کوچک کردن ران و باسن با حرکات ورزشی

کوچک کردن ران و باسن با حرکات ورزشی

کوچک کردن ران و باسن با حرکات ورزشی | زیبایی قسمت پایین تنه بدن هر کدام از خانم می تواند تاثیر بسیاری در زیبایی آن ها داشته باشد چرا که در پوشیدن لباس های زیبا به آن کمک شایانی می کند. درست است که تناسب کلی بدن در زیبایی تاثیر گذار است اما اگر فردی بدون شکم بوده و چربی فراوانی ران و باسن او را فرا گرفته باشد، به هیچ وقت زیبایی در اندام وی مشاهده نخواهد شد.

بدین صورت کوچک کردن ران و باسن نیز در کنار لاغری شکم و پهلو در اولویت های خانم قرار می گیرند. حال باید چه کرد و چه راه کار هایی را مورد استفاده قرار داد؟ در این راستا وب سایت من و رژیم بر آن است تا اطلاعاتی را تحت عنوان رژیم لاغری سریع و موثر در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

کوچک کردن ران و باسن با حرکات ورزشی

لازم است بدانید که برای آب کردن این بخش و رسیدن به تناسب اندام بایستی با فیزیک بدنی ران و باسن آشنا شوید چرا که این کار در پیروی از رژیم غذایی کاهش وزن تاثیر بسیاری می گذارد. بنابراین قسمت ران ‌ و باسن‌ جاهایی در بدن هستند که چربی‌ های غیر ضروری در آن ها ذخیره و انباشته می گردد و ظاهری زشت و بد مانند سلولیت را برای افراد به ارمغان می آورد.درست است که هورمون ‌ها و عوامل ژنتیکی ممکن است موثر باشد اما نداشتن یک رژیم غذایی سالم و سبک زندگی صحیح دلایل اصلی تجمع چربی در این قسمت‌های بدن می باشد. هر چند این روز ها علم پیشرفت کرده و عده ای برای زیبا نشان دادن خود دست به انجام عمل های جراحی می زنند اما تنها با ایجاد تغییراتی ساده و مثبت در سبک زندگی و پیروی از رژیم غذایی سالم می‌توان به کاهش چربی‌ های ران و باسن کمک کرد و کل پا را خوش فرم نشان داد.

اهمیت رژیم لاغری سالم در کوچک کردن ران و باسن

همان طور که گفته شد باسن و ران یکی از مهم ترین قسمت هایی از بدن است که علاوه بر شکم، به سرعت دچار چاقی مي شود، چرا که چربی اضافی ایجاد شده در این بخش بسیار آزار دهنده و زشت تلقی می شود. زیرا خانم ها معمولا لباس های زیبا را برای مجالس ترجیح می دهند اما اگر بدنی بد ترکیب و با افزایش وزن داشته باشند، قادر نخواهند بود لباس مورد علاقه خود را بر تن کنند. این در حالی است که آن ها باید به دنبال سالم ترین و بهترین روش لاغری باشند و در کنار رژیم غذایی از انجام حرکات ورزشی نیز برخوردار شوند.

پیروی از یک رژیم غذایی سالم عاملی مهم در کاهش وزن و حفظ سلامت و تناسب بدن از جمله ران ‌ها و باسن محسوب می شود. در اینجا به برخی موارد که باید آن ها در برنامه غذایی رعایت کرد، می پردازیم.

    • مصرف غذا های کم ‌کالری را در ارجحیت قرار دهید و میزان کالری دریافتی خود را بین 1200 تا 1500 کالری محدود کنید. اما این مقدار نسبت به وزن و جنسیت هر فرد متفاوت می باشد.
    • کاهش کربوهیدرات ها را فراموش نکنید چرا که مصرف بی رویه آن ها چاقی را برای فرد به همراه می آورد.
    • به یاد داشته باشید که مصرف شکر زیاد و نوشابه و نوشیدنی‌ های انرژی ‌زا و آب ‌میوه‌ های غیر طبیعی عوامل تاثیر گذار در بالا رفتن وزن هستند. از این جهت می توان برای شیرین کردن مواد غذایی از مواد سالم نظیر خرما و عسل به مقدار کافی استفاده کرد.

کوچک کردن ران و باسن با حرکات ورزشی

      • روزانه چند فنجان چای سبز بنوشید زیرا آنتی‌اکسیدان دارد و باعث کاهش وزن فرد خواهد شد.
      • نوشیدن روزی 8 الی 10 لیوان آب را فراموش نکنید چرا که کبد برای تبدیل چربی به انرژی و بالا بردن متابولیسم به آب نیاز دارد. به علاوه، نوشیدن آب عمل کرد فیزیکی را در حالت بهینه حفظ کرده و به بدن برای دفع سموم کمک می‌کند. همچنین برای طعم دادن به آب می توان کمی آب ‌لیمو یا عسل به آن اضافه نمود.
      • به یاد داشته باشید که نوشیدن سرکه سیب می تواند در لاغری شکم و پهلو و در کوچک کردن ران و باسن تاثیر مثبت بگذارد. لازم به ذکر است که سرکه سیب به تجزیه چربی‌های کمک کرده و از تجمع چربی در بدن جلوگیری می‌کند. مواد معدنی موجود در سرکه سیب پتاسیم، منیزیم و کلسیم هستند که سموم و چربی های زاید و اضافی را در بدن کاهش می دهد.
      • یکی دیگر از عجیب ترین مواد موثر در رژیم غذایی کاهش وزن، روغن نارگیل است. روغن نارگیل برای کاهش چربی ‌های اضافی موجود در بدن مانند چربی ‌های انباشته شده در ران‌ها و باسن بسیار فوق العاده عمل می کند. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل مستقیماً توسط سلول‌های غشایی جذب شده و به جای این که به صورت چربی ذخیره شوند به انرژی تبدیل می‌شوند.
      • بدون شک بار ها راجع به قهوه و لاغری بسیار شنیده اید اما جالب تر این است که قهوه حاوی آنتی ‌اکسیدان و کافئین می باشد که پوست را سفت و لطیف خواه کرد. به علاوه قهوه باعث بهبود گردش جریان خون شده و از انباشته شدن چربی در بدن جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است که دانه ‌های درشت قهوه اثر شگفت انگیزی در بهبود عضلات ران‌ها و باسن ایجاد می کند. اما اگر فردی با خوردن قهوه بی حال شد، بهتر است یک عدد خرما با آن مصرف نماید.
      • نمک دریایی به سفت شدن و بهبود رنگ پوست ران ‌ها و باسن کمک کرده و چربی اضافی بدن را کاهش داده و به آبرسانی کمک شایانی می‌کند. به علاوه، فرد می‌تواند در منزل حمام نمک بگیرد.
      • اضافه کردن ادویه های گرم در رژیم لاغری تاثیر بسیاری در آب کردن شکم و کوچک کردن ران و باسن دارد. فلفل قرمز به عنوان یک سوزاننده چربی غذا به کاهش تجمع چربی در ران‌ها و باسن کمک کرده و باعث خوش‌ فرم تر شدن آن ها می گردد. به علاوه، مصرف فلفل قرمز موجب بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده و سموم را از بدن دفه می کند.
      • سعی کنید هر شب بین 7 تا 8 ساعت بخوابید چرا که داشتن خواب کافی در کاهش وزن موثر است.
      • از خوردن صبحانه چشم‌ پوشی نکنید. هر روز قبل از ترک منزل صبحانه ‌ای سالم میل کنید و به یاد داشته باشید که هرگز برای کاهش وزن گرسنگی نکشید.
      • مصرف گریپ فروت را فراموش نکنید چرا که چربی سوزی را در بدن بالا می برد.

تاثیر کاهش چربی کل بدن در تناسب اندام

هر یک از شما برای اینکه به تناسب اندام برسید باید چند نکته را در کنار هم به صورت همزمان رعایت کنید. کاهش چربی کل بدن نیازمند سه چیز است که شامل رژیم غذایی سالم، تمرینات بدنسازی و تمرینات ایروبیک یا هوازی می شود. همان طور که می دانید اولین قدم برای کاهش وزن و رسیدن به اندامی رویایی، کاهش مصرف کالری روزانه است که با استفاده از رژیم لاغری سریع و موثر نظیر برنامه های غذایی حرفه ای موجود در وب سایت من و رژیم میسر خواهد شد. در کنار این موارد ورزش باید قرار داده شود. این را با بالا بردن متابولیسم از طریق انجام صحیح تمرینات هوازی می توان تقویت کرد.

کوچک کردن ران و باسن با حرکات ورزشی

تاثیر تمرینات ورزشی در کوچک کردن ران و باسن

در این بخش به معرفی دو نوع تمرین می پردازیم که شامل تمرینات هوازی و بدن سازی می باشد. بهترین نوع تمرینات هوازی مناسب برای باسن، نوع هوازی شدید محسوب می شود. دویدن روی کوه، حرکات لانگز، اسکوات با پرش و امثال آن را می توان در این گروه قرار داد. لازم به ذکر است که وقتی شیب سطح را افزایش می یابد، از عضلات باسن استفاده بیشتری می شود.

دومین نوع تمرین، تمرینات بدنسازی است که ممکن است سخت قلمداد شود. این تمرینات نه تنها به عضلات باسن فرم می دهد بلکه متابولیسم بدن را هم افزایش می دهد. در نتیجه کالری بیشتری سوزانده خواهد شد. برای مثال حرکاتی مانند اسکوات با هالتر یا دمبل که روی پایین تنه کار می کند که این حرکت موجب سوزش در ران و باسن می گردد اما نتیجه آن بسیار قابل مشاهده است. حرکت دوم که ممکن است علاقه خاصی به آن نداشته باشید، لانگز با وزنه است اگر زانو درد دارید این حرکت را انجام ندهید، در غیر اینصورت حرکتی بسیار عالی برای شکل دادن به عضلات باسن است.

سومین حرکتی که به مرور زمان تاثیر شایانی در آب کردن شکم، پهلو، چربی ران و باسن داشته باشد، استپ با وزنه می باشد. بدین منظور باید ابتدا با وزنه سبک شروع کرده و کم کم آنرا سنگین تر کنید. همچنین دویدن روی کوه می تواند به عنوان یک حرکت هوازی و استقامتی در قوی کردن بدن و آب کردن ران و باسن به شمار رود. حرکتی که ممکن است تعداد بی شماری از شما از آن فراری باشید، پرس پا می باشد. این حرکت را می توان با دستگاه مخصوص آن انجام داد. از آن جا که فشار وارده در این حرکت بسیار است ممکن است برخی از خانم ها علاقه خاصی با آن نداشته باشند.


 

 

 

با من و رژیم به اندام رویایی تان برسید

داشتن بدنی سالم و زیبا آرزوی هر کدام از شماست چرا که با داشتن تناسب اندام اعتماد به نفس نیز بالا رفته و تقویت می شود. ران و باسن نیز بخشی از بدن هستند که زیبایی آن ها در پوشش لباس تاثیر گذار است و همین امر موجب شده تا خانم ها روی آن حساس شوند. نکته ای که باید همیشه یادآور شد این است که شما نمی توانید تنها چربی یک قسمت خاص از بدنتان را آب کنید. چنانچه می خواهید باسنی خوش فرم داشته باشید باید چربی کل بدنتان را پائین بیاورید و اقداماتی مانند داشتن رژیم سالم و انجام حرکات ورزشی را انجام دهید. سایت من و رژیم نیز بر آن است تا با ارائه رژیم غذایی کاهش وزن موثر در کوچک کردن ران و باسن، به شما عزیزان کمک کند.

امیر احمدی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل