8 معجون لاغری سریع شکم و خواص آن‌ها

8 معجون لاغری سریع شکم و خواص آن‌ها

8 معجون لاغری سریع شکم و خواص آن‌ها | درست است که بازار از لباس های زیبا و رنگارنگ برای انسان های دارای اضافه وزن پر شده، اما اگر کمی دقت کنید همان لباس ها به تن نمی آید و زیبا به نظر نمی رسد. تنها دلیل می تواند نداشتن حس خوب با پوشیدن لباس های خیلی تنگ باشد. از این رو افراد تصمیم می گیرند تا از رژیم لاغری سریع و موثری استفاده کنند تا آن ها را به نتیجه مطلوبی برساند.

8 معجون لاغری سریع شکم و خواص آن‌ها

یکی از روش های کاهش وزن که از قدیم تا به حال مورد استفاده همگان بوده، تهیه معجون های لاغری خانگی یا اسموتی ها است. همچنین مصرف دمنوش های لاغری در سال های اخیر نیز در میان مردم رواج پیدا کرده است. البته این اشخاص فکر می کنند که تنها با نوشیدن دمنوش ها و معجون های لاغری می توانند به تناسب اندام برسند، در حالی که اشتباه می کنند و بایستی زیر نظر متخصص و یا با استفاده از وب سایت هایی نظیر من و رژیم که با طرح سلامتی راه اندازی شده اند، از رژیم غذایی سالم بهره مند شوند.

همچنین انجام حرکات ورزشی در کنار برنامه غذایی مناسب را نمی توان نادیده گرفت چرا که تمامی کارشناسان ورزشی عقیده دارند که درصد بالایی تاثیر کاهش وزن بر داشتن یک رژیم لاغری سریع و موثر در کنار ورزش روزانه است.

آشنایی با 8 معجون لاغری سریع

وقتی که حرف از کاهش وزن و لاغری سریع به میان می آید، روش هایی بسیاری نیز در جلو چشم شما ظاهر می شوند. ممکن است هر کدام از اطرافیان شما با روشی مخصوص به خود لاغر شده باشند و آن را در رژیم لاغری خود استفاده کرده باشند که آن روش روی بدن شما اثری نگذارد.

اما نوشیدن معجون های کاهش وزن یکی از روش هایی است که از دیرباز مورد علاقه افراد دارای اضافه وزن بوده، البته شما باید به دنبال معجونی باشید که املاح و مواد مورد نیاز بدن تان را تامین کند و در کنار تناسب اندام را برای تان به ارمغان آورد. نکته ای که توجه همگان را به خود جلب کرده، ترکیبات موجود در این معجون هاست که هر یک خواص عجیبی دارند. البته شما به عنوان فردی که قرار است این نوشیدنی های خوشمزه را تهیه کنید باید با طبع خود نیز آشنا باشید، به عنوان مثال موادی که همگی دارای طبع سرد هستند را در یک دمنوش قرار ندهید چرا که به جای مشاهده تاثیرات مثبت، سیستم گوارشی را بر هم میریزید.

8 معجون لاغری سریع شکم و خواص آن‌ها

از این جهت قرار را بر این گذاشته ایم که در این مطلب چند معجون خوشمزه برای لاغری سریع شکم را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با مصرف آن ها همراه با داشتن رژیم غذایی کاهش وزن و گنجاندن حرکات ورزشی روزانه به اندام رویایی و مورد نظر خود برسید.

    • نوشیدن 8 لیوان آب در روز

شاید باورش عجیب باشد اما تنها با نوشیدن 8 تا 10 لیوان آب در طول روز می توان به تناسب اندام رسید. برای طعم دار کردن این نوشیدنی سالم نیز می توان از موادی مانند آبلیمو، عسل، سرکه سیب، نعنا و دیگر سبزیجات معطر استفاده کرد چرا که وجود ترکیبات خوشمزه در آن، می تواند در کاهش وزن نقش موثری داشته باشد. پس نوشیدن آب کافی در طول روز را فراموش نکنید تا بدن خود را همواره هیدراته نگه دارید.

    • تهیه معجون سرکه سیب و دارچین

بدون شک بار ها شنیده اید که سرکه سیب به تنهایی می تواند بافت چربی بدن را از بین ببرد، دارچین نیز به دلیل داشتن محتویات درونش قادر است تا کالری و چربی سوزی بدن را افزایش دهد. حال فکر کنید که مخلوط کردن این دو ماده با هم چه اثر شگفت انگیزی را به ارمغان خواهد آورد. البته دارچین یکی از ادویه جات معطری است که برخی به آن حساسیت دارند، بنابراین در مصرف آن نهایت احتیاط را به عمل آورید.

    • معجون چای سبز، زنجبیل، نعنا و دارچین

لازم به ذکر است که معجون چای سبز، زنجبیل، نعنا و دارچین یکی از فوق العاده ترین ترکیبات لاغری سریع است، اگر این دمنوش خوشمزه را قبل از ورزش میل کنید، اثری شگفت انگیزی بر روی آب کردن شکم و پهلو خواهد گذاشت. برای انجام این کار تنها کافی است یک تیکه چوب از دارچین، چند برگ نعنا، دو قاشق چای خوری از چای سبز و یک تکه از زنجبیل را در یک قوری چینی یا فلزی قرار دهید و آن را بر روی سماور بگذارید تا پس از چند دقیقه دم آید. همچنین می توانید کمی پس از سرد شدن این دمنوش، مقدار کمی عسل به آن اضافه کنید یا حتی اگر دوست دارید نوشیدنی تان داغ باشد، آن را با یک عدد خرما یا چند عدد توت خشک مصرف نمایید.

    • معجون لاغری سریع شکم دارچین و عسل

ترکیبات موجود در دارچین و عسل اگر به صورت محلول در آب باشد، به هیچ وجه اثرات چاقی را در بدن ایجاد نمی کند، بلکه آب کردن شکم و پهلو را برای تان به ارمغان می آورد. البته بهتر است مقداری آب ولرم را در لیوان بریزید و سپس یک قاشق مربا خوری از پودر دارچین را به آن اضافه کنید، حال کمی عسل را در آن بریزید و دمنوش آماده شده را در دو وعده قبل از خواب و صبح ناشنا بنوشید.

8 معجون لاغری سریع شکم و خواص آن‌ها

    • تهیه یک معجون خوشمزه برای صبحانه

همان طور که می دانید خوردن یک صبحانه مغذی در پر انرژی کردن شما در طول روز کمک می کند. اگر می خواهید روز خود را عالی شروع کنید و نگران کالری مصرفی در ساعات باقیمانده نباشید، توصیه می کنیم حتما این معجون پروتئینی را در هنگام صبح آماده و مصرف کنید. خوردن صبحانه عالی موجب می شود تا فرد از ولع مصرف خوراکی های پر کالری جلوگیری کند لازم به ذکر است که این اسموتی پروتئینی دارای همه مواد سالم و خوبی است که می توانید در ذهن تصور کنید، این اسموتی شامل تمامی مواد چربی سوز و مفید مانند: آووکادو، اسفناج، کلم پیچ و چای سبز، سیب و موز می باشد. جالب است بدانید که چای سبز دارای ماده ای به نام کاتچین است که متابولیسم را افزایش می دهد و به آب کردن شکم و پهلو کمک شایانی می کند.

    • دمنوش گریپ فروت و خیار با عسل

لازم به ذکر است که گریپ فروت دارای آنزیمی به نام پروتئین کیناز فعال شده می باشد که متابولیسم بدن و روند چربی سوزی را افزایش می دهد. آب این میوه بسیار ترش و مانند پرتقال دارای ویتامین های مفید است. خیار نیز به تنهایی و به مقدار زیاد در رژیم لاغری سریع و موثر مورد استفاده قرار گرفته می شود.

حال به دلیل ترکیب طبع گرم و سرد این مواد، عسل نیز ترکیب می شود تا روند کاهش وزن و بالا رفتن متابولیسم به خوبی صورت گیرد. همچنین جالب است بدانید که خیار قابلیت ضد دیورتیکی دارد که کبد را از هر گونه سمی پاکسازی می کند. بدون شک می دانید که بدنی که به موقع سم زدایی شود، مشکل کاهش یا افزایش وزن سالم را نخواهد داشت.

    • اسموتی ادویه سیب

شاید تا به حال اسم این اسموتی و معجون لاغری سریع شکم را نشنیده باشید، اما این خوراکی یکی از بهترین و فوق العاده ترین معجون های دنیاست که از خوردن آن سیر نخواهید شد. ترکیبات آن شامل 4.5 گرم چربی، 40 گرم کربوهیدرات (8 گرم فیبر، 21 گرم قند) و 28 گرم پروتئین می باشد که در نهایت دارای 300 کالری خواهد بود.

این وعده خوشمزه می تواند جایگزین صبحانه شما باشد. جالب است بدانید که این اسموتی اساساً بر پایه یک پای سیب تهیه می شود که فاقد کربوهیدارت و قند مصنوعی است. ورزشکاران نیز می توانند برای عضله سازی از آن استفاده کنند چرا که از 28 گرم پروتئین عضله ساز و فیبر تهیه شده است. دارچین موجود در آن باعث شده تا سطح قند خون به تعادل برسد، افزایش اشتها مهار شود و همراه با بالا رفتن سوخت و ساز و چربی سوزی، مواد مورد نیاز بدن را تامین نماید.


این اسموتی خوشمزه و مفید دارای یک عدد سیب، یک کاسه کوچک کلم پیچ، یک قاشق چای خوری پودر ماتچا، یک فنجان شیر بادام که ورزشکاران بسیار از آن استفاده می کنند، یک قاشق غذا خوری پودر پروتئین گیاهی و مقادیر کافی دارچین و جوز هندی، می باشد. این معجون و در واقع وعده پروتئینی خوشمزه نه تنها میل شما به خوردن خوراکی های پر کالری را کاهش می دهد بلکه در کاهش وزن سریع و همچنین عضله سازی به شما کمک شایانی می کند. اگر قصد دارید که مطالب بیشتری را در این خصوص مطالعه کنید، پیشنهاد می کنیم تا سری به وب سایت من و رژیم بزنید و از دستور های غذایی رژیمی و مقاله های مربوط با آن ها استفاده کنید.
    • تهیه اسموتی میوه های سبز

این اسموتی دارای میوه های سبز است که شامل گلابی، کیوی، خیار، آووکادو، لیموی پوست کنده شده، زنجبیل و اسفناج می باشد. وجود زنجبیل به دلیل طبع گرم آن است که برای کاهش وزن باید در هر معجونی حضور داشته باشد. همچنین این ماده افزایش دهنده سوخت و ساز و متابولیسم بدن است و در کنار این میوه های سبز که قرار می گیرد اثرات شگفت انگیزی را به وجود می آورد.

میوه هایی مانند لیمو، گلابی، کیوی و …. دارای انواع ویتامین ها هستند که بدن را سرحال می آورد و پتاسیم موجود در آن ها و آنتی اکسیدان هایی مانند کوئرستین و بتاکاروتن سلامت قلب را تضمین می کنند.

امیر احمدی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل