چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم

چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم

چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم | همان طور که می دانید با توجه به نداشتن تحرک و جنب وجوش در فعالیت های روزانه، کاهش وزن و تناسب اندام برای برخی از مردم سخت شده است. در حالی که با داشتن رژیم غذایی سالم و ورزش می توانند به هدف خود که داشتن بدنی ایده آل است، برسند. ولی مردم فکرمی کنند که لاغری سریع امری بسیار طاقت فرساست اما اشتباه می کنند. این مقاله اطلاعات و نکاتی را مورد اینکه چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم، در اختیار علاقه مندان قرار می دهد. بهتر است در خواندن آن با ما همراه باشید.

چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم

مواد غذایی را چگونه مصرف کنیم؟

در ابتدا باید بیایید و بحث کالری را یک بار و برای همیشه حل کنید. درست است که اگر کالری کمتری مصرف شود، با گذشت زمان قادر خواهید بود وزن کم کنید، اما بهتر است دست از خوردن کیک های شکلاتی و شیرینی ها بردارید تا بتوانید به لاغری سریع دست پیدا کنید. حتی اگر این کالری ها از کیک شکلاتی و بستنی حاصل می شوند، بهتر است موادی با ارزش بالا در برنامه غذایی خود قرار دهید و بدن خود را از آن مواد مغذی بی نیاز گردانید. در حالتی که ممکن است به طور غلط با کم کردن کالری روزانه، فقط عضلات را ازدست بدهید و در فرآیند کاهش چربی قرار نگیرید. پس باید بدانید که انتخاب مواد غذایی در اولویت قرار دارد و رژیم لاغری خود را بر اساس غذاهای طبیعی و غیر فرآوری شده تنظیم کنید تا کالری مفیدی دریافت کنید. سعی کنید لیست خرید خود را از گوشت بدون چربی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، میوه، آجیل به مقدار مناسب و نشاسته های طبیعی مانند برنج، سیب زمینی و غلات کامل پر کنید. همچنین داشتن یک رژیم غذایی سالم جهت تناسب اندام برای هر فردی الزامی است.

رژیم لاغری و وعده غذایی مناسب

جهت داشتن تناسب اندام و بدنی ایده آل، باید رژیم غذایی مناسب با بدن را در برنامه روزانه خود قرار دهید. از منابعی استفاده کنید که ارزش غذایی بالایی دارد و در لاغر ماندن شما را یاری کند.

همیشه و همه جا این سوال برای افراد پیش می آید که چگونه لاغر شویم، جواب آن بسیار ساده است، فقط با رعایت کردن رژیم لاغری صحیح و مشورت با متخصص می توانید موفق شوید. بهتر است دو وعده پروتئین مانند مرغ، ماهی، گوشت بدون چربی و دیگر منابع پروتئینی، یک وعده کربوهیدرات سالم، روغن زیتون به اندازه یک قاشق غذاخوری، سبزیجات به مقدار زیاد و میوه ها را در برنامه غذایی خود قرار دهید. جالب است بدانید که می توانید از سبزیجات و میوه ها، هر اندازه که خواستید، استفاده کنید.

تناسب اندام همیشگی با رژیم غذایی

همان طور که می دانید برای داشتن بدنی سالم باید از مواد با ارزش غذایی بسیار استفاده کرد، حتی اگر ورزش کار هستید، بایستی در انتخاب منابع مفید بسیار کوشا باشید. برای مثال از موادی که در قسمت قبل گفتیم، میتوانید بهره مند شوید. همچنین به منظور داشتن بدنی خوب و زیبا قادر هستید از رژیم های سم زدایی جهت پاک سازی بدن و لاغری سریع استفاده کنید. فراموش نکنید که رژیم غذایی تان باید زیر نظر پزشک و متخصص باشد و از گرفتن هر گونه رژیم های وسوسه انگیز خودداری کنید، زیرا این چنین برنامه ها برای مدتی محبوب هستند و بدن فرد را از منابع مفید محروم می گرداند. علاوه بر این، بدن را با مشکلات بسیاری رو به رو می کنند.

چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم

راه حل های کاربردی برای لاغر شدن و لاغر ماندن

همان طور که می دانید، انسان ها در جامعه عجیب و غریبی زندگی می کنند و برای استراحت خود نیز زمانی در نظرنمی گیرند. همچنین، برای بالا بردن کیفیت زندگی خود باید از استراحت به اندازه کافی، هوای پاکیزه، فعالیت ورزشی، تغذیه مفید استفاده کرد تا بتوان از بدن خود برای سالم ماندن قدردانی نمود. در این قسمت با راه حل های کاربردی آشنا می شوید که استفاده از آن ها برای لاغر ماندن و تناسب اندام تاثیر گذار است.

  1. برای لاغر شدن در هر شرایطی مصمم باشید و تسلیم نشوید. نیازی به استفاده از رژیم های سخت و طاقت فرسا ندارید و در منزل می توانید با تهیه برنامه غذایی مناسب به کاهش وزن برسید. وقتی حرف از سلامتی به میان آورده می شود، استفاده از رژیم غذایی سالم مطرح می شود که روده های فرد را از بین نبرد و در عین حال متابولیسم و سوخت و ساز بدن را افزایش دهد.
  2. با کنترل کردن تعداد وعده های غذایی خود از پرخوری جلوگیری کنید. جالب است بدانید که حتی اگر ازمنابع سالم و پر ارزش استفاده می کنید، ممکن است با افزایش تعداد وعده های غذایی دچار افزایش وزن شوید. زیرا همه مواد غذایی دارای کالری است و افراد با کنترل تعداد وعده های غذایی می توانند از بالا رفتن وزن خود جلوگیری کنند.
  3. از خرید کردن از بوفه ها و موارد مشابه آن، بپرهیزید. زیرا این مواد فقط دارای کالری هستند و فاقد هرگونه ارزش غذایی می باشند. به خاطر داشته باشید که مصرف مواد پر کالری نه تنها باعث افزایش چربی در بدن می شود بلکه کاهش وزن را سخت می کند.
  4. به خاطر داشته باشید که در برنامه غذایی خود می توانید از چربی ها و همچنین کربوهیدرات های مفید و سالم استفاده کنید و از مصرف کربوهیدرات های فرآوری شده مانند نان سفید، ماکارونی و غلات قندی خود داری کنید زیرا نقش بسیاری در چاقی دارند.
  5. جالب است بدانید که آجیل و دانه ها میان وعده های خوبی به شمار می روند. به این نکته توجه کنید که چربی عامل مهم چاقی است و با مصرف به اندازه مواد مغذی، علاوه بر تامین بدن خود از املاح معدنی، قادر خواهید بود به تناسب اندام دست پیدا کنید در صورتی که از وعده های غذایی کوچک استفاده کنید و کالری دریافتی خود را کنترل کنید.
  6. برای اندازه گیری میزان چربی بدنی خود از مقیاسی استفاده کنید که این میزان را به صورت دقیق نشان دهد. نمی توانید از ترازو جهت اندازه گیری چربی بدن بهره ببرید زیرا فقط ترازو قادر است وزن را نشان دهید. در غیر این صورت خبری از اندازه دقیق میزان چربی و یا حجم عضلات بدن نخواهد بود.
  7. به خاطر داشته باشید که کمبود خواب باعث مشکلات بسیاری در بدن می شود. نداشتن خواب کافی باعث افزایش چاقی بدنی می شود و افراد را به بیماری دیابت دچار می کند. خواب ناکافی اشتهای افراد را بالا می برد، اراده انسان را کاهش می دهد، هورمون گرسنگی را افزایش می دهد و حساسیت بدن را به انسولین کاهش می دهد. این کار، سوزاندن کالری و متابولیسم فرد را سخت تر می کند. جالب است بدانید که متخصصان و پزشکان بر این باورند که خوابیدن خوب باعث می شود از مصرف بالای کالری و مواد غذایی جلوگیری کنید و به علاوه نداشتن خواب کافی به مراتب این نتیجه را عکس می کند.

در حالت کلی باید بدانید که ورزش به تنهایی برای کاهش وزن موثر نیست. به منظور داشتن بدنی متناسب، بهتر است از انواع رژیم لاغری استفاده کرد که مواد مورد نیاز بدن را تامین می کند و به دنبال سایت و منبعی بود تا برنامه های غذایی سالمی را زیر نظر پزشک ارائه می دهد.

سایت من و رژیم یکی از وب سایت هایی است که علاقه مندان می توانند از امکاناتی همچون برنامه رژیم لاغری و نمودار تغییرات وزن در آن استفاده کنند تا به هدف خود یعنی لاغری سریع و سلامتی برسند. برای انجام این کار، تنها کافی است اطلاعات خود را وارد کنید و از تمامی امکانات سایت بهره مند شوید. پس از پر کردن فرم، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

امیر احمدی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل