یوگا برای سلامتی و لاغری شکم

یوگا برای سلامتی و لاغری شکم

فواید یوگا برای سلامتی | در این مقاله می خواهیم فواید ورزش یوگا برای سلامتی، تناسب اندام و کاهش استرس را توضیح دهیم. ورزش یوگا تاثیرات بسیار زیادی بر سلامت بدن و روح و روان هر شخص گذاشته و برخی از عارضه های موجود در بدن را بهبود می بخشد. فارغ از جنسیت هر فرد، این ورزش برای سلامتی روح و عملکرد بدنی مردان و زنان بسیار موثر است. مطمئنا این بهترین روشی است که به منظور رشد و بهبود عضلات و سلامت روح و روانتان می توانید در پیش گیرید.

انجام روزانه ی یوگا ، همواره باعث بهبودی توانایی و انعطاف پذیری در تمرینات بدنسازی می شود با انجام یوگا می توانید از آسیب های بدنسازی جلوگیری کنید. امروزه، یوگا ، نامی آشنا برای مردم شده افراد به دنبال آن هستند که با انجام ورزش یوگا، فشار ها و استرس های روزانه را از خود دور کنند و سلامت روح و روان و متعاقبا سلامت بدن را برای خود رقم زنند. از جمله مزایایی که ورزش یوگا می تواند برای شما به همراه داشته باشد، لاغری شکم است. اما آیا یوگا، مدیتیشن ، کشش، و یا ترکیبی از هر دو آنهاست و یا کاملا چیز دیگری است؟

لاغری شکم

فواید یوگا برای سلامت روح و جسم ما چیست؟

حال اجازه دهید کمی مفصل تر در مورد یوگا با هم صحبت کنیم و از تاثیرات آن بر زندگی مان، تاثیرات آن بر سلامتی بدن و سلامتی روح بگوییم. یوگا برای افرادیکه کارهای پر مشغله و یکنواخت دارند و یا از دغدغه های زیاد زندگی به ستوه آمده و یا زندگی عادی یکنواختی دارند بسیار توصیه می شود در کنار آن می توانید به تناسب اندام دست پیدا کنید.

یوگا برای کودکان ، زنان باردار افراد بیش از حد لاغر یا بیش از حد چاق ، و کسانی که از ناراحتیهای روحی و بیماریهای بدنی رنج می برند نیز بسیار مناسب است. در ادامه تمام امتیازاتی را که با اضافه کردن یوگا به زندگی خود بدست می آوریم ، یاد آور می شویم.

یوگا دامنه ی حرکتی افراد را کاملا افزایش می دهد. دامنه ی حرکتی که افراد گمان می کنند همان حالت انعطاف پذیری است که البته باید بگوییم این دو کاملا با هم فرق دارند.

اگر تمرینات یوگا به خوبی طراحی شده باشد ، بر حرکاتی متمرکز خواهد شد که تا حدودی محدودیتها را از بین ببرد تا در واقع بتوانید به هر حالتی که بخواهید تغییر حالت دهید. یوگا تنفس را بهبود می بخشد، منظور این است که با توجه به تمرکزی که یوگا بر دم و بازدم هر فرد حین انجام حرکات کششی و سخت یوگا دارد، باعث می شود که حس خوب نفس کشیدن بیشتر غالب شده و در واقع کلیه عضلات و دستگاه های تنفسی با آگاهی بیشتر و توان کاملتر، فرآیند دم و بازدم را انجام دهند.
هرچه در یوگا پیشرفت کرده و زبده می شوید، حین حرکات و کشش های ورزشی تنفس، به جای آنکه تندتر شود، کندتر می‌گردد. این حالت به شما القا می کند که در مواقعی که نیاز به اکسیژن بیشتری دارید، نفس‌های آرامتر و طولانی تری بکشید، و ظرفیت ریه‌های تان را افزایش دهید، که با این حالت همان مقدار اکسیژن دریافت کرده و یا حتی میزان بیشتری دریافت کنید.

این، یکی ازمهمترین حالتهایی است که افراد در طول کلاس یوگا تجربه می کنند، نوعی لذت، شبیه حس سرخوشی.این حس سرخوشی و آرامش تمامی سلول های بدن را در بر می گیرد باعث می شود که فعالیت ها ی بدن به طور کلی بهبود پیدا کرده و در بهترین حالت ممکن قرار گیرد و البته استرس و نگرانی ها نیز از شما دور شود.

لاغری شکم

یوگا باعث بهبود متابولیسم بدن شده وسیستم گوارش و هضم و جذب بدن را بهبود می بخشد. هنگامی که متابولیسم بدن افزایش یابد ، نوع تغذیه ی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد. بدن راحت تر عمل کرده ، ناخود آگاه فعالیتهای بدنی بهبود پیدا کرده و بر سیستم بدنی هر فرد کاملا تاثیر می گذارد. در نتیجه به تناسب اندام می رسید.

سلامت بدن در این حالت تضمین شده و نهایتا نوع غذایی که انتخاب می شود متناسب با همین نوع ورزش و تمایلات بدنی انتخاب می شود. در سایت من و رژیم تیم مشاوران ما بهترین انواع تغذیه و دستورهای غذایی و رژیم های متناسب با ورزش یوگا را در اختیار شما قرار خواهند داد. در این سایت دقت شده که کلیه ی رژِیم ها متناسب با نوع بدن و میزان فعالیت هر شخص و ورزشی که انجام می دهد ، تناسب داشته باشد تا بتوان از دنبال کردن آنها بهترین نتیجه را گرفت.

با سایت من و رژیم همراه باشید ، ورزش کنید ، رژیم مناسب دریافت کنید و نهایتا سالمتر ، شاداب تر و با طراوت تر زندگی کرده و جوان بمانید. با من و رژیم ، سالمتر زندگی کردن را در هر شرایطی تجربه کنید. این، یک راه کارعالی برای شماست تا یک زندگی فعال طولانی‌تر داشته باشید.

سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل