رژیم چاقی برای شادابی صورت

رژیم چاقی برای شادابی صورت

رژیم چاقی برای شادابی صورت | اغلب افراد لاغر صورت های باریک و استخوانی دارند و این مسئله باعث ممکن است در شادابی صورت و زیبایی این افراد تاثیر گذار باشد. پیروی از یک رژیم چاقی مناسب می تواند شادابی را به صورت و چهره شما بازگرداند و نه تنها باعث خوش اندام شدن تان شود بلکه صورتتان را نیز گرد و جذاب کند. تا به حال به این موضوع توجه کرده اید که غذایی که می‌ خورید برای پوست شما مناسب است یا خیر؟ پزشکان پوست معمولا بر این عقیده اند که باید به تاثیرات مواد غذایی بر روی پوست، مو و به طور کلی بدنمان توجه کنیم. پس با خواندن این مقاله از من و رژیم می توانید متوجه شوید که چطور می توان با یک رژیم چاقی مناسب زیبایی ‌خود را دو چندان کرد.

تاثیر رژیم های لاغری نا مناسب بر خراب شدن پوست

درست است که رژیم‌ گرفتن برای لاغری و سلامت نگه داشتن بدن خوب است، ولی ممکن است اثرات مخربی را بر روی پوست افراد بگذارد. به خصوص اگر از هر رژیم لاغری غیر استاندارد و نادرست استفاده کنید. برخی از رژیم ها بدن را دچار کمبود آب و ویتامین می کنند و مواد موثر برای سلامت پوست را حذف می کنند. چنین رژیم هایی پوست را دچار خرابی و خشک کرده و این حالت زیبایی و شادابی پوست را تا میزان بسیاری کاهش می دهد.

تقریبا هر غذایی که می ‌خورید بر روی پوست شما تاثیر دارد. برای مثال میوه‌ ها و سبزیجات حاوی آنتی‌ اکسیدان هستند و این ماده چروک پوست را کاهش می دهد. یا مثلا چربی‌ های سالم موجود در غذاهای دریایی همچون ماهی، پوست را آبرسانی می ‌کنند.

رژیم چاقی برای داشتن صورتی شاداب

راه های چاق شدن و شادابی صورت، شامل خوردنی های چاق کننده صورت، حرکات ورزشی چاق کننده صورت و استفاده از یک ماسک صورت خاص است که همگی روش های طبیعی زیبایی صورت می باشند. ولی بهترین روش برای افزایش شادابی صورت این است که با رعایت یک رژیم چاقی مناسب به چاقی صورت بپردازیم. چاقی صورت به شکل مناسب، با خوش فرم بودن گونه ها و ایجاد تناسب در صورت همراه است. این حالت همان چیزی است که اکثر خانم ها و آقایان و طرفداران زیبایی به دنبال آن هستند.

گرفتن رژیم های غذایی سخت معمولا باعث رنگ پریدگی، زردی پوست و از بین رفتن لطافت و شادابی آن می شود. این موضوع باعث می شود که چهره شما چند سال بزرگ تر از سن واقعی تان به نظر برسد. به کسانی که رژیم غذایی سختی را در پیش می گیرند توصیه می کنیم که رژیم غذایی حساب شده را درپیش بگیرند و به صورت تدریجی وزن خودشان را کاهش بدهند تا پوستشان دچار افتادگی، شل شدگی و از دست دادن لطافت و شادابی نشود. خوب است بدانید که خوردن میوه در طول روز به انسجام پوست و شادابی آن کمک کرده و مانع از لاغری مفرط صورت می گردد.

رژیم چاقی برای داشتن صورتی شاداب چگونه است؟

ممکن است فرد لاغری باشید و آرزوی داشتن صورتی گرد و جذاب در ذهنتان باشد. شما به راحتی می توانید با به کارگیری یک رژیم چاقی فوق العاده عالی از وبسایت من و رژیم به آرزوی خود دست پیدا کنید. من و رژیم با ارائه رژیم های غذایی سالم و اصولی شما را برای داشتن یک زندگی سالم همراهی می کند.

رژیم چاقی برای هر فرد متفاوت می باشد و هیچکس نمی تواند به صورت خودسرانه از هر رژیم چاقی غیر اصولی پیروی کند. من و رژیم بر اساس مطالعات فراوان متخصصان، کارشناسان و پزشکان با سابقه در زمینه تغذیه و سلامت به وجود آمده است. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر از رژیم های ارائه شده این سایت استفاده نموده و به صورتی زیبا دست یابید.

چند روش برای چاقی صورت و افزایش شادابی آن

لاغر شدن صورت یکی از شایع ترین مشکلاتی است که بیشتر مردان و زنان در سراسر دنیا با آن روبه رو می شوند و برای درمان آن در تلاشند. برخی به دنبال تزریق ژل، بوتاکس، کاشت گونه و سایر موارد از این دست می روند ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که با این وش ها بدون اینکه از روش های تزریقی و دارویی پرخطراستفاده کنید به زیبایی و چاقی طبیعی صورت خود برسید.

رژیم چاقی برای داشتن صورتی شاداب

از گیاهان موثر در چاقی صورت تان استفاده کنید

حتما بارها دیده اید که افراد با کوچک ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی دچار لاغری صورت شده اند. به طور کلی لاغر شدن صورت از دسته مشکلاتی است که کمتر کسی می تواند ادعا کند که آن را تجربه نکرده است. بسیاری تصور می کنند که چون ورزش برای سلامتی خوب است باید دائما بی وقفه ورزش کنند. اما جالب است بدانید که با تمرینات سنگین ورزشی در کوتاه ترین زمان ممکن است شادابی و زیبایی صورت مان را از دست بدهیم و صورتمان لاغر شود.

در طب مدرن امروزی شیوه هایی مثل تزریق ژل و بوتاکس برای چاق شدن صورت استفاده می شود اما به جای استفاده از این شیوه های مضر و پرداخت هزینه های زیاد، می توانید از نسخه های گیاهی و طبیعی که بدون عارضه و نگرانی هستند استفاده کرده و صورت پر و زیبایی داشته باشید.

برای چاقی و شادابی صورتتان بیشتر آب بنوشید

همانطور که می دانید آب مایه حیات و بهترین نوشیدنی شناخته شده است. نوشیدن آب در طول روز اثر معجزه آسایی بر روی پوست صورت و چاقی آن دارد. بنابراین بهتر است در شرایطی که مشغول تمرینات ورزشی و بدنسازی هستید؛ مرتبا آب بنوشید تا شادابی صورتتان افت پیدا نکند. مردان و زنانی که به طورمنظم ورزش می کنند با لاغری صورت مواجه می شوند و بعد از مدتی احساس می کنند که زیبایی اولیه صورت شان از دست رفته است. نوشیدن مقدار مناسب آب، کمک می کند که آب میان بافتی سلول های پوست صورت این افراد تامین شود و به همین خاطر صورت شان چاق تر و پرحجم تر گردد.

میوه ها و سبزیجات حاوی فیبر بخورید تا صورت شاداب و چاقی داشته باشید

میوه ها و سبزیجات فیبر فراوانی دارند و همین امر موجب آبرسانی بهتر به سلول های پوستی می شود. همچنین با خوردن میوه ها و سبزیجات شما بخاطر وجو فیبر، احساس سیری می کنید و کمتر به سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست فودها می روید. در این صورت هم دچار چاقی نمی شوید و هم شادابی چهره تان حفظ می شود.

هویج یکی از بهترین مواد خوراکی است که هم کالری کمی دارد و هم آبرسان می باشد. شما می توانید در طول روز آن را در میان وعده های غذایی تان جای دهید و با این روش برای آبرسانی بهتر به سلول های پوستی صورت تان بهره بگیرید.

رژیم چاقی برای داشتن صورتی شاداب

خیار نیز به دلیل بافتی که دارد در دسته میوه‌ های پر آب قرار می گیرد که خواص بسیاری برای لطافت پوست و آبرسانی به سلول‌ های سطحی پوست دارد. استفاده موضعی و خوراکی از این میوه به بهبود سلول‌های پوستی کمک می کند و به ‌ویژه ماسک تهیه‌ شده از خیار با افزایش آب میان بافتی به پرتر به نظر رسیدن صورتتان کمک می نماید. برای استفاده از خاصیت آبرسانی خیار بهتر است آن را رنده کرده و به مدت ۲۰ دقیقه مثل ماسک روی پوست خود قرار دهید.

آجیل و مغزهای روغنی در چاقی صورت تان موثرند

مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت می باشد. استفاده از آجیل ها و مغزها در برنامه و رژیم غذایی، یکی از روش های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت می باشد. مغز پسته، بادام، فندق و … از مواردی هستند که برای چاقی صورت موثرند.

خوردن سالاد کاهو و جوانه گندم را در برنامه غذایی تان داشته باشید
در وعده های غذایی مخصوصا وعده شام، سالاد کاهو و جوانه گندم را جای بدهید و تاثیر آن را بر افزایش نشاط و شادابی صورت و پر شدن و چاق به نظر رسیدن آن مشاهده نمایید.

جوانه گندم به خاطر داشتن ویتامین E و ویتامین های B تاثیر بسیاری در آبرسانی و افزایش آب میان بافتی پوست دارد. همچنین می توانید پودر تهیه شده از جوانه گندم را با ماست ترکیب نموده و بعد از خوردن یک وعده غذایی، 2 قاشق از آن را میل کنید. اگر می خواهید تنها صورت تان چاق شود به خوردن حداکثر 2 قاشق جوانه گندم و ماست بعد از یک وعده غذایی اکتفا کنید زیرا خوردن بیش از حد آن موجب چاقی کلی بدن شما می شود.

  • از کرم های سرشار از کلاژن استفاده کنید

در زمان رژیم گرفتن باید به پوست تان توجه ویژه ای بکنید. استفاده از کرم های کلاژن دار برای تضمین چهره ای صاف، با نشاط و شاداب ضروری می باشد.

  • از ماسک های طبیعی و مغذی پوست غافل نشوید

ماسک هایی همچون ماسک عسل و گلاب و یا ماسک آووکادو و روغن کنجد، می تواند رنگ پریدگی و زردی پوست را از بین ببرد و به لطافت هر چه بهتر پوست شما کمک کند.

  • مالش پوست با روغن های طبیعی را فراموش نکنید

حداقل دو بار در هفته، پوست تان را با یکی از انواع روغن های طبیعی مخصوص پوست همچون روغن زیتون یا روغن بادام شیرین مالش بدهید. با این کار سلول های پوست زنده می شود و گردش خون در زیر پوست صورت شما بهبود می یابد.

  • چه مواد غذایی را بخوریم تا صورتی چاق و زیبا داشته باشیم؟

حقیقتا خوردن هیچ غذایی صرفا باعث چاقی صورت نمی شود. غذاهای پر انرژی می توانند وزن شما را در کل افزایش دهند که پرتر شدن صورت نیز در اثر افزایش وزن ایجاد می گردد. راهکارهایی که در این مطلب از من و رژیم آمده تا حدودی می تواند باعث کشیدگی و شادابی بیشتر پوست شده و در نهایت سبب شود که صورت شخص کمی چاق تر به نظر برسد.

  1. نوشیدن شیر بادام روزی یک لیوان به مدت ۴۰ روز
  2. خوردن سوپ حلیم همراه با روغن ‌زیتون
  3. خوردن میوه انگور
  4. مصرف شیر برنج
  5. مصرف شیره انگور و ارده
  6. استفاده از مواد نشاسته ‌ای
  7. خوردن یونجه با شکر و مداومت در آن
  8. خوردن گوشت بره بریان‌ شده، حلیم، نخود، آب ‌گوشت، کبک، مرغ، گوشت بزغاله، شیر، ماست، دوغ تازه، نان و انگور سفید
  9. یک روز در میان حمام کردن
  10. خوردن پنیر با مغز گردو
  11. خوردن برگ شنبلیله با آرد گندم و شکر و عسل

توجه داشته باشید که یکی دیگر از بهترین دستورالعمل‌ ها برای چاق شدن صورت گرم‌ مزاج‌ ها، استفاده از روغن‌ کدو، گشنیز‌ و بنفشه‌ به‌ صورت استعمال موضعی‌ روی پوست صورت است که باید یک الی ۲ بار در طی روز به همراه ماساژ ملایم صورت،‌ انجام گیرد. البته اگر فرد خشک ‌مزاج‌ باشد این روغن ها به‌ خوبی جذب شده و موجب چاق شدن صورت او می گردند.

توجه داشته باشید که شاید روش هایی که در این مقاله گفته شد در چاقی صورت و شادابی پوست موثر باشند ولی تنها راه مطمئن استفاده از یک رژیم چاقی اصولی برای پر کردن صورت و شادابی آن است. من و رژیم با انواع رژیم چاقی استاندارد و حرفه ای به شما در این راستا یاری می رساند.

امیر احمدی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل