لاغری صورت در کاهش وزن

لاغری صورت در کاهش وزن

لاغری صورت در کاهش وزن | هنگامی که اولین بار متوجه خطوط صورت یا چین و چروک‌ های روی صورت خود می ‌شوید، پی می ‌برید که در حال پیر شدن هستید. اما چین و چروک تنها نشانه ‌های پیری نیستند، گاه خبر از دیگر نشانه‌ ها مانند، کاهش تدریجی کلاژن در پوست می دهد. به منظور بازگشت به شکل مطلوب و دلخواه صورت، لاغری صورت باید درمان شود و یا به طور کلی از ایجاد آن پیشگیری شود.

در شروع هر رژیم غذایی نگرانی ای که اکثر افراد دارند این است که زیبایی و ترکیب صورت آن ها تحت تاثیر رژیم غذایی قرار نگیرد. باید گفت این نگرانی کاملا به جاست چون معمولا با لاغری افراد صورت هم لاغر شده و این امر باعث ایجاد چین و چروک صورت شده و پوست را دچار افتادگی می کند… پس چه باید کرد؟؟؟ این سوال موضوع مقاله ی ماست پس با ما همراه باشید.
با بحران لاغری صورت بیشتر آشنا شویم …

لاغر شدن صورت از مشکلاتی است که اغلب افراد آن را تجربه کرده اند. بسیاری از افراد با کوچک ترین تغییر در برنامه و رژیم غذایی با لاغری صورت مواجه می شوند. کافی است تصمیم به لاغری و انجام تمرینات سنگین ورزشی بگیرید، خواهید دید که در کوتاه ترین زمان ممکن جذابیت و زیبایی صورت را از دست می رود.

کاهش وزن

واضح است که داشتن صورت و گونه های پر، چهره را جوان تر و جذاب تر کرده و به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که صورت و گونه های لاغر دارند همیشه به دنبال این هستند که صورتشان چاق تر به نظر آید. تکنیک ها و روش های طبیعی زیادی وجود دارد که می تواند به شما در پر شدن صورتتان کمک کند.

در اواخر ۳۰ سالگی هنگامی که حجم بافت در زیر پوست شروع به تحلیل رفتن می ‌کند، نشانه‌ های پیری در صورت شروع به ظاهر شدن می ‌کنند. روند پیری در بیشتر مواقع به تدریج ادامه می ‌یابد، اما کاهش حجم زیر گونه ‌ها در بسیاری افراد بسیار ناگهانی رخ می ‌دهد. در واکنش به استرس، ضربه یا رژیم ‌های نا پایدار افراد می ‌توانند به طور ناگهانی تا ۳۵ درصد از حجم قسمت میانی صورت خود را طی یک سال از دست بدهند. سپس لاغری صورت به تدریج باعث افتادگی و شل شدن پوست، ایجاد غبغب، گودی و چین و چروک پوست می ‌شود. اگر چه لاغری صورت یک نگرانی پیچیده است و از بسیاری جهات اجتناب ناپذیر است، اما اثرات قابل رویت را می‌ توان به روش ‌های مختلفی درمان و یا پیشگیری کرد.

وراثت و روند طبیعی افزایش سن یعنی پیر شدن از دلایل اصلی لاغر شدن صورت هستند. اگر چه بعضی دارو ها ممکن است باعث تشدید لاغری صورت شوند و همچنین استرس ‌های احساسی و عاطفی، عوامل سبک زندگی، ضربه‌ های متعدد، رژیم‌ های غیر اصولی و افزایش و کاهش مکرر وزن که باعث کشیدگی رباط ‌هایی که بافت ‌های نرم صورت را نگه می ‌دارند، ممکن است باعث تسریع این وضعیت شوند.

کاهش حجم صورت همراه با از بین رفتن رگ ‌های خونی، لایه‌ های چربی و کلاژن باعث می ‌شود پوست در اثر نبود آن ها دچار لاغری شود. استفاده از دخانیات، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید و برخی از بیماری ها نیز به کاهش کلی حجم صورت و لاغری صورت کمک می‌کند. استرس طولانی مدت برای از دست دادن شغل، بیماری یا مرگ وابستگان، مشکلات مالی و تغییرات هورمون فقط روند این فرآیند را تسریع می‌ کند.

کاهش وزن

عوامل مؤثر در لاغری صورت

  1. از دست رفتن کلاژن : یکی از عوامل بسیار مهم در لاغری صورت کمبود کلاژن است، در واقع از دست رفتن کلاژن در بافت های زیر پوست، قسمتی از روند طبیعی پیری صورت است. تا زمانی که ما جوان هستیم کلاژن، پوست را با طراوت نگه می دارد، اما به طور طبیعی با شروع دهه 30 سالگی از سن، کلاژن موجود در پوست هم به تدریج شروع به از دست رفتن می کند.
  2. کاهش زیاد وزن: کاهش وزن مهم ترین عامل در لاغری صورت است. شاید برای خوش فرم شدن بدن، اقدام به کاهش وزن کنید اما از طرفی باعث می شود که چهره شما پیر تر به نظر برسد.
  3. نوسان وزن : صورت شما به علت نوسان مکرر وزن بدن، به طور مداوم در حال انقباض و انبساط است، اما نهایتاً کار به جایی می رسد که پوست صورت به خاطر از دست رفتن کلاژن و کاهش انعطاف پذیری آن، نمی تواند مانند گذشته منقبض و سفت شود.
  4. استرس، بیماری و افسردگی: در مورد اثر نا مطلوب استرس و فشار روحی بر پوست صورت هیچ تردیدی وجود ندارد. تحقیقات نشان داده است که این عوامل می تواند سرعت لاغر شدن صورت را افزایش دهد.
    و عوامل دیگری که در این مقاله مهم ترین آن ها را ذکر کردیم.

کاهش وزن

پیشگیری بهتر از درمان است …

حال که با مشکل آشنا شدیم باید به دنبال پیشگیری بود زیرا همیشه پیشگیری هزینه ها و دردسر های کمتری خواهد داشت، پس بهترین روش برای پیشگیری از لاغر شدن صورت در رژیم غذایی، کنترل وزن و استفاده از تغذیه ی مناسب می ‌باشد؛ یعنی اگر به‌ مرور زمان کاهش وزن پیدا کنید، دیگر صورت لاغری نخواهید داشت. با این حال بسیاری از افراد تمایل زیادی به لاغر شدن و در مجموع استفاده از رژیم های غذایی دارند، استفاده از رژیم غذایی اصولی هیچ گاه برای شما مشکلات جانبی به وجود نخواهند آورد.

ما این جاییم تا به شما کمک کنیم که با استفاده از رژیم غذایی اصولی و با خیال راحت چاق و یا لاغر شوید، بدون این که صورت شما دستخوش تغییری قرار گیرد. کافی است وارد وب سایت رسمی من و رژیم شوید و با وارد کردن مشخصات خود از رژیم های غذایی متخصصین تغذیه ی ما استفاده نمایید و نسبت به تغییر وزن خود اقدام نمایید. نکته ی بسیار مهم در مورد سایت من و رژیم این است که این وب سایت به شما کمک می کند که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائما وزن شما نوسان نداشته باشد و به این طریق همیشه در سلامت جسمی و روحی باشید… شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید.

سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل