روش های آب کردن شکم و درمان چاقی موضعی

روش های آب کردن شکم و درمان چاقی موضعی

روش های آب کردن شکم و درمان چاقی موضعی | چاقی موضعی مشکلی است که اکثر افراد از آن رنج می برند و به دنبال روشی هستند تا به کمک آن بتوانند به اندام ایده آل خود برسند. چربی شکمی مشکلی است که اغلب افراد از آن رنج می برند. چاقی شکم باعث می شود که نتوانید شیک پوش باشید و همواره مجبور به پوشیدن لباس های گشادی هستید که شکم تان در آن محسوس نباشد! این مسئله شاید ذهن شما را به خود درگیر کرده باشد، از اعتماد به نفس شما کاسته و حضور شما را در اجتماع کم رنگ و در کل باعث ناراحتی شما شده باشد.

آب کردن شکم

اگر شما هم از چاقی موضعی رنج می برید و به دنبال روشی مناسب هستید تا به کمک آن از چربی های دورشکم خود رها شوید و اگر از جمله افرادی هستید که با رژیم غذایی، صورت تان نیز لاغر می شود و از این بابت با رژیم لاغری مشکل دارید، به شما این مژده را می دهم که کارشناسان تغذیه ما در سایت من و رژیم سعی به معرفی برنامه غذایی دارند که به کمک آن می توانید از شر چربی های شکمی خود خلاص شوید و این تغییر را در خود به خوبی احساس کنید. با ما همراه باشید. البته از نقش بسزای ورزش و پیاده روی نمی توان چشم پوشی کرد و بهتر است در کنار برنامه غذایی مناسبی که برای خود برمی گزینید زمانی را صرف انجام تمرینات ورزشی کنید.

چربی شکمی از جمله مواردی است که علاوه بر اینکه از زیبایی اندام شما کم می کند، نقش بسزایی در سلامتی شما دارد. طی مطالعات و آزمایش های صورت گرفته، مشخص شده است که علت افزایش چربی در قسمتی خاص به دلیل وجود خلل در سیستم سوخت و ساز بدن می دانند.

چربی دور شکم به بیماری هایی مانند دیابت نوع دو و همچنین بیماری های قلبی منجر می شود. از این رو بسیار ضروری می باشد که به فکر سلامت خود باشید و به فکر چاره ای برای مشکل خود باشید. از جمله موارد پایه که رعایت آن ها به طور کلی به شما پیشنهاد می باشد نوشیدن کافی آب، و اجتناب از مصرف نوشیدنی های قندی و الکلی. مصرف میوه های آب دار و سبزیجات می تواند به تخت کردن شکم کمک کند. در ادامه در مورد انواع آن ها صحبت کنیم.

برای آب کردن چربی شکم سالم ترین راه استفاده از طبیعت به ویژه خوراکی های طبیعی است. ۱۵ خوراکی زیر کمک می کنند با کاهش نفخ، افزایش سوخت و ساز، و رساندن مواد مغذی مهم به بدن تان که به کاهش وزن کمک می کند، دور کمرتان را باریک نگه دارید

آب کردن شکم

خیار و آب کردن شکم

96 درصد از این میوه را آب تشکیل می دهد. از طرفی به دلیل آنتی اکسیدان فلاونوئید کوئرستین، به پیشگیری از ورم و کم کردن چربی شکم کمک می کند. شما می توانید خیار را در سالاد و یا ماست مصرف کنید و از خاصیت آن برای آب کردن شکم بهره ببرید.

حبوبات

عدس، لوبیا سفید، نخود فرنگی و نخود سرشار از فیبر و پروتئین هستند و منجر به احساس سیری در افراد می شوند. از طرفی این مواد غذایی منبع خوبی برای جذب آهن هستند. جالب است بدانید که کمبود مواد معدنی در بدن شما منجر به کاهش سوخت و ساز در بدنتان و در نهایت چربی در شکم می شود. اضافه کردن عدس به سالاد و یا مصرف آن در کنار سبزیجات، وعده ای بدون چربی و سرشار از پروتئین می باشد.

موز

موز از جمله میوه هایی است که مصرف آن به افرادی که به دنبال از بین بردن چربی شکم هستند پیشنهاد می شود. این میوه کربوهیدرات مقاومی دارد که بدن به کندی آن را هضم کرده و برای مدت زمان زیادی شما را سیر نگه می دارد. نشاسته مقاومی که در این میوه موجود است کبد را چربی سوزی وامی دارد و سوخت و ساز بدن را تقویت می کند و درنتیجه منتهی به آب شدن چربی های شکمی شما می شود. از طرفی این میوه از احتباس مایعات در بدن پیشگیری کرده و نفخ را کاهش می دهد.

رازیانه

رازیانه مدت ها است که به منظور کاهش دادن نفخ، چربی شکمی و یا آب کردن شکم، بهبود بخشیدن عملکرد هضم و تسکین اسپاسم های شکم مورد استفاده واقع می شود. با مصرف دمنوش این گیاه می توانید نفخ شکم تان را از بین ببرید و همچنین دانه های این گیاه نقش چشمگیری در کوچک کردن شکم دارند. مصرف این گیاه هم به صورت خام و هم پخته پیشنهاد می شود.
میوه استوایی پاپایا به کمک آنزیم پاپایینی که در خود دارد منجر به در هم شکسته شدن خوراکی های دیر هضم شده و از نفخ شکم جلوگیری کرده و منجر به دفع چربی شکم می شود. این میوه استوایی را می توانید به صورت کبابی، همراه با سالاد و یا در اسموتی استفاده کنید.

غلات

استفاده از غلات کامل روشی بسیار فوق العاده برای کسانی است که به دنبال یک رژیم لاغری خوب هستند. البته قبل از اینکه رژیم غذایی خود را به صورت کامل بر این پایه بگذارید از سلامت خود و اینکه تحمل گلوتن را داشته باشید، اطمینان حاصل کنید. غلات کامل در واقع منبع بسیار خوبی از فیبر می باشند که سیر کننده بوده و به شما در هضم غذا کمک کرده در نتیجه به شما در لاغر شدن و آب کردن چربی های شکم بسیار کمک می کند. از این رو پیشنهاد ما به شما مصرف برنج قهوه ای و یا ذرت بو داده ساده است. همچنین شروع روزتان با مصرف جو دو سر و یا بلغور بسیار مفید است.

آب کردن شکم

زنجبیل

با استفاده از زنجبیل و گنجاندن آن در در برنامه غذای تان می توانید از تاثیر آن در سلامتی تان بهت زده شوید! زنجبیل علاوه بر نقشی که در تسکین درد معده و کلا نارحتی های معده دارد در کنترل وزن افراد نیز کمک می کند. ریشه این گیاه در کوچک کردن شکم نیز موثر است. با نوشیدن چای زنجبیل بعد از وعده های غذایی خود بیشتر احساس سیری کنید.

بادام

مصرف بادام به شما کمک می کند تا با احساس گرسنگی خود مقابله کنید و بتوانید چربی های شکم خود را بسوزانید. چنانچه از بادام به جای کربوهیدرات ها استفاده کنید و مصرف آن را به عنوان یکی از وعده های غذایی تان قرار دهید متوجه خواهید شد که زودتر از سایر افراد وزن کم می کنید، همچنین چربی های شکم تان در مقایسه با سایرین زودتر آب میشود.

ماهی

ماهی شامل امگا 3 و چربی های خوبی است که با قرار دادن آن در برنامه غذایی تان می توانید چربی های بدن تان را کاهش دهید و از طرفی سوخت و ساز و چربی سوزی بدن تان را افزایش دهید. البته نقش فعالیت های بدنی در کم کردن وزن و چاقی های موضعی انکار ناپذیر است و از این رو اراده نقش مهمی در این راستا دارد.

برای اینکه رژیمی مناسب با خودتان داشته باشید می توانید با اعتماد به کارشناسان خبره ما در سایت من و رژیم به وزن و اندام ایده آل خود برسید. با ما همراه باشید

سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل