قرص لاغری، دروغ بزرگ قرن

این روزها احتمالا در مورد قرص های لاغری و تبلیغات آن از رسانه های اجتماعی و یا دوست و آشنای خود شنیده اید. شاید شما هم در دام تبلیغات بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه افتاده باشید. و یا برای یکبار هم که شده به دنبال یافتن قرص هایی که باعث لاغری میشوند، بوده اید. جز هر کدام از این دسته که باشید بهتر است قبل از اقدام برای خرید بهترین داروی لاغری اطلاعات کافی در این زمینه پیدا کنید.

برای اطلاعلات بیشتر در مورد قرص لاغری قوی مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

برای بسیاری از افراد چاق و عجول که تمایل زیادی به کاهش وزن سریع و یا تثبیت وزن خود دارند، ممکن است قرص های لاغری بهترین راه حل باشد. تولید کنندگان و نمایندگان فروش این قرص های لاغری غالبا با تبلیغات عجیب و غریب و دور از ذهن در مورد خواص بهترین داروی لاغری اغراق میکنند. با اینکار نه تنها مردم را بمباران ذهنی می کنند بلکه به هدف خود که همان فروش قرص لاغری قوی تضمینی است می رسند و سودهای آنچنانی به جیب می زنند.
اما خوب است بدانید که تمامی این ادعاها در مورد بهترین قرص های لاغری خارجی یا ایرانی، قرص لاغری سریع، داروی لاغری گیاهی سریع و … دروغی بیش نیستند.

در واقع تمامی وعده های دروغین این مبلغان اگر چه شاید گاها هم به نتیجه ختم شود اما مطمئنا خطرات جبران ناپذیری برای سلامتی شما خواهد داشت. در سال های اخیر تقاضا برای خرید قرص لاغری روز به روز در حال افزایش است. قطعا خریداران قرص های لاغری یا افراد کم تجربه و بی اطلاعی نسبت به علم تغذیه و سلامت جسمی هستند و یا اینکه در دام تبلیغات دروغین افتاده اند.

علیرغم ریسکی که مصرف داروی لاغری قوی دارد باز هم تقاضا برای این محصولات بسیار است. میزان تقاضای داروی لاغری سریع معمولا در بین افرادی که دچار مشکلات و اختلال در خوردن هستند، بیشتر است. مطابق با آمارهای ارائه شده بیش از 60 درصد از افراد دچار افزایش وزن و چاقی شکم و پهلو از قرص های لاغری سریع استفاده می کنند و دوست دارند که سریعا چربی های شکم و پهلوی خود را آب کرده و کاهش وزن داشته باشند

این گونه افراد تنها با تکیه بر اینکه برخی از انواع قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه فروخته می شوند، فکر می کنند که این نوع قرص ها بدون عوارض بوده و هیچ خطری ندارند. قطعا نمی دانند که با مصرف قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه خودشان را در معرض خطرات جبران ناپذیر این دارو قرار می دهند.

بهترین قرص لاغری چگونه کار می کند؟

اگر در حال تفحص و تحقیقات در مورد قرص های لاغری و یا بهترین قرص لاغری هستید، مطمئنا انتخاب های زیادی پیش روی خود خواهید داشت. معمولا تمامی شرکت های پخشی که قرص های لاغری را توزیع می کنند ادعا می کنند که بهترین قرص لاغری مربوط به شرکت آنها است که البته این گونه ادعاها نیز دروغی بیش نیستند.

قرص لاغری خیلی قوی معمولا به گونه ای عمل می کند که احساس و شرایط مشخصی را در بدن به وجود میاورد که این شرایط عبارتند از:

  • محدود شدن اشتها
  • احساس سیری قبل از غذا
  • افزایش موقتی متابولیسم بدن
  • کاهش ساختار چربی در بدن
  • ممانعت از جذب چربی وارد شده در بدن

اشکال بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه کدامند؟

به گفته مبلغان و بازاریابان انواع قرص لاغری قوی تضمینی در داروخانه ها به اشکال مختلف وجود دارد. تمامی قرص های لاغری در قالب قرص، کپسول، پودر، مایع، انواع چای و نوشیدنی به درخواست کنندگان عرضه می شود که هر فرد بنا به شرایط و راحتی استفاده خود می تواند یکی ازآنها را انتخاب کند و ظاهرا لاغر شود. غافل از اینکه چه عوارض جبران ناپذیری در انتظارشان است.

معمولا برخی از این محصولات همراه وعده های غذایی خورده می شوند و برخی دیگر جای یک وعده غذا مصرف می شوند. معمولا این قرص های لاغری با تحریک متابولیسم و استفاده از انرژی بدن، وزن فرد را کاهش می دهند.

از مواد محرکه موجود در این گونه قرص های لاغری Dexatrim است که نوعی کافئین است که دستگاه عصبی مرکزی را تهدید می کند. این ماده باعث می شود که از طریق فرآیندی به نام ترموژنز، چربی موجود در بدن سوزانده شود. اما استفاده از این محرکها در بدن عوارض و مضرات طولانی مدتی دارد.

قرص های لاغری برای کاهش وزن سریع در بدن به چند روش عمل می کنند که عبارتند از:

کاهش اشتهای فرد با ایجاد اختلال در سیگنال های مغز

قرص های لاغری به راحتی با بر هم ریختن تعادل مواد شیمیایی بدن و هورمون ها باعث می شوند که فرمان سیری کاذب به مغز ارسال شود و اشتهای فرد را کاهش دهد.

جلوگیری از جذب چربی بدن

قرصهای لاغری برای چربی سوزی بدن، از مسدود کننده های چربی به نام چیتوسان استفاده می کنند. مواد اولیه چیتوسان از پوست سخت پوستان تهیه می شود. با این فرایند که به چربی ها چسبیده و از جذب آنها توسط بدن جلوگیری می کنند.

افزایش متابولیسم بدن

بسیاری از قرص های لاغری به منظور کاهش وزن، متابولیسم بدن را افزایش می دهند. کافئینی که در قرص های لاغری وجود دارد با آزاد سازی هورمون های خون متابولیسم بدن را افزایش می دهد. این ترکیبات باعث می شوند که فرد دچاری کم اشتهایی شود به همین سبب است که بازاریابان قرص های لاغری از این نوع قرصها به عنوان بهترین قرص کاهش اشتها یاد می کنند.

آیا مصرف قرص های لاغری خطرناک است؟

مصرف قرص های لاغری معمولا با عوارض جبران ناپذیری برای بدن همراه است که در صورت تداوم استفاده این نوع داروهای لاغری، گاها قابل جبران نیستند و به از بین رفتن کبد و سلامت فرد می انجامند.

عوارض مصرف قرص های لاغری عبارتند از:

  • افزایش فشار خون و ضربان قلب
  • مشکلات کلیوی
  • بی قراری و افسردگی و بی خوابی
  • سکته مغزی
  • اسهال و یبوست
  • سردردهای ممتد
  • خونریزی معده و مقعد

که ممکن است در فرد مصرف کننده قرص های لاغری گاها یک یا چند موارد از این مشکلات با هم ایجاد شود.

حال که با عوارض قرص های لاغری خارجی، داروی لاغری گیاهی و به طور کلی قرصهایی که باعث لاغری می شوند آشنا شدید، بهتر است قبل از اقدام برای لاغر شدن، حتما رژیم لاغری اصولی و استاندارد را دنبال کنید تا بتوانید در کمال صحت و سلامت به وزن دلخواه خود و کاهش وزن مورد نظرتان دست پیدا کنید.

برای دریافت رژیم لاغری سایت من و رژیم فرصت را از دست ندهید.
سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل