مقدمات یک تناسب اندام ایمن و سالم

مقدمات یک تناسب اندام ایمن و سالم

مقدمات یک تناسب اندام ایمن و سالم | زیبایی اندام یکی از آن اهدافی است که خیلی از ما در سر آن را می پرورانیم. اما آیا واقعا می دانید برای داشتن یک تناسب اندام ایمن و سالم چه کارهایی را باید انجام دهید؟ کارشناسان من و رژیم امروز در این نوشته قصد دارند به همین موضوع بپردازند و می خواهند اصول و مقدمات یک تناسب اندام ایمن و سالم را به شما معرفی کنند، پس تا انتها با ما همراه باشید…

معرفی یک استراتژی برای تناسب اندام ایمن و سالم

استراتژی که در ادامه کارشناسان من و رژیم می خواهند برای شما ذکر کنند همه آن چیزی که در مسیر رسیدن به تناسب اندام به آن نیاز دارید را در بر گرفته است. حضور شما در این صفحه نشان از آن دارد که تصمیم بزرگی گرفته اید و می خواهید به تناسب اندام برسید. این عالی است، اما برای موفقیت در این کار باید مسیر تان را نیز مشخص و آماده کنید. حتما خود شما هم بارها این تصمیم را گرفته اید و هر بار نتوانسته اید، آن را اجرایی کنید.

نگران نباشید! من و رژیم امروز استراتژی به شما معرفی می کند که امتحان کردنش نه تنها ضرر ندارد بلکه می تواند فرصتی باشد برای رسیدن به اهداف تان. برای تصمیم گیری در خصوص رسیدن به تناسب اندام ایمن و سالم حتما نباید خیلی چاق باشید و یا از اضافه وزن زیاد رنج ببرید. حتی اگر به تازگی متوجه تجمع چربی هایی در اطراف شکم و پهلوهای تان شده اید، باید به فکر یک برنامه تناسب اندام باشید.

همچنین افرادی که از لاغری زیاد هم رنج می برند، باید برای داشتن یک بدنی سالم و استخوان های قوی و همچنین بالا بردن اعتماد به نفس شان، به فکر تناسب اندام ایمن و سالم باشند. می دانیم که ذهن شما پر از سوال درباره رژیم لاغری، رژیم چاقی و رسیدن به تناسب اندام است. اگر در ادامه با ما همراه باشید، قول می دهیم به سوالاتی که ذهن شما را درگیر کرده اند، پاسخ دهیم.

تناسب اندام ایمن و سالم

شما در این مقاله با موضوعات و مباحث زیر آشنا می شوید:

گام اول: چرا می خواهید به تناسب اندام برسید؟
گام دوم: چه رژیم غذایی باید داشته باشید؟
گام سوم: برای ورزش و تحرک بدنی چه برنامه ای باید داشته باشید؟
گام چهارم: در چه مدت زمانی می توانید به تناسب اندام برسید؟

بیایید ببینیم پاسخ این سوالات به ترتیب چه خواهد بود و چطور می توانیم خودمان را برای یک تناسب اندام ایمن و سالم آماده کنیم…

گام اول: چرا می خواهید به تناسب اندام برسید؟

این سوال را می توانیم این گونه نیز تغییر دهیم، چرا در حال خواندن این نوشته هستید؟ اصلا در وب سایت من و رژیم چه کار می کنید؟ آیا به دلایل زیر می خواهید به تناسب اندام برسید؟

      • می خواهید وارد یک رابطه جدید شوید
      • می خواهید در مسابقه ای شرکت کنید که نیازمند وزن ایده آل است
      • می خواهید به خاطر فرزند نورسیده خود به سلامتی خود اهمیت بدهید
      • با چاقی و اضافه وزن نسبت به دیگر هم سن و سال های تان، مسن تر به نظر می آیید
      • می خواهید به آن هایی که به شما گفته اند، نمی توانید به تناسب اندام برسید، ثابت کنید که می توانید
      • می خواهید در لباس های مجلسی زیبا و خوش اندام بدرخشید

این ها تنها چند دلیل از متداول ترین دلایل لاغری و یا رسیدن به تناسب اندام است. بهتر است پاسخ این سوال را به طور جدی برای خود بیان کنید و آن را همیشه جلوی چشمتان قرار دهید. با این کار هر روز صبح که بیدار می شوید، می دانید به خاطر این هدف و انگیزه قرار است، یک سری کار ها را برای رسیدن به تناسب اندام ایمن و سالم، انجام دهید.

تناسب اندام ایمن و سالم

گام دوم: چه رژیم غذایی باید داشته باشید؟

اگر می خواهید زودتر به تناسب اندام دلخواه خود برسید، باید در انتخاب خوراکی ها و به طور کلی رژیم غذایی تان دقت خاصی داشته باشید. این دقیقا همان کاری است که کارشناسان من و رژیم برای شما انجام می دهند. هشتاد درصد موفقیت شما در رسیدن به تناسب اندام، به رژیم غذایی روزانه تان بستگی دارد. بدن شما آینه همان چیزی است که می خورید.

اگر تا کنون هرچه تلاش کرده اید نتوانسته اید به وزن دلخواه تان برسید، مطمئن باشید ریشه در رژیم غذایی و برنامه رژیم تان دارد. پاسخ به این سوال که چه رژیم غذایی داشته باشیم، دقیقا همان کاری است که وب سایت من و رژیم برای شما انجام می دهد. در این وب سایت شما با وارد کردن مشخصات تان نظیر قد، وزن و جنسیت می توانید یک رژیم هوشمند کاملا منطبق بر شرایط خاص خودتان را دریافت کنید.

در این رژیم که ممکن است یک رژیم لاغری باشد یا رژیم چاقی، شما یک لیستی از خوراکی های مجاز و خوراکی های غیر مجاز دریافت می کنید. بر اساس این لیست شما در طول رژیم تان نباید یک سری خوراکی را مصرف کنید و از طرفی باید یک سری مواد غذایی را در برنامه خود بگنجانید. این رژیم ها کاملا منطبق بر اصول سلامتی و استاندارد می باشند، بنابراین نیازی نیست که نگران چیزی باشید.

یکی از مسائلی که در انواع رژیم ها باید در نظر داشته باشید، این است که تمامی مواد مغذی را در طول رژیم خود دریافت کنید. خوشبختانه رژیم های هوشمند وب سایت من و رژیم این نکته را کاملا در نظر گرفته است و شما با خیال راحت فقط به فکر رعایت آن باشید. در این رژیم ها نیازی نیست دائما چک کنید که تمامی مواد مغذی را میل می کنید یا نه و یا چه تعداد کالری در روز دریافت کرده اید. تمام این کار ها را به ما بسپارید!


 

گام سوم: برای ورزش و تحرک بدنی چه برنامه ای باید داشته باشید؟

بخشی از برنامه رسیدن به تناسب اندام ایمن و سالم، داشتن تحرک بدنی و ورزش کردن است. اگر می خواهید به سرعت به این هدف تان دست پیدا کنید، باید ورزش را چاشنی کار خود کنید. ورزش باعث می شود متابولیسم بدن شما بیشتر شودو در نتیجه امکان چربی سوزی و یا حتی عضله سازی در آن تقویت می شود.

برای ورزش هم باید به فکر یک برنامه مشخص باشید و حتما به رعایت و انجام آن پایبند باشید. می توانید ورزش های گروهی را امتحان کنید تا انرژی تان در طول مسیر رسیدن به تناسب اندام ایمن و سالم، تحلیل نرود و همچنان پر انگیزه باشید. اگر برای باشگاه رفتن وقت کافی ندارید، زمانی را برای انجام حرکات ورزشی در خانه اختصاص دهید. اما حتما به فکر استفاده از مزایای ورزش و تحرک بدنی باشید.

گام چهارم: در چه مدت زمانی می توانید به تناسب اندام برسید؟

این سوال دغدغه خیلی از افرادی که است که شروع به رژیم گرفتن می کنند. همیشه هم همه آن ها برای رسیدن به هدف شان عجله دارند. غافل از اینکه یادشان می رود چند سال است با پرخوری و پیروی از رژیم غذایی ناسالم و البته بی تحرکی این بلا را سر بدن شان آورده اند. پس لطفا واقع بین باشید و فریب تبلیغات بی اساسی که شما را دعوت به لاغری در یک هفته و یا چاقی در دو روز می کنند، نخورید.

توصیه کارشناسان من و رژیم این است که برای شروع راه خود هدف تعیین کنید. هدف های کوتاه اما دست یافتنی. برای مثال با خودتان قرار بگذارید که در یک ماه آینده باید دو کیلو کم کرده باشید. مطمئنا رسیدن به کاهش وزن دو کیلویی هدفی دست نیافتنی نیست و اتفاقا در پایان مدت زمان این هدف، با مشاهده این کاهش وزن دو کیلویی انگیزه تان را برای ادامه مسیر بیشتر می کند.

تناسب اندام ایمن و سالم

اما حالا فرض کنید، با خود قرار می گذارید تا دو ماه آینده 20 کیلو کم کرده باشید. در این دو ماه به شدت خودتان را تحت فشار قرار می دهید و استرس زیادی به خود وارد می کنید. همین استرس و فشار باعث کم شدن تاثیر رژیم غذایی تان می شود. در نتیجه در انتها شما می مانید و وزنی که کم نشده است و انرژی تان که تحلیل رفته است.پس به جای این سوال که تا چند وقت دیگر می توانم به تناسب اندام برسم، از خودتان بپرسید: برای ایجاد عادت های خوب غذایی و سبک زندگی سالم چه کارهایی باید انجام دهم و چه مهارت هایی را باید در خودم تقویت کنم؟ زمانی که شما عادت به داشتن سبک زندگی سالم و بی خطر کنید، دیری نمی پاید که اندام شما بر اساس همین سبک تغییر حالت می دهد و اتفاقا این تغییر در شما با ثبات تر و با دوام تر خواهد بود.

امروز در این مقاله سعی کردیم با توجه به یافته ها و تحقیقات اخیر و به روز، راهکار هایی را برای مقدمه چینی رسیدن به تناسب اندام ایمن و سالم ارائه دهیم. توصیه ما این است که این راه کار ها را در کنار دریافت رژیم های سه مرحله ای من و رژیم اجرا کنید تا زودتر به نتیجه دلخواه تان در رسیدن به تناسب اندام برسید.

با وارد کردن مشخصات تان در صفحه اصلی وب سایت من و رژیم، نسبت به دریافت رژیم منحصر به فرد خود اقدام کنید و در صورت نیاز با کارشناسان ما نیز در ارتباط باشید…

سمیرا علی جانی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل