چگونه لاغر شویم

می خواهید بدانید که چگونه لاغر شوید؟ دوست دارید تنها یک بار برای همیشه به لاغری سریع برسید؟ از آنجا که عید سال نو نزدیک است و همه به دنبال راهی هستند تا ظرف یک ماه به تناسب اندام برسند. شاید فکر کنید که انجام این کار، دشوار یا حتی امکان ناپذیر است اما سخت در اشتباهید چرا که پاسخ به سوال چگونه لاغر شویم، همت و برنامه ریزی صحیح می‌طلبد و باید برای طولانی مدت برای آن برنامه داشته باشید تا پس از کاهش وزن سریع به تثبیت وزن برسید.

اگر هم قصد دارید که در خانه لاغر شوید و از تکنیک های آن خبر ندارید حتما این مطلب را بخوانید، ما با نکات مهم از منابع معتبر در خدمت شما هستیم.

چگونه در خانه لاغر شویم

حتما یکی از اعضای خانواده خود را دیده اید که با در خانه ماندن و بدون رفتن به باشگاه لاغر شده است. حتما از خود پرسیده اید که چگونه در خانه لاغر شویم و حتی چگونه لاغر شویم و لاغر بمانیم؟

اگر کارمند باشید که با استفاده از رژیم های صحیح و زیر نظر متخصص تغذیه من و رژیم می توانید بدون هیچ مشکلی لاغر شوید. اما اگر یک زن خانه دار باشید و بیشتر زمان خود را در آشپزخانه بگذرانید شاید دور کردن خوراکی های خوشمزه برای تان امکان پذیر نباشد. همچنین حتما این مطلب را تا آخر بخوانید تا دیگر از خود نپرسید چگونه در خانه لاغر شویم.

معمولا مادر ها و اکثر زنان خانه دار صبح که چشمشان را باز می کنند سر از آشپزخانه در می آورند. همیشه هم تلاش می کنند تا با پختن غذاهای خوشمزه و لذیذ خانواده را خوشحال کنند اما نمی دانند که خوردن غذاهای چرب به ضرر همه تمام می شود. نکته اینجاست که اگر نمی دانید چه درست کنید باید حتما از وب سایت های سلامتی و رژیم یا زیر نظر متخصصان تغذیه استفاده کنید.

حال که مشکل آشپزخانه حل شد، به سراغ نوع غذا خوردن می رویم. اگر تند و با سرعت غذا می خورید و برای آن زمان نمی گذارید باید بدانید که در یکی دو ماه آینده افزایش وزن چشم گیری خواهید داشت. پس تا دیر نشده شرایط را برای خود سخت نکنید و از پرسیدن سوال چطور لاغر شویم؟ دست بردارید.  حال زمان رفتن به فروشگاه و خرید خوراکی های کم کالری است. معمولا مادر ها اینکار را انجام می دهند، پس وظیفه توجه به برچسب کالری ها بر عهده آن هاست.

فراموش نکنید که شما به عنوان یک مادر یا زن خانه دار قرار نیست به سلامتی خود اهمیت ندهید، پس باید یک برنامه تمرین لاغری در خانه را برای خود تهیه کنید و با ورزش حس خوب زندگی را تجربه کنید.

چگونه در یک هفته 10 کیلو لاغر شویم

سوال اینجاست آیا اصلا می شود در یک هفته 10 کیلو کم کرد؟ خوب معلوم است که نمی شود. شما اگر بخواهید سالم وزن کم کنید نهایتا می توانید یک یا دو کیلو در یک هفته وزن کم کنید.

در یک هفته می توانید سبک زندگی خود را تغییر دهید یا رژیمی همچون رژیم شوک استفاده کنید و در هفت روز  بین 5 تا 7 کیلو کم کنید. البته گرفتن رژیم هایی از این قبیل بسیار سخت است و معمولا توصیه نمی شود.

فراموش نکنید که هیچ کدام از وعده های غذایی نباید حذف شود و باید برای صبحانه، ناهار و شام برنامه ویژه ای داشته باشید تا به جواب چگونه در یک هفته لاغر شویم، برسید و بتوانید قند و فشار خون را کنترل کنید.

ورزش های هوازی و با وزنه را فراموش نکنید. حتما نیاز نیست که به باشگاه بروید، تنها با تهیه یک برنامه تمرین در منزل می توانید حداقل به جواب سوال چگونه لاغر شویم در یک هفته دست پیدا کنید و نهایتا 1 تا 2 کیلو کم کنید.

غذاهای تند بخورید زیرا انواع ادویه و به خصوص فلفل باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود و لاغری سریع را برای تان راحت می کند. اما در حالت کلی غیر ممکن است که یک فرد بتواند در یک هفته ده کیلو کم کند.

چگونه سریع لاغر شویم

شاید لاغری در یک هفته آن هم ده کیلو سخت باشد اما اگر به طور کلی به قضیه نگاه کنیم، می شود به روند لاغری سرعت بخشید یا حتی به جواب سوال هایی همچون چگونه در یک هفته 2 کیلو لاغر شویم و  چگونه لاغر شویم در یک ماه برسید.

انجام این کار سخت نخواهد بود زیرا زمانی که یک رژیم غذایی سالم را دنبال کنید و همراه با آن ورزش کنید، به طور حتم به لاغری سریع خواهید رسید. اصلا جای نگرانی نیست، تنها کافی است به نکات زیر توجه کنید.

  • مقدار کربوهیدارت دریافتی روزانه را کاهش دهیم
  • قند و شیرینی را حذف کنیم
  • نمک را به غذا اضافه نکنیم
  • ورزش های هوازی را حتما با تمرینات بدنسازی و همراه با وزنه انجام دهیم
  • در خارج از سالن بدنسازی فعال باشیم
  • هر از گاهی از رژیم فستینگ هم استفاده کنیم تا به جواب چگونه خیلی زود لاغر شویم برسیم

 

چگونه از ناحیه شکم لاغر شویم

حتما دیده اید که بعضی از افراد قسمت شکم و پهلویشان بیش از سایر بخش های بدنشان نمود می کند و در این قسمت چربی بیشتری مشاهده می شود.

این گروه از افراد تمام تلاش خود را می کنند که تنها چربی های آن منطقه را بسوزانند. اما فراموش نکنید که چربی معمولا در کل بدن انباشته می شود و زمانی که اقدام به لاغری می کنید همه چربی ها در کل بدن آب خواهد شد. چه بسا شکم و پهلو در برخی زود تر آب می شود پس نگران نباشید و با رعایت کردن نکات درست رژیمی از شر چربی های این ناحیه راحت شوید.

 

  • فعالیت بدنی پر تحرک را فراموش نکنید زیرا برای لاغری شکم و پهلو هم باید ورزش کنید هم رژیم بگیرید.
  • کالری دریافتی روزانه خود را پایین بیاورید و هر چه می خورید را یادداشت کنید تا مقدار مصرفی را در پایان روز محاسبه کنید.
  • سعی کنید قبل از سیر شدن دست از خوردن غذا بردارید و شکم خود را با سالاد رژیمی پر کنید و در نهایت در هر وعده به اندازه غذا بخورید.

 

چگونه به سادگی لاغر شویم

شاید با خود بگویید که چطور می توانم بدون گذراندن رژیم های سخت لاغر شوم و یا پاسخ به سوال چگونه لاغر شوم ( آن هم بدون رژیم)، امکان پذیر است؟

جواب این سوال بله است چرا که با تغییر دادن سبک زندگی این کار امکان پذیر خواهد بود.  یکی از اقداماتی که باید انجام دهید آرام غذا خوردن است. سعی کنید به اصطلاح ساعت را کوک کنید و 20 تا 30 دقیقه از زمان را برای خوردن هر وعده غذایی اختصاص دهید. بلافاصله بعد از خوردن شام به رخت خواب نروید و خود را با شستن ظروف و جمع کردن سفره مشغول کنید. سعی کنید برای وعده شام سوپ عدس یا سبزیجات آماده کنید تا کالری دریافتی خود را در طول روز کاهش داده باشید.

خوب بخوابید تا وزن کم کنید

یک نکته مهم دیگر که شاید انگیزشی هم به نظر برسد، نگاه کردن به لباس های شیک در دوران لاغری است. بدون شک شما هم لباسی دارید که با حسرت به آن نگاه می کنید. پس با تغییر سبک زندگی قادر خواهید بود به لاغری بدون رژیم به سادگی دست پیدا کنید.

 

چگونه بدون ورزش لاغر شویم

حتما فکر می کنید که باید به باشگاه برویم و ورزش های سنگین انجام دهیم یا رژیم های سخت و عجیب و غریب بگیریم تا لاغر شویم یا حتی نمی دانید که چطور لاغر کنیم. اما اصلا اینطور نیست. تنها کافی است سبک غذا خوردن تان را عوض کنید. خوراکی هایی که چربی سوزی و متابولیسم بدن را بالا می برد را بخورید و دست از تنبلی بردارید.

برای مثال بجای استفاده از آسانسور از پله رفتن استفاده کنید یا در هنگام صحبت کردن با تلفن راه روید. اینکه می گویند چگونه بدون ورزش لاغر شویم، به این معنی نیست که به طور کل ورزش را از زندگی حذف کنید. به این معنی است که فعالیت های بدنی را چاشنی رژیم گرفتن کنید تا  زودتر نتیجه بگیرید.

مطلب پیشنهادی: لاغری بدون ورزش

  • خلاصه چه کار کنیم لاغر شویم؟
  • سعی کنید شب ها زود بخوابید
  • در طول روز قهوه بخورید اما بدون شکر
  • هر جا می روید یک بطری آب با خود داشته باشید
  • بجای استفاده از روغن های مضر، از روغن زیتون استفاده کنید
  • یک وعده پروتئینی عالی را در کیف خود بگذارید
  • خوراکی های سالم را جلوی چشم خود بگذارید
  • تا زمانی که نیاز ندارید به سوپر مارکت نروید
  • غذای خود را آرام بجوید
  • در کمال آرامش و بدون حواس پرتی غذا بخورید
  • مصرف فیبر را افزایش دهید
  • بشقاب های بزرگ را دور بیندازید و سعی کنید تمام وعده های غذایی را در ظرف کوچک مصرف کنید.
  • تمام غذای قابلمه را نخورید آن را برای وعده های دیگر هم کنار بگذارید

 

سخن آخر

با رعایت کردن نکاتی که به آن ها اشاره شد می توانید سرعت لاغر شدن خود را تسریع بخشید و به سوال چگونه لاغر شویم در ذهن تان پاسخ می دهید. البته در این مسیر از مشورت با افراد صاحب نظر غافل نشوید. چنانچه زمان کافی برای مراجعه به کارشناسان تغذیه را ندارید پیشنهاد ما به شما بازدید از سایت من و رژیم است. این سایت به همت کارشناسان تغذیه به گونه ای طراحی شده است که به شما این امکان را می‌دهد که رژیم غذایی لاغری با شرایط جسمانی خودتان داشته باشید و در نهایت به شما کمک می کند تا بتوانید وزن خود را در حد ایده آل ثابت نگه دارید.

سمیرا علی جانی

Published by
سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل