رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو

رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو

رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو | در افزایش وزن همواره زجر آورترین مسئله، چربی های اطراف شکم و پهلو هاست. ممکن است شما نیز از آن دسته افرادی باشید که تنها در قسمت شکم و پهلو چربی اضافه دارند و تمایل دارید تا تنها چربی های آن منطقه را بسوزانید. اما به خاطر داشته باشید که انتخاب این که کدام قسمت بدن زود تر آب شود به دست شما نخواهد بود و قادر به کنترل آن نیستید. چربی در سراسر بدن، درون سلول های چربی انباشته می شود. برخی افراد در بخش های خاصی از بدن سلول های چربی بیشتری دارند و این به این معناست که آن قسمت ها مستعد تجمع چربی و در نتیجه چاقی هستند.

هنگامی که کالری دریافتی فرد کمتر از سوخت مورد نیاز بدن وی باشد، بدن چربی های ذخیره شده را به حرکت در می آورد و آن ها را تبدیل به انرژی مصرفی می کند. بنابراین نمی توان با اشاره به شکم و پهلو، به بدن خود دستور داد که اول این قسمت ها را آب کند زیرا بدن چربی سوزی را با الگو های مشخصی که به ژنتیک هر فرد بستگی دارد، انجام می دهد.

رژیم غذایی لاغری شکم

خانم ها بیشتر از آقایان مستعد چاقی شکم و پهلو هستند…

بدن خانم ها، به دلیل محافظت از جنین در دوران بارداری، چربی ها را بیشتر در قسمت شکم و پهلو ها ذخیره می کند. چربی های پهلو زیر پوستی هستند و دقیقا در زیر پوست شما قرار گرفته اند و جزء چربی های مضر محسوب می شوند که آب کردنشان بسیار سخت است. همچنین چربی های شکم که تا دور کمر نیز ادامه دارند، نیز به سختی آب می شوند.
اما راهکار چیست؟ با این چربی ها چه باید کرد؟

برای لاغری شکم و پهلو هم باید ورزش کنید، هم رژیم بگیرید…

برای سوزاندن چربی های شکم و پهلو لازم است ترکیبی از رژیم غذایی و برنامه ورزشی به منظور چربی سوزی انجام شود. سوالات متداول…

بهترین رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو چیست؟ آیا می ‌توان یک نوع رژیم خاص را برای همه تجویز کرد؟ آیا می‌ توان مانند برخی سایت ‌های اینترنتی یک رژیم واحد را به عنوان رژیم لاغری برای تمام مردم با هر شرایط خاصی که دارند در نظر گرفت؟ در این قسمت به همه این سوالات پاسخ می دهیم.

همه می دانیم که رژیم‌ های غذایی مختلفی وجود دارد که می ‌تواند باعث کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام شود، رژیم ‌های لاغری که با کاهش کالری دریافتی، باعث چربی سوزی در بدن می‌ شوند؛ اما نمی ‌توان گفت تمامی آن ‌ها برای سلامتی بی خطر خواهند بود و همین طور نمی ‌توان گفت فقط یک نوع رژیم می ‌تواند مناسب باشد، اما می توان گفت به تعداد تمام افراد روی کره ی زمین رژیم غذایی متفاوت وجود دارد، اما همه رژیم های غذایی در برخی ویژگی ها مشترک اند.

  • رژیم غذایی باید متناسب با شرایط خاص شما تنظیم شده باشد.

هر شخصی به میزان خاصی کالری در برنامه غذایی روزانه خود نیاز دارد. متخصص تغذیه شما باید تمامی مشخصات فیزیکی، سبک زندگی، سطح فعالیت و… را در اختیار داشته باشند تا بر اساس آن ها رژیم غذایی لاغری شکم شما را تنظیم کنند. در صورتی که این شرایط در نظر گرفته نشوند ممکن است کالری قرار داده شده در برنامه شما یا بیش از حد نیاز شما باشد که سبب چاق تر شدن شما خواهد شد، یا بسیار کمتر از حد نیاز شما باشد که باز هم نتیجه پایدار نخواهد بود و سلامت شما به خطر خواهد افتاد.

رژیم غذایی لاغری شکم

  • برنامه رژیم غذایی باید متعادل باشد.

رژیم متعادل به این معناست که علاوه بر مناسب بودن میزان کالری، درصد مواد غذایی مختلف نیز در حد معقول باشد. در مطالعات اخیر دانشمندان مشاهده شد که اصل اول رژیم‌ های غذایی کاهش وزن همان کمتر بودن میزان کالری است و حذف مواد غذایی خاص هیچ کمک ویژه ‌ای به لاغری شما نخواهد کرد و تاثیری نخواهد داشت. رژیم غذایی باید از مواد غذایی سالم تشکیل شود اما درصد هر کدام متفاوت و بسیار مهم است که تشخیص آن به عهده متخصص تغذیه شما می ‌باشد.

  • مواد موجود در رژیم غذایی باید مفید باشد.

موادی که برای رژیم غذایی لاغری استفاده می شود باید از مواد غذایی مفید تشکیل شده باشد. همچنین رژیم باید سرشار از فیبر و سبزیجات باشد و سهم چربی ‌های رژیم غذایی لاغری از چربی‌ های مفید تشکیل شود تا منجر به تناسب اندام شود.

  • وعده ها به تعداد و میزان مناسب باشند.

در رژیم غذایی استاندارد نباید هیچ وعده ی غذایی حذف شود، در صورت حذف وعده ‌ها سوخت و ساز بدن شما پایین آمده و چربی سوزی کند می ‌شود. همچنین احساس گرسنگی در شما افزایش یافته و باعث پر خوری می شود.
تغییرات کوچک، نتایج بزرگ را حاصل می شود…

به یاد داشته باشید که برای ایجاد هر گونه تغییری به خصوص در حوزه سلامتی باید سبک زندگی خود را تغییر دهید، خواهید دید که چگونه زندگی شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. حتی تغییرات کوچکی هستند که با ایجاد آن ‌ها می ‌توانید لاغر شوید.
با من و رژیم برای همیشه از شر چربی های دور شکم و پهلوی خود خلاص شوید…

همیشه بهترین روش برای پیشگیری از چاق شدن و حفظ تناسب اندام، کنترل وزن و استفاده از تغذیه ی مناسب می ‌باشد. بسیاری از افراد تمایل زیادی به استفاده از رژیم های غذایی دارند، استفاده از رژیم غذایی اصولی هیچ گاه برای شما مشکلات جانبی به وجود نخواهند آورد. ما این جاییم تا به شما کمک کنیم که با استفاده از رژیم غذایی اصولی و با خیال راحت چاق و یا لاغر شوید، بدون این که سلامتی شما تحت تاثیر قرار گیرد. کافی است وارد وب سایت رسمی من و رژیم شوید و با وارد کردن مشخصات خود از رژیم های غذایی متخصصین تغذیه ی ما استفاده نمایید و نسبت به تغییر وزن خود اقدام نمایید.

نکته ی بسیار مهم در مورد سایت من و رژیم این است که این وب سایت به شما کمک می کند که وزن خود را ثابت نگه دارید و دائما وزن شما نوسان نداشته باشد و به این طریق همیشه در سلامت جسمی و روحی باشید… شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید و از تناسب اندام خود لذت ببرید.

سمیرا علی جانی

Published by
سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل