آیا انجام ورزش پیلاتس و لاغری امکان پذیر است؟

ورزش پیلاتس و لاغری

آیا انجام ورزش پیلاتس و لاغری امکان پذیر است؟ | پیلاتس یک ورزش آرامش بخش مانند یوگا و شناست که کالری چندانی را از بدن شما نمی سوزاند ولی باعث تقویت عضلات بدن، تمدد اعصاب و سفت شدن بدن می شود. حتما می دانید که یکی از راه های رسیدن به تناسب اندام، ورزش کردن است. انجام تمرینات ورزشی بسیار بهتر از درمان های دارویی شیمیایی بوده و بسیاری از بیماری های شما را نیز بهبود می دهد. به طور کلی سلامتی و داشتن وزن مناسب تا حدی به ورزش متکی است. اما در برخی مواقع نیز پزشک متخصص برای شما درمان های دارویی مشخصی را برای کاهش وزن یا افزایش وزن تجویز می کند که در این صورت باید داروها را مصرف نمایید.

چرا که شاید افزایش یا کاهش وزن شما در سطح خطرناکی قرار گرفته باشد و نتوان آن را با ورزش کنترل نمود. یکی دیگر از راه های کاربردی و مناسب برای دستیابی به تناسب اندام، استفاده از یک رژیم غذایی سالم است. انواع رژیم ها از جمله رژیم چاقی، رژیم لاغری، رژیم زیبایی و … می توانند تا حد بسیاری شما را به هدفتان برسانند. به طور کلی به جز درمان های دارویی شیمیایی و جراحی ها که با ریسک و خطر همراه هستند ولی بنا به دستور پزشک و در مواقع حاد مورد استفاده قرار می گیرند، درمان های همچون انجام ورزش هایی خاص و استفاده از رژیم لاغری نیز برای کاهش وزن بکار می روند. در این مقاله از وبسایت من و رژیم شما را با بهترین روش برای لاغری و کاهش وزن برای رسیدن به تناسب اندام آشنا می کنیم.

ورزش پیلاتس و لاغری

کاهش وزن با ورزش پیلاتس و لاغری با رژیم، کدام یک؟

ورزش پیلاتس چند سالی است که رواج پیدا کرده و وارد کشورمان شده است. این ورزش تاثیرات خوبی را بر بدن افراد گذاشته و افراد را به آرامش و سلامت روح در کنار کاهش وزن اندکی می رساند. پیلاتس برای کسانی مناسب است که دچار کمردرد، بیماری قلبی، دیسک، آرتروز، فشارخون، چاقی و … هستند. چرا که این افراد امکان انجام فعالیت های بدنی سنگین را ندارند و پیلاتس به آن ها کمک می کند تا به صورت خوابیده، نشسته و ایستاده وزنشان را کاهش دهند. سوالی که ممکن است برای افراد دارای اضافه وزن به وجود بیاید این است که آیا پیلاتس باعث کاهش وزن و لاغری چشمگیری می شود؟ حقیقت امر آن است که پیلاتس باعث هماهنگی کاملی میان جسم، ذهن، روح و روان می شود.

این ورزش تمرینات منظمی دارد که افراد را برای داشتن زندگی سالم هدایت می کند ولی نکته مهم اینجاست که تاثیر چندانی در کاهش وزن ندارد. شما می توانید برای رسیدن به تناسب اندام خود و کاهش وزنتان از یک رژیم لاغری اصولی استفاده کنید و در کنار آن برای ایجاد انگیزه و روحیه بیشتر در مسیر کاهش وزن از پیلاتس کمک بگیرید.

زیرا همانطور که اشاره کردیم این ورزش باعث تقویت روحیه شده و اراده شما را در کاهش وزن بالا می برد. البته اگر رژیم لاغری شما استاندارد باشد به راحتی می توانید آن را اجرایی کنید و بدون گرسنگی کشیدن و سختی خاصی وزن زیاد خود را کاهش دهید. انجام حرکات ورزشی طاقت فرسا و عمل جراحی ممکن است برای همه قابل انجام نباشند. بنابراین باید همواره به دنبال بهترین راه حل برای کاهش وزن خود باشید.

همانطور که گفتیم پیلاتس یک ورزش همراه با تمرکز و آرامش بخش است که مانند یوگا باعث تقویت اعصاب و بهبود وضعیت روحی تان می شود. امروزه در سالن های ورزشی با برسی رشته های ورزشی گوناگون، پیلاتس را نیز در میان گزینه های متعدد دیگر داریم. شما با حرکات نرمشی و کششی پیلاتس به عضلات خود فرم مناسب می دهید و در طولانی مدت شاهد شکل زیبای اندام خود خواهید بود. رژیم لاغری زمانی که با ورزش پیلاتس همراه شود می تواند شما را به اندام فوق العاده ای برساند.

چرا که با تقویت روح و روانتان شما را برای کاهش وزن مسمم تر کرده و باعث می شود با علاقه بر چالش کاهش وزن فائق آیید. ممکن است هنوز برخی از افراد با این ورزش آشنایی نداشته باشند، ولی باید بدانید که بدون پیلاتس هم می توان تنها با رژیم لاغری وزن خود را کاهش داد. به عبارت بهتر این ورزش تنها یک حالت انگیزشی بیشتر را در شما به وجود می آورد ولی کار اصلی را رژیم لاغری برای شما انجام می دهد.

ورزش پیلاتس و لاغری

برای تناسب اندام خود از من و رژیم کمک بگیرید

اگر می خواهید یک کاهش وزن اصولی و بی خطر را تجربه کنید، خوب است که با پیروی از یک رژیم لاغری مناسب و تائید شده، روند کم کردن وزن را سپری کنید و از اندام بی نظیر خود لذت ببرید. شاید سردرگم باشید و ندانید که از کجا و چطور رژیم غذایی سالم و بی خطری را برای خود تهیه کنید. چرا که این روزها همه جا در شبکه های اجتماعی، تبلیغات تلویزیونی و به طور کلی تمامی رسانه ها، صحبت از انواع رژیم های لاغری عجیب و غریب، قرص های لاغری و … است. ممکن است بشنوید که با فلان دستور غذایی در یکماه 20 کیلو کم می کنید یا اگر فلان قرص را مصرف کنید ظرف 3 ماه به وزن مورد نظرتان می رسید. اما همه این ها مشتی تبلیغات تجاری بی پایه و اساس هستند که هیچ پشتوانه علمی و اعتبار خاصی ندارند. تنها با هدف درآمد زایی و فروش محصولات اتفاق می افتند و سلامتی شما را به خطر می اندازند.

اگر به دنبال تناسب اندام توام با سلامتی و بدون ریسک هستید، توصیه ما به شما، استفاده از رژیم های غذایی وبسایت من و رژیم است. این وبسایت ارائه دهنده انواع رژیم زیبایی، چاقی، لاغری و … است. شما با بکارگیری این رژیم های غذایی می توانید بهترین روش لاغری و کاهش وزن را در پیش گرفته و با کمترین عوارض به خواسته تان برسید. جالب است بدانید که تمامی رژیم های ارائه شده از سوی این وبسایت مطابق با جدیدترین استانداردهای روز اروپا و آمریکا هستند و به شکل هوشمندانه در اختیار متقاضیان قرار می گیرند. رژیم هوشمند رژیمی می باشد که توسط وبسایت من و رژیم با توجه به قد، وزن، جنسیت و به طور کلی شرایط بدنی منحصر به فرد شما برایتان تنظیم و ارائه می گردد. بنابراین رژیم هوشمند شما قابل استفاده برای فرد دیگری نیست و فقط و فقط متناسب شما می باشد.


 

 

چگونه ورزش پیلاتس و لاغری را برای کاهش وزن تجربه کنیم؟

همه ما به دلیل زندگی ماشینی و رشد و توسعه تکنولوژی و صنعت، دچار کاهش فعالیت بدنی و کمترین میزان تحرک شده ایم. عدم تحرک و فعال نبودن، باعث می شود که افراد دچار افزایش وزن، چاقی، مشکلات سلامتی و ابتلا به بیماری های مختلف شوند. در چنین شرایطی برای رهایی از اضافه وزن، عده ای گزینه حراجی اسلیو معده، عده ای مصرف قرص های لاغری، عده ای انجام ورزش های هوازی همچون پیلاتس و مابقی رژیم های غذایی را انتخاب می کنند.

ورزش پیلاتس شاید کمک بسیاری به بیمارانی که توان حرکتی بالا و ورزش های نفسگیر را ندارند بکند، اما به تنهایی کافی نبوده و بهترین شیوه برای لاغری هدفمند، استفاده از یک رژیم لاغری مطمئن و اثر بخش است. اگر نسبت به اضافه وزن خود بی تفاوت باشید، ممکن است دچار بیماری های خطرناکی همچون دیابت، بیماری های قلبی، فشار خون، چربی خون، کمر درد، پا درد و موارد دیگری از این دست شوید.

بر اساس تحقیقات افرادی که دچار چاقی هستند روابط اجتماعی کمتر و اعتماد به نفس پایین تری نسبت به افراد لاغر اندام دارند. البته لاغری بیش از حد نیز خود یک معضل اساسی است و باید به دنبال تناسب اندام با توجه به میزان قد و جثه خود باشید. کسانی که دارای اضافه وزن هستند نمی توانند فعالیت های پر تحرک را انجام دهند و دائما احساس خستگی و کم انرژی بودن دارند. افراد چاق ممکن است به دلیل وزن زیادشان مورد تمسخر دیگران واقع شوند و دوستان کمتری نسبت به افراد دارای تناسب اندام داشته باشند. از طرفی امکان انتخاب لباس های دلخواهشان را ندارند و در خرید پوشاک اغلب دچار مشکل می شوند.

 

ورزش پیلاتس و لاغری

 

پس می بینید که داشتن تناسب اندام نه تنها نقش پررنگ و چشم گیری در حفظ سلامتی بدن دارد، بلکه باعث اعتماد به نفس و کیفیت بیشتر زندگی نیز می شود. درست است که ورزش پیلاتس و لاغری با هم در ارتباط اند ولی به طور مجزا نیز می توانند باشند. داشتن یک رژیم لاغری معقول و پایدار در کنار تمرینات ورزشی روحیه بخشی همچون پیلاتس می تواند شما را از ناکامی در رسیدن به وزن دلخواهتان نجات دهد و سبک زندگی تان را به طور کلی متحول سازد.

برخی از افراد عادات غذایی خطرناک و پرکالری دارند و یا دائما در حال خوردن خوراکی های مضر هستند. چنین افرادی به احتمال زیاد دچار اضافه وزن می شوند و مشکلات بسیاری برایشان به وجود می آید. برخی پرخوری ها نیز ریشه عصبی دارند و در برخی از افراد بر اثر شکست یا عدم موفقیت بروز پیدا می کنند. پرخوری عصبی فرد را دچار چاقی می کند و همچنین بعد از چاقی نیز روحیه فرد بیش از قبل تضعیف می کردد. من و رژیم به شما کمک می کند تا عادات بد غذایی تان را اصلاح کنید و از غذاها و خوراکی های سالم و مغذی استفاده کنید.

امیر احمدی

Recent Posts

Dating site to meet singles & find real love!

The opinions expressed are the author’s alone and have not been provided, approved or otherwise… Read More

% روز قبل

Benefits of Online Dating

Online dating has transformed the way people find love and build relationships. In the digital… Read More

% روز قبل

How Do I Create Zip File on My Phone New Data!

That means that it consists of pixels, the same small dots displayed on your monitor… Read More

% روز قبل

لاغری نوجوانان با رژیم غذایی

هریک از مراحل رشد انسان فرایندی شگفت آور و قابل تحسین است و انسان برای… Read More

% روز قبل

علت چاقی چیست و چطور می‌توان آن را درمان کرد؟

چاقی مشکل جدی است که این روزها گریبان گیر افراد زیادی شده است. این مشکل… Read More

% روز قبل

ناهار رژیم لاغری

تغییر سبک زندگی مردم و همین طور رژیم غذایی افراد، باعث شده هر روز در… Read More

% روز قبل