روش های لاغری و تبلیغات بی اساس لاغری

روش های لاغری و تبلیغات بی اساس لاغری

روش های لاغری و تبلیغات بی اساس لاغری | این روزها با عباراتی مانند” لاغری در کمتر از یک هفته” ،”چاقی در کوتاه ترین مدت” یا “لاغری بدون رژیم غذایی و ورزش” و یا “لاغری در خواب” زیاد رو به رو می شویم. در واقع برخی از این موارد شعارهای تبلیغاتی هستند که هدف آنها جذب مشتری برای یک محصول خاص است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که جذب یک تبلیغ برای لاغری یا چاقی شوید.

اما بد نیست بدانید که آن تبلیغ آنقدر دقیق طراحی شده است تا نهایتا شما را جذب خود کند، ولی در واقع برخی از این تبلیغات هیچ پشتوانه علمی برای خود ندارند. به عنوان مثال آیا ممکن است به سادگی با خوردن یک قرص یا مالیدن یک کرم که عوارض جانبی بسیاری دارد، لاغر شوید؟ متأسفانه این ادعا درست نیست. برخی از محصولات تبلیغاتی حتی به سلامتی شما هم ضرر می زنند. متخصصان تغذیه و پژوهشگران بر این باورند که لاغری زمان بر است و با گذشت زمان اثر گذار است زیرا همانطور که در دراز مدت چاق می شوید، در دراز مدت هم لاغر می شوید. تبلیغات بی اساس لاغری و روش های لاغری بی اساس اکثرا وعده هایی می دهند که پایه و اساس ندارند مانند:

  • بدون ورزش وزن خود را کم کنید.
  • با استفاده از این محصول، وزن خود را کاهش دهید.
  • برای کاهش وزن از این قرص استفاده کنید.
  • در 15 روز 15 کیلو کم کنید!
  • این محصول برای همه جواب داده است!
  • با این کرم دیگر نگران چاقی نباشید!
  • با مصرف این محصول، علاوه بر لاغری، سلامت خود را تضمین کنید!

روش های لاغری

یکی دیگر از وعده های واهی که این تبلیغات بی اساس به افراد می دهند اینست که بدون رژیم و ورزش لاغر شوید. این موضوع اصلا پایه و اساس علمی ندارد. به یاد داشته باشید افراد تنها با استفاده از رژیم هایی سالم که زیر نظر متخصصان تغذیه ارائه می شود، می توانند به لاغری مورد علاقه خود در یک زمان مشخص برسند. من و رژیم با ارائه رژیم های متنوع و روش های لاغری سالم بر اساس سن، قد، وزن و دیگر مشخصات شما، رژیم غذایی محاسبه شده و دقیقی را به شما ارائه می دهد تا در دراز مدت به وزن مورد نظر خود برسید. هر فردی که رژیم گرفته است و سعی کرده است لاغر شود می داند که هیچ قرص یا داروی معجزه آسایی برای لاغری وجود ندارد و فقط باید فرد  به رژیم لاغری خود متعهد باشد.

هیچ میانبری وجود ندارد. برای همین است که اکثر افراد سراغ رژیم هایی می روند که زود جواب دهد. بر اساس یک مطالعه انجام شده که در واشینگتون پست منتشر شد مشخص شد که تبلیغات بی اساس لاغری مانند بازاریابی داروهای لاغری، ممکن است افراد جامعه را بسیار تحت تأثیر قرار دهد. در حقیقت، افراد با دیدن یک داروی لاغری یا تبلیغاتی از این قبیل، جذب آن می شوند و از عواقب بد آن بی خیر هستند. امروزه تبلیغات بی اساس لاغری در فضای مجازی بسیار افزایش یافته است و افراد بدون آگاهی از هدف پشت این تبلیغات، اقدام به خرید محصولات می کنند.

در دنیای امروزی ، کاهش وزن یکی از معضلات افراد به حساب می آید. مشاغل امروزی اغلب به صورت پشت میزی یا دور کاری است و افراد تحرک کمتری دارند. این خود باعث شده است تا بازار فروش و تبلیغات بی اساس لاغری هم رونق پیدا کند. برخی از این تبلیغات به گونه ای افراد را ترغیب می کنند که گویی محصولات آنها واقعاً برای سلامتی و لاغری مفید است. این موضوع در خانم ها بیشتر دیده می شود.

روش های لاغری

اثرات سوء تبلیغات بی اساس لاغری چیست؟

یکی از اثرات سوء تبلیغات بی اساس لاغری این است که این توهم را به ویژه در زنان ایجاد می کند که لاغر بودن به معنای زیبایی است. بارها پیش آمده است که شرکت هایی که می خواهند محصول لاغری خود را بفروشند، بسیاری از افراد مشهور زیبا را برای تبلیغات خود جذب می کنند. سپس عکس افراد چاق را با عکس لاغری آن فرد مشهور به صورت اغراق آمیز نشان می دهند. چیزی که امروزه به عنوان “قبل” و “پس از” مصرف محصول رایج شده است. ممکن است افراد جذب این تبلیغات شوند ولی در واقع برخی از این تبلیغات یک نیاز کاذب در افراد برای مصرف محصولات غیر بهداشتی آنها ایجاد می کند.

حقیقت این است که کاهش وزن کار آسانی نیست و نیاز به تلاش دارد. اکثر کارشناسان تغذیه می گویند که یکی از راه های مؤثر برای کاهش وزن، کم کردن میزان کالری دریافتی است. از این رو تبلیغاتی که هدف آنها فقط فروش محصولات مضر برای سلامتی است، بی اساس و بی پایه بوده و پشتوانه علمی ندارند. بدون شک تبلیغات بر عادتهای غذایی ما تأثیر می گذارد. رابرت اتکینز ، پزشک معروف و متخصص قلب و عروق می گوید: “اگر افراد تنقلات نخورند ، سالم می مانند.” سونامی تنقلات و تبلیغات بی اساس کل دنیا را در بر گرفته اند. این امر سلامت مردم را دچار خطر کرده است. همچنین، چاقی ، دیابت ، بیماریهای قلبی و عروقی ، عدم تعادل کلسترول ، سردرد ، افسردگی ، مشکلات روحی هم تنها تعداد معدودی از عواقب تبلیغات سوء لاغری است.

حال این سؤال پیش می آید که چگونه این تبلیغات اینقدر محبوب شده اند؟ خُب ، ما باید از رسانه ها بخاطر این لطف به انسان تشکر کنیم. تبلیغات و بازاریابی مواد مضر برای لاغری به این امر بسیار کمک کرده اند. برخی از شرکت ها هم به طور مداوم با بازاریابی مواد غذایی به ظاهر مفید برای لاغری، چه از طریق اشکال سنتی تبلیغات مانند تلویزیون و چه در بیلبوردها و همچنین با تکنیک های جدید مانند اینترنت و فضای مجازی، لاغری بدون اصول علمی را رواج می دهند. در واقع این شرکت ها از تبلیغات بی اساس برای بنیانگذاری این مفهوم استفاده می کنند که لاغری با زیبایی برابری دارد و پیام اشتباه به افراد انتقال می دهند. این به این دلیل است که امروزه افراد اکثرا به دنبال راه حل های سریع و پر بازده هستند.

دانشمندان کشف کرده اند که قرص های به ظاهر لاغری نحوه پاسخ بدن به چربی را تغییر می دهند که منجر به عدم جذب چربی و ذخیره شدن آن می شود. بر اساس سرویس سلامت همگانی، این قرص های لاغری که به طور گسترده بازاریابی می شوند، از جذب حدود 30 درصد چربی به روده جلوگیری می کند و این میزان چربی وارد جریان خوب می شود و باعث افزایش کلسترول خون می شود. در کل اگر بخواهیم در مورد تبلیغات بی اساس لاغری صحبت کنیم، این تبلیغات فقط بدون هیچ پشتوانه علمی افراد را برای خرید محصولات خود به گونه ای وسوسه می کنند که نه تنها باعث ضرر و زیان به سلامت افراد می شود بلکه اثرات جانبی بسیار زیادی دارد.

پس باید چه کرد؟ متخصصانی هم هستند که با تکیه بر علم روز دنیا و استفاده از فناوری های نوین تبلیغاتی اقدام به ارائه رژیم های سالم و بی ضرر کرده اند. وب سایت من و رژیم این افتخار را دارد که با بهره مندی از علوم روز دنیا رژیم هایی را به کاربران خود ارائه دهد که عاری از هرگونه ضرر جسمی برای این عزیزان باشد. بد نیست یک بار هم که شده چشم بر روی تبلیغات خوش آب و رنگ بی اساس لاغری و چاقی ببندید و برای سلامت روح و جسم خود وقت بگذارید و از وب سایت من و رژیم دیدن کنید. با عضویت در این سایت می توانید به راحتی رژیم متناسب با شرایط خود را دریافت کنید و همواره از خوردن و تناسب اندام تان، لذت ببرید.

سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل