لذت بیشتر در رابطه جنسی با کاهش وزن و لاغری

لذت بیشتر در رابطه جنسی با کاهش وزن و لاغری

لذت بیشتر در رابطه جنسی با کاهش وزن و لاغری | سبک زندگی مردم این روز ها در سراسر جهان به سمتی می رود که روز به روز شاهد چاقی و اضافه وزن بیشتری هستیم. چاقی شاید تا اندازه ای مساله نگران کننده نباشد و یا برای فرد تنها از منظر زیبایی و روانشناسی اهمیت داشته باشد، اما زمانی که این چاقی بیشتر می شود، مشکلات وبیماری های مختلفی را با خود به همراه می آورد. به همین دلیل در مواردی لازم می شود، تا کاهش وزن و لاغری را جدی بگیریم و به فکر سلامتی و تندرستی خودمان باشیم. فراموش نکنید که رمز سلامتی در زندگی بهتر می باشد، نه زیبایی بیشتر. پس این عقیده که به خاطر زیبایی نیز رژیم های لاغری نادرست بگیریم و به خودمان فشار بیاوریم تا به هر قیمتی شده لاغر شویم هم غلط است و می تواند عوارض و آسیب های جبران نا پذیری را برای ما به همراه داشته باشد. به همین دلیل امروز کارشناسان من و رژیم تصمیم گرفته اند، شما را با چند دلیل قانع کننده برای لاغری آشنا کنند تا دیگر بهانه نیاورید و لاغری و تناسب اندام تان را به تعویق نیاندازید.

اگر شما هم با وزن تان مشکل دارید حتما از آن دسته افرادی هستید که مجبور می شوید در اتاق های پرو با حسرت لباسی که دوست دارید را بگذارید و به خانه برگردید. پس چرا به فکر کاهش وزن نیستید؟ و شاید به فکر آن هستید اما هنوز موفق نشده اید به هدف تان دست پیدا کنید. اما آیا اینکه لباس های مورد علاقه تان سایز شما نیستند، دلیل قانع کننده ای برای لاغری هستند؟ قطعا نه! دلایل محکم تر دیگری برای شما وجود دارد که باید آن ها را نیز در روند لاغری و کاهش وزن خود در نظر گیرید. چون موارد زیادی می توانند در این خصوص دخیل باشند، پس تنها تصویر اندام زیبای شما نباید ملاک باشد. تناسب اندام و داشتن وزنی ایده آل جدا از اینکه زیبایی برای شما به همراه خواهد داشت، مزایای سلامتی جسمانی و روحی زیادی نیز با خود به همراه دارد که برای داشتن یک زندگی طولانی مدت با سلامتی کامل بسیار ارزشمند است.

کاهش وزن و لاغری

حتما به خوبی می دانید که اضافه وزن و چاقی عوارض زیادی می تواند برای شما به همراه داشته باشد که شاید ساده ترین آن کمر درد و در موارد جدی تر هم دیابت نوع دو بیماری قلبی عروقی باشد. کاهش وزن جدا از اینکه این بیماری ها را از شما دور می کند یک سری مزایای پنهان و شناخته نشده دیگری هم دارد که امروز در ادامه این مقاله کارشناسان من و رژیم می خواهند با شما به بررسی آن ها بپردازند. پس همراه ما باشید و ببینید کم کردن تنها چند کیلوگرم وزن، چه مزایایی برای شما به همراه خواهد داشت…

با کاهش وزن دیگر لازم نیست شبها گوسفند ها را بشمارید!

چیزی که ممکن است هیچ وقت متوجه آن نشوید این است که رژیم غذایی شما به شدت روی نحوه به خواب رفتن تان تاثیر زیادی دارد و درواقع آنچه می خورید کنترل کننده کیفیت خواب شما است. اغلب اوقات افرادی که اضافه وزن دارند به دلیل اینکه از یک رژیم غذایی نا سالم و با ارزش غذایی کم پیروی می کنند به این اضافه وزن رسیده اند. اما این افراد به دلیل اینکه از مواد مغذی و ارزشمند استفاده نمی کنند، اغلب اوقات در نیمه های شب از گرسنگی بیدار می شوند و خواب راحتی ندارند. در نتیجه بدن شما دائما در حال جست و جو برای غذا های پر انرژی مانند چربی ها و غذا های شیرین می باشد و این دو ماده هر دو تاثیرات منفی روی کیفیت خواب شما خواهند داشت. پس با حذف این مواد غذایی و البته پیروی از یک رژیم غذایی سالم و غنی می تواند این مشکل شما را حل کند و مهمتر از آن یک خواب با کیفیت برای شما به ارمغان می آورد. زمانی که شما خواب راحت و آرامی داشته باشید از بیماری هایی نظیر دیابت، بیماری های قلبی عروقی و افسردگی نیز در امان خواهید بود.

با کاهش وزن از درد مفاصل راحت می شوید!

اگر اضافه وزن دارید، دقیقا می دانید منظور ما چیست. اضافه وزن با فشاری که بر مفاصل شما خصوصا در مفصل های زانو ایجاد می کند می تواند رفته رفته منجر به تحلیل مفاصل شما شود و درد وآسیب در این مناطق را برای شما به همراه داشته باشد. افراد چاق علاوه بر اینکه وزن زیادی را روی مفاصل زانوی خود وارد می کنند، در مواری این فشار را به مفاصل دست ها نیز می آورند و همین موضوع باعث می شود رفته رفته شما دچار آرتروز شوید و حتما می دانید بعد از آن چه مشکلاتی برای شما پیش می آید. پس یکی دیگر از مزایای مهم کاهش وزن، پیشگیری از ابتلا به بیماری آرتروز و درد مفاصل می باشد.

با کاهش وزن درآمد تان را افزایش دهید!

در دنیای امروز که ظاهر انسان ها بسیار اهمیت پیدا کرده است، حتی کارفرما نیز به دنبال جذب نیرو هایی هستند که تناسب اندام داشته باشند. تناسب اندام در نیرو های کار به چند دلیل مورد توجه کارفرما ها می باشد. یکی اینکه نیرو هایی که اضافه وزن نداشته باشند از توانایی جسمی و چابکی بیشتری در کارهای خود خصوصا کارها و فعالیت های فیزیکی برخوردار هستند و مورد دیگر اینکه نیرو هایی که قرار است با حضور و کلام خودشان به فروش محصولات و خدمات یک شرکت کمک کنند اگر خوش هیکل باشند برای فروش گزینه های بهتری هستند و بیشتر مورد توجه مشتری ها قرار می گیرند. این قضیه در مورد نیرو های کار خانم بیشتر صدق می کند، پس اگر می خواهید راحت تر استخدام شوید و یا درآمد تان را در شغل فعلی تان بیشتر کنید، وزن خود را کم کنید و به تناسب اندام برسید. تحقیقات ثابت کرده است، افرادی که اضافه وزن دارند شانس پیدا کردن شغل مناسب و دلخواه شان را از دست می دهند. در یکی از ژورنال های بین المللی مرتبط با چاقی و اضافه وزن، محققان دریافتند که تصمیم بر استخدام افراد زمانی که فردی دارای اضافه وزن باشد، سخت تر می شود. پس به خاطر داشته باشید شما با کاهش وزن نه تنها می توانید شغل دلخواه تان را پیدا کنید بلکه از اعتماد به نفس و انگیزه بیشتری هم برای کار برخوردار خواهید شد.

با کاهش وزن استرس کمتری را تجربه می کنید

همه ما در جهان امروز با سطوحی از استرس در کار و زندگی مان مواجه می شویم که البته بخش مهمی از آن ریشه در آنچه که می خوریم دارد. تنها کافی است که رژیم غذایی و سبک زندگی تان نگاهی داشته باشید، خواهید دید که هرچه برای استرس ضرر دارد را تناول می کنید و همین باعث می شود، آرامش از زندگی شما گرفته شود. بسیاری از خوراکی هایی که استرس را در شما افزایش می دهد، همان هایی است که منجر به چاقی و اضافه وزن تان نیز می شود مانند نوشابه های شیرین و گازدار و یا شیرینی های خامه ای. این مواد خوراکی هورمون های استرس مانند کورتیزل را بیشتر از مواد غذایی سالم در بدن تولید می کند و علاوه بر آن قند خون را نیز افزایش می دهد که همه این ها در کنار هم آسیب هایی را برای جسم و روح شما به همراه خواهند داشت.

با کاهش وزن با آلرژی های فصلی خداحافظی کنید!

شما هم با شروع فصل بهار مدام به دنبال دستمال کاغذی و قطره های چشم و بینی هستید؟ بد نیست بدانید وزن شما مقصر برخی از این علائم می باشد. به این دلیل که اضافه وزن فشار و آسیب بیشتری به دستگاه تنفسی وارد می کند و می تواند آسم و علائم آلرژی را در افراد تشدید کند. پس بهتر است به خاطر رها شدن از این مشکلات هم که شده به فکر کاهش وزن تان باشید و سلامتی و تندرستی را به خود هدیه دهید. ضمن اینکه برای رهایی از آلرژی و حساسیت های فصلی باید نگاه دقیقی به رژیم غذایی خود داشته باشید و هر چیزی را نخورید.

با کاهش وزن مزه ها خوشمزه ترند!

حتما تعجب کردید! اما بعد از اینکه شکم بزرگ تان را آب کردید، مزه ها برای شما خوشمزه تر می شوند! شاید تا به حال چنین چیزی نشنیده باشید اما محققان دانشگاه استنفورد دریافتند که افراد چاقی که از اضافه وزن رنج می برند، حساسیت کمتری نسبت به مزه ها دارند و در مقابل افراد لاغر مزه های مختلف را خیلی سریع تر و راحت تر تشخیص می دهند. شاید به این دلیل است که چون افراد چاق از حسگر های مزه خود استفاده های زیادی کرده اند آن ها تخریب کرده اند. اما یک نظر دیگر هم وجود دارد و آن اینکه هورمون هایی که در اثر رعایت رژیم لاغری در بدن فرد ترشح می شود باعث می شود مغز نسبت به مزه ها حساس تر و دقیق تر شود، در نتیجه مزه ها در نظر شما خوشمزه تر از قبل می شوند. پس بد نیست به خاطر اینکه طعم خوش خوراکی ها را حس کنید وزن خود را به حالت ایده آل برسانید.

کاهش وزن و لاغری

با کاهش وزن رابطه جنسی جذاب تری خواهید داشت!

اگر اخیرا در رابطه جنسی خود آنطور که باید لذت نمی برید، یکی از دلایل آن می تواند چاقی و اضافه وزن شما باشد. هرچه BMI یا شاخص توده بدنی شما کمتر باشد، راحت تر و سریع تر تحریک جنسی می شوید و این را باید مدیون سطح تستسترون خون تان به دلیل لاغری و یا وزن ایده آل باشید. در یکی از مطالعات و تحقیقاتی که اخیرا منتشر شده است، مردانی که چاق هستند مشکلات بیشتری در نعوظ و برانگیختگی جنسی دارند. تحقیقات دیگری هم مشخص کرده است که زنانی که چاقی شکمی دارند سطح کورتیزول یا همان هورمون استرس در بدن شان بیشتر است و این باعث می شود، نتوانند یک رابطه جنسی لذت بخش داشته باشند. هرچه کورتیزول بیشتر باشد شما استرس بیشتری را تجربه می کنید و این استرس با لذت بردن از رابطه جنسی تداخل دارد و این امکان را به شما نمی دهد که در آرامش از رابطه خود لذت ببرید.

علاوه بر این ها لاغری و تناسب اندام در زمان رابطه جنسی که اندام شما بیشتر از همیشه مورد توجه قرار می گیرد، از اهمیت بیشتری برخوردار می شود و می تواند اعتماد به نفس شما را نیز بیشتر کند. یک سری تحقیقات هم روی افراد با وزن های مختلف انجام شده است که نشان می دهد افراد چاق بیست و پنج برابر بیشتر از افراد لاغر از مشکلات و ناراضایتی جنسی شکایت می کنند. اما یک خبر خوب! شما با کم کردن تنها ده درصد از وزن بدن تان می توانید بر این نارضایتی جنسی غلبه کنید. پس برای لذت بردن در رخت خواب به فکر کاهش وزن باشید و اعتماد به نفس تان را نیز بیشتر کنید.

با کاهش وزن دست پخت تان بهتر می شود!

اگر به طور موثر از یک رژیم لاغری پیروی کنید و همزمان تلاش کنید در منزل برای خود خوراکی های سالم و خوشمزه آماده کنید، شک نکنید که یه آشپز حرفه ای می شوید. تحقیقات ثابت کرده اند که هرچه شما بیشتر در خانه آشپزی کنید و غذا های خانگی بیشتری بخورید، تقریبا حدود صد و پنجاه کالری کمتر دریافت می کنید و حدود شانزده گرم شکر کمتری هم مصرف می کنید. چرا که افرادی که بیشتر به دنبال خوردن غذا های آماده، فست فود ها و دسر های رستورانی هستند، ناخواسته کالری بسیار بیشتری دریافت می کنند. پس زمانی که وعده های غذایی تان را خودتان آماده می کنید و از سلامت کامل آن ها آگاه هستید، به هر حال مهارت تان در آشپزی هم بیشتر می شود و به مرور زمان به یک آشپز عالی تبدیل می شوید.

با کاهش وزن کمتر سرما می خورید!

اگر با موفقیت وزن تا را کم کنید در واقع کمک بزرگی به سبک زندگی تان کردید. با کاهش وزن همانطور که گفتیم می توانید خواب بهتری داشته باشید، زمانی که خوب استراحت کنید سیستم ایمنی بدن شما قوی تر می شود و زمانی که رژیم غذایی سالم داشته باشید مواد مغذی بیشتری به بدن شما می رسد و در نتیجه کمتر مریض می شوید. یکی از بیماری هایی که ارتباط بسیار نزدیکی با سیستم ایمنی بدن دارد، سرماخوردگی است که خوشبختانه اگر لاغر شوید و وزن ایده آل داشته باشید، کمتر به آن مبتلا می شوید.

لاغری و این همه مزیت!

 

 


لاغر شدن و کاهش وزن مزایایی برای شما به همراه دارد که اگر خوب به آن دقت کنید، هر کدام از این مزایا تاثیرات زیادی می تواند بر کیفیت زندگی و سلامت جسمانی شما داشته
باشد. اما متاسفانه بسیاری از افراد نگاه شان به کاهش وزن و لاغری فقط برای زیبایی است و متوجه نیستند اگر وزن شان را کم نکنند دچار چه مشکلاتی می شوند. اگر شما وزن کم کنید کمتر بیمار می شوید و خصوصا در فصل های سرد سال کمتر به سرماخوردگی مبتلا می شوید. با لاغری و کاهش وزن راحت تر می خوابید و سیستم ایمینی شما تقویت می شود. زمانی که تناسب اندام داشته باشید رابطه جنسی لذت بخش تری خواهید داشت و در رابطه خود از اعتماد به نفس بالایی برخوردار می شوید. تناسب اندام همچنین به شما اجازه نمی دهد آلرژی فصلی و حساسیت ها آزارتان دهد.

کاهش وزن و لاغری

افرادی که وزن شان را به صورت هدفمند کم می کنند دستپخت بهتری پیدا خواهند کرد چرا که کمتر رو به مصرف غذا های بیرون و رستورانی می آورند و مجبور می شودن خودشان آشپزی کنند. ضمن اینکه مزه ها در نظر این افراد بسیار خوشمزه تر از قبل می شود چون به دلیل کاهش وزن سطح هورمون های مرتبط با مزه ها در بدن این افراد تغییر می کند. یکی از بدترین عوارض چاقی ابتلا به بیماری های قلبی عروقی است که با کاهش وزن از خطر این بیماری مرگبار در امان می مانید و مهم تر از همه زمانی که وزن ایده آل داشته باشید فشار کمتری به مفاصل تان وارد می شود و در ایام میانسالی و پیری به بیماری آرتروز دچار نمی شوید. اما مزایای لاغری و کاهش وزن به این موارد ختم نمی شود و می توان گفت شما با کاهش وزن:

  • حافظه تان تقویت می شود
  • مدام به دنبال خوراکی نیستید
  • دیگر زیاد عرق نمی کنید
  • اعتماد به نفس تان بیشتر می شود
  • انرژی بیشتری خواهید داشت
  • حال عمومی شما همیشه خوب است
  • جیب تان پر پول تر می شود!
  • می توانید فعالیت های جدیدی را شروع کنید
  • می توانید بهتر نفس بکشید و در خواب خر و پف نمی کنید
  • خطر ابتلا به سرطان در شما کمتر می شوید
  • دوستان جدیدی پیدا می کنید
  • بیشتر عمر می کنید

با این همه دلیل قانع کننده چرا همین الان رژیم گرفتن را با رژیم های هوشمند من و رژیم آغاز نمی کنید و از داشتن یک زندگی شاد و سالم لذت نمی برید؟

سمیرا علی جانی

Published by
سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل