را برای اضافه وزن شما در پی خواهد داشت.

وبسایت من و رژیم بر اساس مطالعات بسیاری پیرامون تغذیه و تحت نظارت سازمان های معتبر اروپا و آمریکا به ارائه رژیم های چاقی می پردازد و شما به راحتی و آسودگی خاطر می توانید بهترین رژیم چاقی را برای خود بدست آورده و تا رسیدن به نتیجه دلخواه خود صبوری کنید. مشکلات و اختلالات ناشی از افزایش وزن با پیروی از رژیم های موجود در این سایت برایتان به وجود نمی آید و شما به خوبی می توانید یک لاغری بدون گرسنگی و محاسبات کالری را تجربه نمایید. لذت سلامتی خود را ز دست ندهید؛ قطعا اگر با من و رژیم همراه شوید ضرر نخواهید کرد. توجه داشته باشید که هر فرد رژیم متناسب با خود را دارد و هرگز از رژیم افراد دیگر تبعیت نکرده و رژیم مورد استفاده خود را به دیگران پیشنهاد نکنید. رژیم هوشمند ما نیز از همین اصل پیروی می کند و به صورت اختصاصی برای هر فرد در نظر گرفته می شود. به امید یک زندگی بهتر همراه با اندامی بهتر.

امیر احمدی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل