رژیم اسلیم فست

برای سال های متوالی برنامه های غذای مفصل یکی از رژیم های محبوب بین تمامی افراد سراسر جهان بوده است. در رژیم اسلیم فست معمولاً به جای وعده های اصلی غذایی از نوشیدنی ها و همچنین مواد غذایی جایگزین برای کاهش وزن و لاغری استفاده می شود. رعایت این رژیم بسیار آسان بوده و معمولا موفقیت‌های زیادی را نصیب رژیم گیرنده می کند.

اما هنوز هم با گذشت ده ها سال از عمر این رژیم بسیاری از افراد به موفقیت و پایداری آن مشکوک هستند با ما در سایت من و رژیم همراه باشید تا جزئیات بیشتری در مورد رژیم لاغری اسلیم فست را با شما در میان بگذاریم.

رژیم اسلیم فست چگونه کار می کند؟

این رژیم برای افرادی که BMI آن ها ۲۵ یا بالاتر باشد بسیار مناسب است و در واقع برنامه جایگزین غذاهای کم کالری در برنامه ی غذایی روزانه است. تمام مواد غذایی موجود در این رژیم از محصولات اسلیم فست بوده و هیچ سختی برای گرفتن این نوع رژیم وجود ندارد.

برنامه های رژیم غذایی اسلیم فست شامل ۳ میان وعده در طول روز است که شامل شکلات، بیسکویت، شیک های شکلات، اسموتی ها و یا مکمل های غذایی است. تمامی این مواد را می توان از دسته های غذایی اسلیم فست انتخاب کرد. رژیم اسلیم فست بر اساس کاهش وزن و لاغری ارائه شده و فرد می تواند تا زمانی که به وزن دلخواه و تناسب اندام برسد از این رژیم پیروی کند.

بهترین کار برای رژیم گیرنده این است که در طی یک روز یک محصول غذایی اسلیم فست را جایگزین غذا کرده و دو میان وعده ی کم کالری و کم چرب و همچنین دو غذای معمولی مصرف کند. این برنامه غذایی کمک شایانی می‌کند تا در یک هفته، هر فرد حدود نیم تا یک کیلو وزن کم کند و تا مدتی که بخواهد می تواند این رژیم را ادامه دهد.

اگر محصولات این رژیم را در دسترس دارید به راحتی می توانید با استفاده از آنها وزن دلخواه خود را در مدت زمانی محدود به دست آورید. فقط کافیست که خوردن تنقلات را دوست داشته باشید.

نکاتی درباره رژیم اسلیم فست

رژیم لاغری اسلیم فست برنامه ی مناسبی برای جایگزینی غذاهای کم کالری است. در این رژیم از اسموتی ها و شیک های خاصی استفاده می شود که در لیست محصولات اسلیم فست آمده است. برنامه غذایی اسلیم فست شامل سه میان وعده ی اصلی در لیست برنامه ی غذایی روزانه است که شامل شکلات، بیسکوییت، شیک یا اسموتی مختلف و همچنین یک وعده ی غذای معمولی روزانه است.

تمامی مواد غذایی مجاز را می توان از لیست غذاهایی که در رژِیم های اسلیم فست قرار داده شده انتخاب نمود. هر فرد برای اینکه بتواند به وزن دلخواه خود دست پیدا کند بایستی، تا هر زمانی که به وزن دلخواهش برسد از این رژیم پیروی کند.

به محض اینکه فرد رژیم گیرنده به وزن دلخواه خود رسید بایستی در طول روز دو وعده ی غذای معمولی، یک میان وعده ی سبک و کم چرب و همچنین یک شیک مصرف کند. این برنامه ی غذایی معمولا به افراد کمک می کند که بتوانند در طی یک هفته چیزی حدود نیم تا یک کیلوگرم وزن کم کنند. البته رژیم اسلیم فست تا مدت زمانی که فرد را به وزن دلخواه خود نرسانده، بایستی ادامه پیدا کند تا فرد وزن مورد نظر خود را به دست آورد.

نکات مثبت رژیم اسلیم فست

رژیم اسلیم فست به تمامی افرادی که می خواهند وزن کم کنند بسیار کمک می کند چرا که دیگر لازم نیست که فرد رژیم گیرنده مقدار کالری های موجود در وعده های غذایی خود را حساب کند. چون تمامی مقدار کالری های غذاهای موجود در لیست غذایی رژیم گیرنده دارای مقدار کالری موجود در آن می باشد. برنامه غذایی اسلیم فست برنامه ی غذایی بسیار ساده ای است چون در این نوع رژیم استفاده از هر غذایی ممنوع نبوده و فقط توصیه می شود که رژیم گیرنده از میوه و سبزیجات و پروتئین های فاقد چربی استفاده کند.

نکات منفی رژیم اسلیم فست

این رژیم یا به نوعی تمامی رژیم های جایگزینی غذا، هیچ توصیه ای به رژیم گیرندگان در مورد تغییر رفتارهای خوردن غذا و عادات تغذیه ی نامناسب نمی دهد. به محض اینکه رژیم کنار گذاشته شود امکان بازگشت چاقی و اضافه وزن وجود دارد. در این رژِیم ها معمولا بدون برنامه دقیقی مصرف میوه و سبزیجات به صورت 5 روز در هفته پیشنهاد می شود که این کار بسیار مشکلی است. البته اگر طعم محصولات جایگزین به مزاج فرد رژیم گیرنده خوش نیاید، به راحتی رژیم را کنار می گذارد. رژیم لاغری اسلیم فست اگرچه برای شروع لاغر شدن و کاهش وزن مفید است اما در کنار آن بایستی رژیم گیرنده اصول تغذیه سالم و چگونگی مدیریت مصرف غذا ها و نوشیدنی ها را در روز یاد بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مزایا و معایب رژیم اسلیم فست

رژیم اسلیم فست مزایای زیادی دارد که در ادامه ی مقاله با سایت من و رژیم به بعضی از آن ها اشاره می کنیم.

  • در رژیم اسلیم فست نیاز نیست که مقدار کالری غذاها شمرده شود.
  • مقدار کالری ها مورد نیاز بدن و همچینین و مواد مغذی مورد نیاز شما را تأمین می کند.
  • این رژیم تاکید ویژه ای بر مصرف صبحانه دارد چرا که خوردن صبحانه متابولیسم فرد را بالا برده و در واقع مقدار مورد نیاز کالری روزانه را کاهش می دهد.
  • به آماده سازی و از قبل درست کردن مواد غذایی اصلاً نیاز ندارد و یا اینکه خیلی کم نیاز دارد.
  • استفاده از مواد غذایی پیشنهاد شده کاری بسیار راحت است.
  • رعایت رژیم اسلیم فست بسیار ساده و راحت است.
  • در این رژیم می توانید از وعده ی غذایی مورد علاقه تان مصرف کنید.
  • برنامه ی غذایی کاملا اصولی و متعادل در برنامه ی غذایی مشخص شده است.
  • محصولات اسلیم فست به طور گسترده ای در دسترس است.

رژیم اسلیم فست چگونه کار می‌کند؟

این رژیم از روش های بسیار موثر کاهش وزن و لاغری محسوب می شود. دنبال کردن این رژیم بسیار راحت است چرا که اکثر مواد غذایی موجود در آن به صورت آماده در فروشگاه ها وجود دارد و در واقع فرد رژیم گیرنده دیگر برای تهیه ی غذاهای مشخص شده به دردسر نمی افتد به همین سبب است که بیشتر تمایل دارد این رژیم را دنبال کند.

 

 

رژیم اسلیم فست تمامی کالری های مصرفی روزانه بدن را محدود می کند به شکلی که باعث انعطاف پذیری مصرف کالری بدن می شود. میزان کلی کالری دریافتی در رژیم اسلیم فست حدود 1200 تا 1250 است که بیشتر این مقدار کالری از محصولات آماده و مواد غذایی اسلیم فست تامین می شود. تحقیقات نشان می دهد که اگر این رژیم دقیقا مطابق با برنامه به پیش رود احتمالا در هفته یک تا دو کیلو کاهش وزن خواهیم داشت. این رژیم به عنوان بیست و چهارمین رژیم برتر در سایت usnews معرفی شده است.

آیا رژیم اسلیم فست برای مردان نیز کار می کند؟

آقایان، نگران نباشید ما درک می کنیم که شما معمولاً به کالری بیشتری نسبت به خانم ها نیاز دارید. تنظیم برنامه غذایی اسلیم فست برای مردان نیز بسیار آسان است! تنها کاری که شما باید انجام دهید افزودن 200 کالری به هر جایگزین وعده غذایی اسلیم فست است. در واقع در کنار تهیه یک اسموتی، می توانید دو بار در روز کلوچه خورده و یا یک وعده ی غذایی کوچک را در برنامه ی غذایی خود بگنجانید.

ثبات وزن در رژیم اسلیم فست

هنگامی که به هدف خود که تناسب اندام و کاهش وزن است، رسیدید، می توانید روزانه یک وعده غذایی را با یک کلوچه و یا یکی از محصولات اسلیم فست جایگزین کنید و هر روز دو وعده غذایی مناسب بخورید. اگر دوست دارید که به خوردن میان وعده ادامه بدهید اصلا نگران نباشید چرا که می توانید از محصولات اسلیم فست با میزان انرژی کالری 100 استفاده کنید.

میان وعده های 100 کالری اسلیم فست برای افزایش متابولیسم بدن و همچنین سوخت و ساز بسیار موثر خواهند بود. هنگام رعایت رژیم لاغری اسلیم فست ورزش را متوقف نکنید! سی دقیقه در روز به شما فرصت بیشتری برای کاهش وزن می دهد و یک نگرش مثبت و انگیزه ای مناسب ایجاد می کند که خیلی زود به وزن دلخواه خود برسید.

با من و رژیم به تناسب اندام برسید

حال که در سایت من و رژیم تا به امروز با انواع رژیم های مختلفی آشنا شده اید اگر قصد دارید که به صورت اصولی و موثر به کاهش وزن و لاغری برسید می توانید از برنامه ی غذایی مناسب سایت من و رژیم و یا دستورهای مختلف رژیم این سایت استفاده کنید تا به وزن دلخواه خود برسید.

سایت من و رژیم با بهره گیری از دانش و تخصص متخصصین به نام تغذیه همواره پیشرو در ارائه رژیم لاغری اسلیم فست بوده است. پس وقت را از دست ندهید و همین حالا برای رسیدن به تناسب اندام و وزن مورد نظرتان اقدام کنید.

ما در کنار شما خواهیم بود تا با ارائه ی دستورالعمل های علمی و اصولی کاهش وزن و لاغری را به بهترین تجربه ی خود تبدیل کنید و سلامت بدنی و تناسب اندام را به خود هدیه دهید.

امیر احمدی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل