آب کردن فوری شکم با هشت غذای خوشمزه

آب کردن فوری شکم با هشت غذای خوشمزه

آب کردن فوری شکم با هشت غذای خوشمزه | در عصر جدید داشتن شکمی تخت برای خیلی از افراد تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده است. اما حقیقت این است که آنچه باعث شده لاغری و تناسب اندام دور از دسترس باشد، سبک زندگی نا سالم و رژیم های غذایی نا متعادل می باشد. اما خبر خوب این است که متخصصین من و رژیم با ارائه رژیم های هوشمند و اصولی که مطابق با علم روز دنیا و استانداردهای سلامتی است، توانسته اند این آرزو را برای افرادی که از چربی های شکمی رنج می برند، برآورده کنند. در این مقاله هم سعی کرده ایم، مواد غذایی را به شما معرفی کنیم که هم خوشمزه هستند و هم می توانند به شما در آب کردن شکم کمک زیادی کنند.

یکی از بهترین راه های لاغری شکم و رهایی از چربی های شکم و پهلو توجه به رژیم غذایی می باشد. اگر مراقب آنچه که می خورید باشید، می توانید به آرزوی خود، یعنی داشتن شکمی تخت دست پیدا کنید. در ادامه هشت ماده غذایی خوشمزه را به شما معرفی می کنیم که خاصیت چربی سوزی دارند و به مرور می توانند باعث لاغری شکم و پهلو شوند.حتی اگر با طعم برخی از این خوراکی ها مشکل دارید و به ذائقه شما خوش نمی آید، سعی کنید حتما از آن ها در رژیم غذایی تان استفاده کنید تا تاثیر شان را در چربی سوزی ببینید.

آب کردن فوری شکم با هشت غذای خوشمزه

هشت خوراکی خوشمزه چربی سوز

  • آووکادو

تقریبا نیمی از یک آووکادو حاوی ده گرم چربی سالم می باشد که مانع افزایش قند خون می شود. با افزایش قند خون این پیغام به بدن شما داده می شود که چربی ها را در شکم و پهلو ذخیره کن!!! پس نه تنها چربی های سالم آووکادو باعث عدم تجمع چربی در شکم می شود بلکه به بدن شما کمک می کند کاروتینوئید ها را جذب کند. در واقع کاروتینوئید ها ضد سرطان هستند و بیشتر در میوه های رنگی و سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی، هویج و کدو یافت می شود. در حقیقت افرادی که در سالاد خود از آووکادو هم استفاده می کنند، پانزده برابر بیشتر از دیگر افراد این ماده ارزشمند را جذب می کنند. پس با مصرف این خوراکی سالم و خوشمزه به لاغری شکم و پهلو می توانید دست پیدا کنید.

  • موز

موز حاوی 422 میلی گرم پتاسیم است و پتاسیم عنصری است که نقش بسزایی در کاهش چربی های شکم و آب کردن شکم دارد.

  • ماست

یک فنجان ماست باعث تولید باکتری های مفید در روده می شود. اما این چه تاثیری در لاغری شکم دارد؟ با تولید باکتری های مفید در روده چربی های مضر در اطراف شکم سوزانده می شوند و همین امر مانع تجمع چربی در اطراف شکم و پهلو می شود. توجه داشته درست است که ماست های خامه ای خیلی خوشمزه هستند، اما حاوی کربوهیدرات ها و پروتئین هستند که باعث تثبیت سطح انسولین در خون می شود. انسولین هم ماده ای است که اگر زیاد شود، به بدن پیغام می دهد کالری های دریافتی را به شکل چربی ذخیره کند!

  • انواع توت ها

آنتی اکسیدان ها می توانند جریان خون را بهتر کنند و در نتیجه اکسیژن بیشتری به اندام ها و ماهیچه ها بفرستند، در نتیجه عملکرد قلب را نیز بهتر می کنند. در انواع توت ها، آنتی اکسیدان وجود دارد. مصرف کمی ماست و انواع توت قبل از شروع تمرین های ورزشی می تواند کمک شایانی به حذف چربی ها از اطراف ماهیچه های شکمی شما کند و در نهایت بعد از مدتی به لاغری شکم دست پیدا کنید.

  • شیر کم چرب شکلاتی

شیر کم چرب شکلاتی می تواند مجموعی از کربوهیدرات و پروتئین برای عضله و ماهیچه سازی باشد. از این نوشیدنی خوشمزه می توانید بعد از ورزش استفاده کنید تا زمان ریکاوری ماهیچه های تان کمتر شود. علاوه براین با مصرف این نوشیدنی می توانید کلسیم کافی برای داشتن استخوان های قوی تر هم دریافت کنید.

  • چای سبز

سه فنجان چای سبز در روز می تواند متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما را بالا ببرد و باعث سوزاندن 30 کالری شود. پس می توانید این نوشیدنی را در طول روز به جای چای سیاه استفاده کنید تا ضمن نوشیدن یک چای خوشمزه، کالری هم سوزانده باشید که به مرور باعث آب کردن شکم هم می شود.

  • مرکبات

طبق تحقیقات و گزارشاتی که اعلام شده است، مصرف مرکبات که در واقع حاوی ویتامین C هستند می تواند به چربی سوزی در حین ورزش به شما کمک زیادی کند. برای مثال می توانید در زمان ورزش کردن مرکباتی مانند، پرتقال، نارنگی، لیمو و نارنج استفاده کنید.

  • غلات کامل

غلات کامل مانند جو دو سر، برنج قهوه ای و گندم می توانند سطح انسولین خون شما را پایین نگه دارند، و در نتیجه منجر به لاغری شکم و پهلو شوند. معمولا بعد از مصرف این مواد غذایی بدن شما خیلی دیر تر آن ها را هضم می کنند و باعث می شود، مدت زمان بیشتری سیر بمانید.

آب کردن فوری شکم با هشت غذای خوشمزه

توصیه های آخر…

با ثبت نام در وب سایت من و رژیم و وارد کردن اطلاعات مربوط به قد و وزن تان می توانید خیلی راحت رژیم های غذایی هوشمندی را دریافت کنید که تمامی این مواد غذایی را در خود گنجانده است و خیالتان راحت خواهد بود که هر روز این مواد غذایی را مصرف می کنید. توصیه متخصصین من و رژیم در ادامه این موارد به تمامی عزیزانی که قصد کاهش وزن و حذف چربی های اطراف شکم را دارید، این است که از یک سبک زندگی سالم و پر تحرک پیروی کنید و به جای گذراندن اوقات خود در مقابل تلویزیون پیاده روی و ورزش را در اولویت قرار دهید.

همچنین استرس را از خود دور کنید، چرا که با افزایش استرس هورمون کورتیزول در بدن ترشح می شود که یکی از عوامل مهم ایجاد چربی های شکمی است. یکی از راه هایی که متخصصین من و رژیم برای کاهش استرس به شما پیشنهاد می دهند، تمرین های هوازی و صحیح نفس کشیدن است. تنفس صحیح یعنی دم از بینی و بازدم از دهان با فاصله زمانی دقیق و مشخص. یعنی دم را در طی چهار ثانیه انجام دهید و بازدم را هشت ثانیه.

بهره مندی از یک سبک زندگی سالم و پر تحرک در کنار داشتن رژیم غذایی سالم و حذف مواد خوراکی مضر مانند نوشابه های قندی و چربی های ناسالم علاوه بر اینکه باعث تناسب اندام شما می شود، می تواند یک زندگی شاد و سالم را نیز برای تان به ارمغان آورد. بدین منظور سحر خیزی، خوردن صبحانه کامل، ورزش کردن، استرس زدایی، داشتن روابط اجتماعی قوی، خوب و کافی خوابیدن و اهمیت دادن به سلامتی و زیبایی را دراولویت کار های روزمره خود قرار دهید.

در ضمن فراموش نکنید وعده های غذایی تان را با آرامش و به آرامی میل کنید تا هم استرس روی جذب آن ها تاثیر نگذارد و هم پرخوری نکرده باشید. در کنار تمامی این توصیه ها، پیشنهاد آخر ما ثبت نام در وب سایت من و رژیم و استفاده رژیم های هوشمندی است که تمامی گروه های غذایی در آن گنجانده شده است و همچنین شامل سرویس های ویژه پیشنهاد صبحانه، ناهار، شام برای افرادی که به دنبال تنوع غذایی در رژیم خود هستند، می باشد.

سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل