با قرص چاق کننده یک ماهه وزنت را بالا ببر

آیا از آن گروه افرادی هستید که از لاغری بیش از حد رنج می برید؟ شاید هم هزاران رژیم چاقی را امتحان کرده و به وزن ایده آل مورد نظر نرسیده اید.

درست است که معمولا تعداد بیشماری از بالا رفتن وزنشان هراس دارند اما در مقابل عده ای هم هستند که به دلیل مشکلاتی مانند افسردگی یا استرس روز به روز از وزنشان کم می شود که هر دو گروه باید به دنبال دلیل علمی برای آن باشند.

یکی از روش هایی که امروزه باب شده و اغلب از آن استفاده می کنند، مصرف قرص چاق کننده است. در این مطلب جذاب قصد داریم به صورت کلی به انواع آن ها، فواید و عوارض این داروی چاقی سریع بپردازیم. با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع قرص چاق کننده

برخی از شما هستید که بد غذا می خورید و به اندازه کافی در روز کالری مصرف نمی کنید و مشکل شما تنها با اصلاح سبک زندگی و استفاده از یک رژیم افزایش وزن سالم حل خواهد شد. شاید باورش سخت باشد اما با مصرف یک دوره از بهترین دارو چاق کننده به وزن ایده آل خود خواهید رسید چرا که کالری روزانه شما به مراتب با خوردن خوراکی های رنگارنگی که همیشه آرزویش را داشتید، تامین می شود.

پس نیازی نیست که نگران باشید، در این بخش با انواع قرص چاق کننده آشنا خواهید شد. سپس باید با مشورت با پزشک، روشی مناسب را برای لاغری انتخاب کرده و بعد از مدتی با رسیدن به تناسب اندام، لباس هایی که دوست دارید را بپوشید.

بهترین دارو چاق کننده برای آقایان یا خانم ها

جالب اینجاست که این روز ها همه به دنبال دستیابی به بدنی زیبا و جذاب هستند و راه های بسیاری را برای رسیدن به تناسب اندام انجام می دهند. برای مثال ورزش کردن بهترین انتخاب است.

اما از آنجا که عده ای از لاغرها با ورزش، میزان کالری مصرفی روزانه شان کم می شود، به دنبال راه دیگری همچون استفاده از قرص چاق کننده هستند تا در کنار انجام فعالیت های بدنی به تغذیه شان نیز رسیدگی کنند. این کار مرد و زن نمی شناسد و همه به طریقی از آن استفاده می کنند.

اما طرفدار اصلی قرص چاقی سریع بدون عوارض، بسیاری از خانم ها هستند. شاید دلایل علمی زیادی پشت این ماجرا نباشد و برخی از محققان هنوز با مصرف این نوع قرص ها موافق نباشند. اما در حالت کلی مشخص شده که این دارو ها می توانند از طرق شگفت آور دیگری باعث کاهش چربی بدن شود.

قرص های آنزیمی پروتئاز

شاید میان ورزشکاران بارها دیده باشید که برای بالا بردن حجم عضلانی بدن، پروتئین مصرف می کنند. مکمل های آنزیمی پروتئاز یکی از انواع داروی چاقی سریع است که به صورت قرص در داروخانه ها و مکان های مجاز در دسترس می باشد.

پس دقت کنید که همراه بالا بردن مصرف پروتئین روزانه، وزنه بزنید و ورزش کنید. در این مکمل های آنزیمی و قرص های پروتئاز، محلول حاوی پودرهای پروتئین وجود دارد که به جذب بیشتر اسیدهای آمینه کمک می کند.

هرچه آمینو اسیدهای بیشتری در جریان خون داشته باشد، آنابولیک بیشتری خواهد شد. هرچه آنابولیک بدن بیشتر باشد، نیز عضله تان به مراتب افزایش خواهد یافت. و میدانید که با بالا رفتن حجم عضله، وزن نیز بیشتر می شود.

اگر می خواهید وزن اضافه کنید، بهتر است پروتئین دریافتی خود را افزایش دهید.

قرص های پروتئین ماهی سالمون هیدرولیز شده

جالب ترین دارویی که یک فرد می تواند به عنوان قرص چاق کننده استفاده کند، قرص های پروتئین ماهی سالمون هیدرولیز شده است که جزو بهترین قرص چاقی سریع بدون عوارض شناخته می شود.

جالب اینجاست که قرص های پروتئین ماهی هیدرولیز شده برای کسانی مناسب است که به دنبال قرص های پروتئینی برای افزایش حجم عضلانی توده بدن هستند. پس اگر می خواهید آن را تهیه کنید، حتما زیر نظر پزشک باشد. چون ریشه گیاهی دارند و استفاده از آن ها خطری برای قلب و عروق نخواهد داشت. همچنین با تامین پروتئین، اسید آمینه به مقدار بیشتری جذب خواهد شد.

پودرهای پروتئینی مانند ایزوله آب پنیر و پودرهای پروتئین هیدرولیز شده به شکل قرص نیز در بازار موجود می باشند.

قرص چاق کننده میرتازایین

یکی از بهترین دارو چاق کننده برای افراد مسن لاغر، میرتازایین است که تحت تاثیر عملکرد مستقیم آنتی هیستامین قرار می گیرد که به مراتب برای افزایش وزن سالم این افراد مناسب است. اگر فردی با سن و سال بالا در خانواده شما از لاغری رنج می برد، قرص چاقی بادی فول برای او بهترین گزینه است.

قرص افزایش وزن دلتازون

یکی از عجیب ترین قرص های چاق کننده که همه آن را با نام پردنیزولون می شناسند، دلتازون نامیده می شود. نکته جالب آن است که این ماده به صورت خوراکی کورتیکواستروئیدهای یافت شده که در طولانی مدت موجب افزایش وزن خواهد شد. البته تحقیقات نیز نشان می دهد که در ده سال اخیر حدود 70 درصد افراد لاغر با مصرف این داروی چاقی سریع به وزن ایده آلشان رسیده اند.

افرادی هم هستند که از بیماری التهاب روده یا آسم رنج می برند، این دارو می تواند در درمان بیماری کمک شایانی بکند، اما فرد را به چاقی بد دچار کند.

نگران نباشید با رژیم غذایی من و رژیم و ورزش می توانید عوارض احتمالی این دارو را از بین ببرید

قرص چاقی بادی فول کلرپرومازین

یکی از داروها و قرص چاق کننده که تعداد بی شماری از افراد برای بالا رفتن وزنشان از آن استفاده می کنند، کلرپرومازین است که با بهبود عملکرد آنتی هیستامین در بدن موجب افزایش کالری مصرفی روزانه خواهد شد. پس با زیاد شدن اشتها به مراتب وزنتان نیز بالا خواهد رفت. اما باید بدانید که این نمونه از قرص برای چاقی سریع موجب اسکیزوفرنی می شود. معمولا پزشکان آن را کمتر از سایر داروها تجویز می کنند.

قرص افزایش وزن سریع کلورپروپامید

قرص چاق کننده کلورپروپامید یکی از داروهایی است که برای درمان دیابت نوع دو مورد استفاده قرار می گیرد. البته با مصرف این دارو عملکرد انسولین بالا می رود. بهتر است بدانید که با افزایش انسولین، قند خون کاسته و اشتها افزایش پیدا می کند. پس اگر قصد دارید این دارو را استفاده کنید، نهایت دقت را بکار گیرید.

قرص چاق کننده فست فت (FAST FAT)

اگر از آن گروه افرادی هستید که دوست دارید به صورت یکنواخت چاق شوید، بهتر است از قرصی به نام فست فت استفاده کنید. بعضی از داروها به صورت موضعی فرد را چاق می کنند. اما اگر می خواهید طبیعی افزایش وزن داشته باشید، فست فت را امتحان کنید.

این نوع قرص چاق کننده غدد چاقی را تحریک می کند و کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه عارضه است. هر فرد با هر شرایط سنی می تواند از آن استفاده کند.

قرص برای چاقی سریع پزودوافدرین و فکسوفنادین

اگر کمی به مطالب علمی و مربوط به حوزه سلامت علاقه مند باشید، خواهید فهمید که داروی پزودوافدرین و فکسوفنادین با عملکرد آنتی هیستامین موجب افزایش وزن می شوند. تحقیقات نشان می دهد که لاغرها با استفاده از این داروی چاقی سریع، بهتر و سالم تر چاق می شوند. پس مراقب باشید بدون تجویز پزشک از این دارو استفاده نکنید.

قرص چاق کننده آتنولول

اگر می خواهید به افزایش وزن سریع برسید، قرص چاق کننده آتنولول گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. اگر این قرص را مصرف کنید در ماه های اولیه بین 2 تا 3 کیلوگرم افزایش وزن خواهید داشت. شاید برای افراد لاغر که هزاران راه را امتحان کرده اند، عجیب باشد اما این دارو سرعت سوخت کالری را کاهش می دهد. این دارو یک بدی دارد و آن هم افزایش میزان خستگی در بدن است.

قرص افزایش وزن سریع DMPA

DMPA که همان مدروکسی پروژسترون استات است که به عنوان یکی از بهترین دارو چاق کننده و داروهای پیشگیری از بارداری شناخته می شود. توجه کنید که این دارو به صورت آمپول در بازار دیده می شود و برای استفاده از آن باید با پزشک مشورت کنید.

آشنایی با عوارض قرص چاق کننده

شاید شما فردی باشید که از لاغری بیش از حد به سمت مصرف قرص های چاق کننده پناه برده اید. ورزش کرده اید و بجای آنکه چاق شوید، وزنتان کم شده. یا اینکه هر چه برنامه غذایی خود را تغییر داده اید، نتیجه ای عایدتان نشده است.

اما استفاده از بهترین دارو چاق کننده نیازمند تحقیق است و نباید بدون داشتن اطلاعات، آن ها را مصرف کرد. چرا که برخی از آن ها عوارض بسیاری دارند که اگر آگاه باشید، بدون شک از انجام این کار منصرف می‌شوید. پس برای چاقی سالم و تناسب اندام با پزشک مشورت کنید.

البته متخصصان تغذیه من و رژیم با ارائه برنامه های غذایی و رژیم چاقی می توانند به شما کمک کنند.
  1. برخی از این قرص ها ترکیباتی دارند که موجب افزایش چربی بدن می شود
  2. برخی از این داروی های چاقی سریع باعث ایجاد تورم در بدن می شود و فرد فکر می کند که چاق شده است.
  3. پوکی استخوان را جدی بگیرید. مصرف برخی از قرص های افزایش وزن، موجب کاهش جذب کلسیم در بدن می شود.
  4. حتی به دلیل وجود کورتون در بعضی از انواع قرص چاق کننده، چشم آسیب می بیند و آب مروارید در آن پدید می آید.
  5. شاید عجیب باشد اما باید بدانید که با مصرف داروی چاقی سریع که بدون تجویز پزشک باشد، فعالیت‌هایی که مربوط به یادگیری و استعداد ذهنی می‌باشد به خوبی انجام نخواهد شد و سرعت فراگیری علم نیز کم می شود.
  6. کسی که از قرص افزایش وزن سریع استفاده می کند، قصد رسیدن به تناسب اندام و در نهایت سلامتی را دارد، اما ممکن است با انجام این کار بی‌ نظمی در ضربان قلب ایجاد شود و سکته قلبی را افزایش دهد.
سمیرا علی جانی

View Comments

  • من و رژیم وقتی رژیمی رو میده، داروی مجازی رو هم بهمون معرفی می کنه یا نه؟؟؟

    • خیر. در من و رژیم هیچ دارویی به شما تجویز نمیشه

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل