رفتارهای اشتباه افراد دارای شکم بزرگ

رفتارهای اشتباه افراد دارای شکم بزرگ

رفتارهای اشتباه افراد دارای شکم بزرگ | یکی از بزرگ ترین دغدغه های اصلی و مهم جوان ها و کلیه انسان های روی کره زمین، کوچک کردن و آب کردن شکم و به اصطلاح خودمان لاغری است. افزایش وزن و اضافه شدن چربی های مضر در بدن به دلیل مصرف بالای کربوهیدرات و فست فود می باشد. همچنین برخی بر این باورند که می توانند با استفاده از راه های بسیار به تناسب اندام برسند. از این رو با بکار گیری روش های اشتباه و غلط، گرسنگی را افزایش داده و پس از مدتی به نتیجه رضایت بخشی نخواهند رسید. علاوه بر این عده دیگر از انسان ها تحت تاثیر باورهای غلطی قرار می گیرند که گاها نه تنها باعث لاغری شکم و پهلو نمی شوند بلکه اگر آسیب جدی به بدن وارد نکنند خود عاملی مخرب در جهت اضافه وزن خواهند بود.

جالب است بدانید که برخی از عادت های نادرست غذایی، اضافه وزن را در اشخاص متفاوت موجب می شود، در این مقاله با آن ها آشنا می شوید و با تشخیص این رفتار ها، متوجه می شوید که چطور این عادات غلط را کنار بگذارید. از این رو توصیه شده برای بهتر انجام شدن این فرآیند، به وب سایت های با موضوع سلامتی و رژیم غذایی، نظیر من و رژیم سری بزنید و از مطالب فوق العاده آن ها استفاده کنید.

اشتباهات رایج بین افراد چاق برای آب کردن شکم

برخی از انسان ها رفتاری اشتباهی را در برابر کاهش وزن انجام می دهند و سرعت لاغری شکم و پهلوی خود را پایین می آوردند. یکی از مهم ترین آن ها عدم توجه به عادات و نحوه غذا خوردن است. البته باید بدانید که در بکار گیری رژیم غذایی سریع و موثر کوشا باشید تا بتوانید چربی اضافی را کم کنید نه اینکه میزان عضله بدن را از بین ببرید. از این جهت توجه به عادت های غذایی به شدت توصیه می شود زیرا آن ها باعث صرفه جویی در وقت و انرژی خواهند شد و فرد قادر است در طول روز به انجام کلیه فعالیت های خود بپردازد.

افراد دارای شکم بزرگ

 خوابیدن کمتر از 5 ساعت

به گفته محققان ویک فارست، کسانی که زیر نظر پزشکان رژیم غذایی سریع و موثر گرفته اند و کمتر از 5 ساعت در طول شبانه روز می خوابند، چربی شکم شان دو برابر از کسانی که 8 ساعت در شبانه روز خوب دارند، افزایش پیدا می کند. در حالت کلی به بزرگ سالان توصیه می شود تا بین شش تا هفت ساعت در شبانه روز خواب کافی داشته باشند.

مصرف نوشیدنی های رژیمی

برخی به اصطلاح فکر می کنند که با مصرف نوشیدنی های رژیمی قادر هستند تا به تناسب اندام برسند، در صورتی که این تصوری غلط است زیرا قند های موجود در نوشیدنی ها، خواه نا خواه مصونوعی اند و جذب بدن خواهند شد. شاید فکر کنید که تغییر از نوشابه حاوی قند به نوشابه بدون قند باید به سلامتی فرد کمک کند، در حالیکه از نظر کالری که این ماجرا ممکن است واقعیت داشته باشد، اما در نهایت نوشابه های رژیمی حاوی مواد نگه دارنده خطرات و عوارض جانبی برای فرد مصرف کننده می باشند.جالب است بدانید که، محققان مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تگزاس به مدت 10 سال حدود 475 بزرگسال را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند که مصرف این سودا ها حدود 70 درصد وجود چربی شکمی را افزایش می دهد.

خوردن وعده های غذایی با انسان های بیشتر

نکته ای بسیار در رژیم غذایی کاهش وزن مورد توجه قرار می گیرد، استفاده از تکنیک های غذا خوردن است که انسان های چاق آن ها را در نظر نمی گیرند. آیا تا به حال به تفاوت بین تنهایی غذا خوردن و در جمع بودن دقت کرده اید؟ بدون شک زمانی که کسی اطراف تان نیست میلی به مصرف وعده های روزانه خود ندارید، و بر عکس وقتی که در کنار خانواده هستید یا با دوستان به کافه و رستورانی رفته اید، ناخود آگاه غذای بسیاری را سفارش می دهید و در حین صحبت کردن نیز وعده خود را صرف می کنید.

همچنین وقتی با افراد دیگر غذا می خوریم، به طور متوسط، حدود 44 درصد بیشتر از زمانی که تنهایید، غذا می خورید. علاوه بر این، تحقیقات منتشر شده در ژورنال Nutrition نشان داد که وعده غذایی مصرف شده با یک شخص دیگر به میزان 33 درصد بزرگتر از وعده معمولی فرد می باشد. اما مطالعه دیگری از مجله Appetite ذکر کرد که انسان هایی که با دیگران برای صرف وعده های غذایی به رستوران، کافه و یا خیابان می روند، بدون آگاهی و از روی حواس پرتی غذا زیاد می خورند.

افراد دارای شکم بزرگ

از این به بعد بهتر است برای برقراری ارتباط با دوستان، پس از صرف وعده غذایی مقداری از مسیر را پیاده بروید و اول صحبت کنید و بعد غذا بخورید. این کار به شما کمک می کند تا در عین رعایت رژیم غذایی کاهش وزن، عادات بد خود را ترک نمایید.

دنبال کردن رژیم های بسیار سخت

بدون شک تعداد بی شماری از انسان ها برای لاغری و یا چاقی تلاش کرده اند، گاهی این اقدامات آن ها نتیجه ای در بر داشته و گاهی اوقات نیز سرانجام آن، افزایش وزن و یا لاغری بیش از حد خواهد بود. اما این مقاله در ارتباط با افرادی است که با رفتار های نادرست دچار چاقی شکم و پهلو می شوند. یکی از عادات غلط و اشتباه در برگیرنده این فرآیند، دنبال کردن رژیم های سخت و طاقت فرساست که ممکن است بسیاری از منابع معدنی و مفید مورد نیاز بدن را در بر نداشته باشد. از این رو به منظور جلوگیری از افزایش وزن و چربی اضافی بهتر است رژیم غذایی سالم زیرا نظر پزشک دریافت شده باشد. وب سایت من و رژیم، بر اساس نظر متخصصین تغذیه و شرایط بدنی فرد، رژیم و برنامه غذایی مناسب با بدن هر فرد را ارائه می دهد.

جست و جو کردن در شبکه های اجتماعی در حین خواب

بسیاری از انسان ها به دلیل وجود مشغله ها در طول روز فرصتی را برای سر زدن به اکانت ها در شبکه های اجتماعی ندارند، از این رو در زمان استراحت خود، یعنی شب هنگام، گوشی را برداشته و ساعت ها در دنیای مجازی می چرخند. اگر از آن ها بپرسید که چرا در هنگام خواب تلفن همراه تان را ساعت ها در دست می گیرید، خواهند گفت که ما زمانی را در طول روز برای تفریح نداریم، از این جهت در رخت خواب این کار را انجام می دهیو.

جالب است بدانید که بر اساس تحقیقات انجام شده در موسسه پلی تکنیک Rensselaer، مشخص شده که نور ساطع شده از ابزارهای فنی در واقع تولید ملاتونین در مغز را سرکوب می کند. ملاتونین، هورمون اصلی خواب در بدن می باشد، بنابراین هنگامی که به مقدار کافی از آن تولید نشده باشد، می تواند اثرات مخربی را در ذهن و روح بدن به وجود آورد. به علاوه توصیه می شود تا به منظور از بین رفتن این عادت نادرست، خود را به کتاب خواندن مشغول کنید و گوشی تلفن خود را از رخت خواب دور نگه دارید.

افراد دارای شکم بزرگ

دیر تر از همه غذا خوردن

زمانی که انسان ها به خواب می روند، بسیاری از فعالیت های بدن شان به تعلیق در می آید و برخی از اندام ها نیز به مقدار بیداری کار خود را درست انجام نمی دهند. تعداد بی شماری از انسان های چاق غذای خود را نزدیک به زمان خواب و یا حتی در رخت خواب مصرف می کنند که این کاری است بسیار بیهوده و غلط. از این رو به منظور بهره گیری از رژیم لاغری سریع و موثر، بهتر است وعده غذایی شام را در ساعات اولیه شب میل نمایید تا بتوانید از عوارض جانبی آن جلوگیری کنید. از جمله عوارضی که بدون شک با دیر غذا خوردن به وجود می آید، دل درد است که به خاطر درست هضم نشدن غذا در معده ناشی شده است. همچنین، بزرگ شدن شکم از جمله مواردی می باشد که ظاهر بدن انسان را خراب و زشت خواهد کرد.

 مصرف نکردن مواد غذایی دارای فیبر

همان طور که مقاله های مربوط به رژیم غذایی کاهش وزن خوانده اید، احتمالا به یاد دارید که فیبر یکی از منابعی است که به شدت در کوچک کردن شکم تاثیر گذار است و فرد با مصرف آن قادر خواهد بود تا به تناسب اندام برسد. بهتر است در نظر بگیرید که اضافه کردن اندازه کافی فیبر، می تواند تضمین کننده سلامت دستگاه گوارش تان باشد و کوچک کردن شکم را شامل شود. پزشکان و متخصصان رژیم و تغذیه معتقدند که با استفاده از 10 گرم فیبر در روز نظیر، دو عدد سیب کوچک، یک فنجان نخود سبز و نصف لیوان لوبیا چیتی و همچنین گیاهان برگ های سبز نظیر کاهو، کرفس و دیگر منابع مهم، خواهید توانست تا فیبر مورد نیاز بدن را تامین نمایید.

انجام ندادن هیچ گونه حرکت ورزشی

تعداد بسیاری از افراد چاق و دارای اضافه وزن بر این باورند که هر چه بیشتر کار کنند می توانند وزن بیشتری را از دست دهند، در حالی که تا به امروز هیچ نکته علمی درباره این روش بیان نشده است. اما عده ای در خیال واهی به سر برده و می پندارند که با انجام کار های سخت و فعالیت های روزانه با فشار بالا قادر هستند تا شکم خود را آب کنند. برخی دیگر به دلیل عدم رعایت رژیم غذایی حتی با ورزش نمی توانند چربی اضافی در اطراف و داخل شکم را کاهش دهند و حتی در باشگاه آن قدر تمرین می کنند تا علاوه بر زده شدن از ورزش، صدمات بی شماری را متحمل گردند. همچنین این اقدام می تواند موجب رها کردن تمرین شود. در نتیجه اگر کسی هستید که فعالیت روزانه بالایی دارید، فکر نکنید که کار کردن، شکم تان را آب و افزایش وزن تان را از بین می برد، بلکه بهتر است رژیم غذایی متناسب با خود را انتخاب کرده و آن را در برنامه غذایی تان جای دهید. به علاوه آن دسته از کسانی که بدون رژیم ورزش می کنند، شاید وزن کمی در حد یک یا دوکیلو را از بین ببرند، در حالی که هم رژیم هم ورزش برای از دست دادن وزن سالم بسیار اثر بخش می باشد.

با من و رژیم، شکم گنده خود را آب کنید

همان طور که در مقاله گفته شد، تعداد بی شماری از انسان ها رفتای غلطی را به اشتباه در برنامه غذایی خود جای می دهند، ممکن است آن ها به دلیل عدم آگاهی این کار ها را انجام داده باشند. از این جهت به اشخاص چاق توصیه می شود تا در جهت لاغری شکم و پهلو پیش بروند و از مقالات قرار داده شده در وب سایت هایی مانند من و رژیم استفاده کنند.

سمیرا علی جانی

Published by
سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل