نحوه کوچک کردن شکم و بحران چاقی شکم

نحوه کوچک کردن شکم و بحران چاقی شکم

نحوه کوچک کردن شکم و بحران چاقی شکم | غذا خوردن یکی از خوشمزه ترین لذت های دنیاست، اما تنها با یک بدی… بله درست است، چاقی. چندین سال است استفاده از رژیم های غذایی در میان افراد به خصوص جوانان بسیار باب شده است. بسیاری از افراد تمایل به لاغر شدن دارند و بسیاری دیگر در خیال چاق شدن به سر می برند. امروزه چاقی و افزایش وزن به معضل بزرگی در میان جوانان و حتی میانسالان تبدیل شده است و میلیون ها نفر در جهان از این معضل رنج می برند.

چاقی غیر از این كه ظاهر انسان را نا متناسب و زشت جلوه می دهد، خیل عظیمی از بیماری های جسمی و روحی را به همراه دارد. از طرف دیگر عدم آگاهی كافی مردم در مورد تغذیه و عدم انتخاب روش مناسب برای كاهش وزن ، عارضه های جدی تری را به دنبال خواهد داشت. بیماری های دیابت ،كبد، یبوست و التهاب روده بزرگ، اختلالات روانی، تنگی نفس، تورم پا ها، واریس بیماری های كلیوی، سرطان، پوسیدگی دندان، التهاب و درد مفاصل، ایجاد موهای زائد و … از جمله بیماری های ناشی از چاقی به شمار می روند كه در نهایت باعث كاهش طول عمر و مرگ زود رس می شوند.

کوچک کردن شکم

ظاهر نامتناسب و مبتلا به انواع بیماری های مورد اشاره، افراد چاق را نگران كرده و آن ها را به تكاپو وا می دارد، به طوری كه می خواهند در كوتاه ترین زمان ممكن، به هر طریقی كه شده وزن خود را كاهش دهند و از این مخمصه نجات یابند. با افزایش روز افزون چاقی، روش های مختلفی نیز برای درمان آن ارائه می شود كه بیشتر آن ها غیر علمی و به بازار سیاه این مورد معروف می باشند و شناخت آن ها قبل از هر اقدامی برای داشتن رژیم غذایی اصولی، از واجبات است. بی تردید ارتقای دانش و آگاهی عمومی در سطح جامعه یكی از روش های مبارزه با ترویج چنین شیوه های غیر مجاز است كه از جمله وظایف خطیر رسانه های جمعی و متخصصان آگاه در این رشته است .

علل چاقی شکمی و افزایش وزن

یکی از چاقی های شایع، چاق شدن شکم است. از مهم ترین دلایل چاق شدن شکم می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • عوامل ژنتیكی
  • علل هورمونی
  • چاقی به دلیل مصرف دارو
  • افزایش مصرف غذا
  • عدم تحرك

انواع روش های لاغری و داشتن انتخاب درست

همه می دانند که روش های زیادی برای لاغری و فرار از شکم بزرگ وجود دارد، اما تاثیر این روش ها برای افراد مختلف متفاوت است و بسته به فیزیولوژی بدن افراد مختلف روش چاقی متفاوتی وجود دارد، اما برخی از این روش های لاغر شدن به شرح زیر است:

  • درمان های دارویی

كاهش وزن از طریق انواع محلول های لاغری، ژل، كرم، صابون و …

  • سونا
  • شكم بند های لاغری و پوشش پلاستیكی
  • تشك های برقی
  • دستگاه الكتریكی یا كمر بند های ماهواره ای
  • ماساژ
  • آب درمانی
  • كاهش وزن از طریق ورزش

كاهش وزن از طریق رژیم غذایی

كاهش وزن از طریق رژیم غذایی و ورزش

لازم به ذکر است كه روش های ذكر شده دارای مزایا و معایب خاص خود می باشند. انتخاب بسته به دیدگاه فرد و شرایطی که در آن زندگی می کند، متفاوت است. یك رژیم غذایی اصولی باید دارای چه خصوصیاتی باشد ؟

تغذیه نقش اساسی در سلامت جسم و روان همه ی موجودات زنده دارد ، بخش عظیمی از کارایی و خروجی در طول روز، به مقدار و میزان سلامت تغذیه ای که مصرف می کنیم بستگی دارد . همواره رعایت الگوی تغذیه صحیح مبتنی بر تناسب، تعادل و تنوع در رژیم غذایی است که برای تامین سلامت بدن و همچنین سلامت و زیبایی ضروری است. استفاده از مواد غذایی مناسب و سالم در رژیم غذایی ، برای پیشگیری از پیری و همچنین مراقبت از سلامتی ، نقش بسیار مهمی دارد و فرآیند پیری سلول ‌ها را کند می کند و باعث می ‌شود همواره جسمی سالم و زیبا داشته باشید.

قطعا می دانید که هزاران روش برای کاهش و کنترل وزن در سراسر دنیا وجود دارد که بسته به نوع فرهنگ و عادات غذایی هر جامعه متفاوت است ، باید گفت رژیم غذایی اصولی ، رژیمی است که بعد از پروسه اتمام شما در حفظ وزن تان یاری کند. بسیاری از فاکتور ها در بین همه ی آن ها مشترک است مانند موارد زیر :

  • مهم ترین ویژگی كه یك رژیم غذایی دارد، این است كه تمام مواد مغذی مورد نیاز روزانه بدن را در برمی گیرد .
  • رژیم غذایی باید طوری برنامه ریزی گردد كه فرد در طول روز احساس گرسنگی نكند.
  • رژیم غذایی باید بر اساس فاکتور سن، جنسیت، نوع و میزان فعالیت و شرایط ویژه برنامه ریزی گردد. مثلا فردی كه در دوران رشد قرار دارد با
  • فردی كه در دوران رشد قرار دارد با فردی كه این دوران را طی كرده رژیم متفاوتی خواهند داشت .
  • رژیم غذایی باید طوری باشد كه مواد غذایی آن قابل دسترس باشد .
  • رژیم غذایی باید با فرهنگ فرد هم خوانی داشته باشد .
  • به دنبال رژیم غذایی، فرد نباید دچار عوارضی مانند ریزش مو، ضعف و بی حالی، افسردگی و چروكیدگی و ترک خوردگی پوست شود .

حال که با خصوصیات یک رژیم غذایی اصولی و مناسب آشنا شدید ، شما را با معتبر ترین و بهترین وب سایت رسمی ارائه ی رژیم غذایی اصولی آشنا می کنیم، با ما همراه باشید تا با شکم چاق خود به زودی خداحافظی کنید و روش های کوچک شدن شکم را فرا گیرید…

کوچک کردن شکم

معتبر ترین وب سایت برای دریافت برنامه ی رژیم غذایی اصولی و منحصر به فرد

حال که با مشکل چاقی شکم آشنا شدیم باید به دنبال پیشگیری بود، بهترین روش برای پیشگیری، کنترل وزن و استفاده از تغذیه ی مناسب می ‌باشد. استفاده از رژیم غذایی اصولی هیچ گاه برای شما مشکلی به وجود نخواهد آورد. ما این جاییم تا به شما کمک کنیم که با استفاده از رژیم غذایی اصولی و با خیال راحت چاق و یا لاغر شوید ، بدون این که پوست شما در معرض کشیدگی سریع قرار گیرد.

کافی است وارد وب سایت رسمی من و رژیم شوید و با وارد کردن مشخصات خود از رژیم های غذایی متخصصین تغذیه ی ما استفاده نمایید و نسبت به تغییر وزن خود اقدام نمایید. نکته ی بسیار مهم در مورد سایت من و رژیم این است که این وب سایت به شما کمک می کند که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائما وزن شما نوسان نداشته باشد و به این طریق همیشه در سلامت جسمی و روحی باشید… شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید.

سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل